Bu hattın birincil gecikmesi Üçyüzlü de yaşanan durum oldu, buradaki fiziki durumun aşılması çok sürmedi ama sonuçta bir kaç aylık çalışmayı da götürdü. Akabinde Bağcılar istasyonunun inşaatının ne olacağı tartışmaları çıktı, hala ortada istasyon yok, ne olacak Meydan Projesi ile birlikte ele alınacak, aman dikkat çatapat gibi elde patlamasın
Başka ne oldu? Söyliyeyim iş bilir İETT, bu hat için araç satın aldı, İBB tarafından kendisine araç alımı için verilen ödenek ile Rotem'den LRV34 diye Adana metrosundaki araçlardan aldı, fakat küçük bir sorun ile

araçlar hatta uygun değildi, yani ne oldu elde patladı, bu hat şimdiye bitmiş olsaydı çoktan araç testleri yapılıyor olurdu ama ortada araç yoktu. Çünkü Rotemler son çare T4 hattına kakalandı, bu hatta da uyumsuzlukları nedeni ile sorunlar yaşandı ve araçlardan kaynaklı sorunlar da hala devam ediyor, yani araçlar tam kapasite ile çalışsa ABB ler geri çekilecek ki M3 hattının araçları olsun.
Son olarakta İBB nin parası bitti, geçen bir film izledim, katil şöyle diyordu "koşma, yorgun ölürsün!!" Ee bu hatta koştu koştu yoruldu. Tüm bu sebepler nedeni ile bence biraz ağırdan alınıyor, yani gecikme değilde ağırdan alma olduğunu düşünüyorum.