İstasyon renginin başka bir şey ile alakalı olduğunu sanmıyorum, sponsorluk konusunda başka bir yerde yazmıştım diğer bir istasyonda söz konusu olmuş ama kabul edilmemiş, istasyonun renk ağırlığının yapılmış olan hat numaralama çalışması ile alakası var diye bir fikir yürüteyim diyorum ama o da pek mantıklı gelmiyor, tabi bana göre o istasyon M3 ün istasyonu ve rengi kırmızı olmaz, kırmızı M1 in rengi ama daha geçen tartıştık işte bu A B olayına girilirse kırmızı da olur kıpkırmızıda.
ist-M.03:03 » M1B Otogar-Kirazlı (Halkalı) Metrosu 1.Etap
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yıkılan viyadük nasıl depoya giriş olacak? Orada şirketin ana giriş kapısı var ve o viyadük bayağı yukarıda hazır bir yol varken daha yukarıdan gelecek bir yol inşa etmek pek doğru gelmiyor bana, eğimi var cartı var curtu var
benim bildiğim o viyadüğün yıkılma sebebi yeni projedeki istasyona yaklaşım açısının doğru olmaması idi, bu sebeple yıkıldı ve yeniden yapılacağından söz ediliyordu ama hem Ulaşım A.Ş. den aldığımız bilgi edinmede hem de imalatçı firmanın sitesinde gördüğümüz kadarı ile tek hat ile işletme olacak deniliyordu, valla çözemedim bilmiyorum 
İstasyon renginin başka bir şey ile alakalı olduğunu sanmıyorum, sponsorluk konusunda başka bir yerde yazmıştım diğer bir istasyonda söz konusu olmuş ama kabul edilmemiş, istasyonun renk ağırlığının yapılmış olan hat numaralama çalışması ile alakası var diye bir fikir yürüteyim diyorum ama o da pek mantıklı gelmiyor, tabi bana göre o istasyon M3 ün istasyonu ve rengi kırmızı olmaz, kırmızı M1 in rengi ama daha geçen tartıştık işte bu A B olayına girilirse kırmızı da olur kıpkırmızıda.
İstasyon renginin başka bir şey ile alakalı olduğunu sanmıyorum, sponsorluk konusunda başka bir yerde yazmıştım diğer bir istasyonda söz konusu olmuş ama kabul edilmemiş, istasyonun renk ağırlığının yapılmış olan hat numaralama çalışması ile alakası var diye bir fikir yürüteyim diyorum ama o da pek mantıklı gelmiyor, tabi bana göre o istasyon M3 ün istasyonu ve rengi kırmızı olmaz, kırmızı M1 in rengi ama daha geçen tartıştık işte bu A B olayına girilirse kırmızı da olur kıpkırmızıda.
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ben oraya yeni viyadükte yapılsa bir engel olacağını düşünmüyorum, zaten araçların depoya hızlı giriş çıkışı için Otogar yönünden direkt giriş olması daha doğru, yani orada bir 3. yol olmalı ki, diğer sefer aralarına girecek araçların beklemesi için yer olsun, orada şimdi aklıma değil ama 3 sinyal var yanyana, orda bekleyebiliyor araç ortada, dolayısı ile daha pratik bir işletme, ve tabi Menderes yönünden gelişte de bir giriş olması yine daha önce bahsettiğim işletme esnasında manevra yapma zorunluluğunu ortadan kaldırıyor araç direkt depo sahasına girebilecek, kaldı ki orada zaten yıllar önce bir giriş ve 2 ray hattı vardı, şu an ki tünel giriş ağzının üstüne kadar gidiyordu o raylar.
Zeytinburnu depo ve bakım sahası tramvay araçları için inşa ediliyor, ama maalesef orada bir takım sorunlar nedeni ile yine yeterli bir park sahası inşa edilemiyor, İSKİ' nin ana isale hattı ve dere geçiyor alttan, dereden ziyade İSKİ nin hattı deplase etmesi gerekiyor büyük ve gerçek bir garaj sahası için ama maalesef bu işlem gerçekleştirilemiyor. Yani o garajın metro araçları ile alakası yok.
Zeytinburnu depo ve bakım sahası tramvay araçları için inşa ediliyor, ama maalesef orada bir takım sorunlar nedeni ile yine yeterli bir park sahası inşa edilemiyor, İSKİ' nin ana isale hattı ve dere geçiyor alttan, dereden ziyade İSKİ nin hattı deplase etmesi gerekiyor büyük ve gerçek bir garaj sahası için ama maalesef bu işlem gerçekleştirilemiyor. Yani o garajın metro araçları ile alakası yok.
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Ray bağlantısı var girmesine engel yok, sorun tramvay araçları için dahi yetersiz bir alana metro araçlarının park edilmesine gerek yok, Esenler' deki sıkışıklıktan yola çıkarak böyle bir şey söz konusu olabilir diyorsanda zaten Rotem LRV34 ler T4 e gidecekler, Başakşehir araçları Olimpiyatköy e iniyor, M2 araçları zaten kendi hattına iniyor, şu anda ekstra olarak Alstom Citadisler Esenlere indirilmeye başlandı ama onlarda yılbaşından sonra direkt olarak tramvay hattında gecelemeye başlarlar herhalde.
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
birazda dedikodu yapalım. belediye seçimlerinde akpartinin maltepe ve kartalı kaybetmesi bu metro hattını vurdu. o bölgeyi yeniden kazanabilmek için kadıköy-kartal hattına acayip asılıyorlarmış. önceliği o hatta vermişler. başakşehir halkını çantada keklik görüyorlar galiba
şaka bir yana paralar kartala akıyor. bakalım seçimlerde ne olacak? eğer bu olmasaydı esenler hattı bitmiş olurdu. şimdi açılıştan bahseden yok.
-
Hakan
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
Maltepe'de ben şaşırmadım pek, çünkü az çok kazanan belliydi, ama Kartal tam anlamıyla şok oldu, hatta Pendik ve Tuzla'da şokun dozunu artracaktı az kala, şaka değil bunlar hakikaten hizmet eksikliğinden dolayı oldu.
Bana İBB veya Maltepe belediyesinin, şu işi yaptım bana seçim de bu yeter diyebileceği hiç bir şey yoktu, Kartal'da aslında öyle değil di ama ben tek kelimeyle şok oldum, Arif Dağlar gibi bir belediye başkanı keşke Pendik'de olsa.
Halk kültür seviyesi ile birlikte keşke bu tür oyunları da becerebilse, A partisi 10 senedir ilçeyi yönetiyorsa, şimdi C'ye verip, 5 sene sonra A'nın süper projelerle sahneye çıkmasını sağlamak lazım, yoksa A seni çantada keklik görüyor.
Ama benim şaşırdığım şey, eğer İBB dedidiğin gibi bir planda olsa Bahçeşehir'i elde etmeyi düşünmez mi? Başakşehir'de zaten oy alıyor da Bahçeşehir'de alabilir mi?
Nyese fazla siyaset yapmayalım ben her şartta hem Otogar-Kirazlı hem Kirazlı-Başakşehir hem de Kadıköy-Kartal hatlarının seçimlerden önce açılacağını düşünüyorum, genel seçimlerden önce bunları açarlar, yerel seçimlerden önce de sıradaki 2-3 hattın temelini atarlar. Bunlar İstanbul'da rahatlıkla 1 seçim daha kazandırmaya yeter, hele bir de bu hatları bir süre ücretsiz, sonra da bir süre aktarmasız çalıştır, oy farkı atarsın...
Bana İBB veya Maltepe belediyesinin, şu işi yaptım bana seçim de bu yeter diyebileceği hiç bir şey yoktu, Kartal'da aslında öyle değil di ama ben tek kelimeyle şok oldum, Arif Dağlar gibi bir belediye başkanı keşke Pendik'de olsa.
Halk kültür seviyesi ile birlikte keşke bu tür oyunları da becerebilse, A partisi 10 senedir ilçeyi yönetiyorsa, şimdi C'ye verip, 5 sene sonra A'nın süper projelerle sahneye çıkmasını sağlamak lazım, yoksa A seni çantada keklik görüyor.
Ama benim şaşırdığım şey, eğer İBB dedidiğin gibi bir planda olsa Bahçeşehir'i elde etmeyi düşünmez mi? Başakşehir'de zaten oy alıyor da Bahçeşehir'de alabilir mi?
Nyese fazla siyaset yapmayalım ben her şartta hem Otogar-Kirazlı hem Kirazlı-Başakşehir hem de Kadıköy-Kartal hatlarının seçimlerden önce açılacağını düşünüyorum, genel seçimlerden önce bunları açarlar, yerel seçimlerden önce de sıradaki 2-3 hattın temelini atarlar. Bunlar İstanbul'da rahatlıkla 1 seçim daha kazandırmaya yeter, hele bir de bu hatları bir süre ücretsiz, sonra da bir süre aktarmasız çalıştır, oy farkı atarsın...
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
2011 seçimlerine endeklenmesi kötü oldu işlerin. En az 2 sene kayıp var demektir. Bu işleri anlamıyorum. Seçim 2010'da olsaydı bu seferde 2010'a yetiştirmeye çalışılacaktı. Neden böyle oluyor? Halbu ki en makul zamanda bitir ve aç. Seçim zamanı gelince zaten demiyormusun şurayı yaptık burayı açtık diye. Millet 6 ayda unutacak değil ya. Kimin ne yaptığını kimin yattığını herkes zaten biliyor.Hakan yazdı:Nyese fazla siyaset yapmayalım ben her şartta hem Otogar-Kirazlı hem Kirazlı-Başakşehir hem de Kadıköy-Kartal hatlarının seçimlerden önce açılacağını düşünüyorum, genel seçimlerden önce bunları açarlar, yerel seçimlerden önce de sıradaki 2-3 hattın temelini atarlar. Bunlar İstanbul'da rahatlıkla 1 seçim daha kazandırmaya yeter, hele bir de bu hatları bir süre ücretsiz, sonra da bir süre aktarmasız çalıştır, oy farkı atarsın...
Hakanın dediği 2011'den sonra 2014'e kadar olan zaman diliminde 2-3 hattın temelini atarlar ifadesine katılmak isterdim. Ama çok zor. Para gelmesi lazım. İnşaallah olur.
-
Hakan
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
O zaman şöyle bir takvim ortaya çıkıyor.
Seçime kadar bir hat (şanslı ümraniye) inşaatına başlanması; 2010
Seçim ayağına yatış pozisyonu 2011
Seçim sonrası kafyı ellerini arasına alıp düşünme pozisyonu, 2012
Kafaya dank etme ve 1 metroya başlama 2013 (bakırköy-kirazlı yada beylikdüzü)
Seçim zamanı başını kaşıyamama pozisyonu 2014
ohooo
Seçime kadar bir hat (şanslı ümraniye) inşaatına başlanması; 2010
Seçim ayağına yatış pozisyonu 2011
Seçim sonrası kafyı ellerini arasına alıp düşünme pozisyonu, 2012
Kafaya dank etme ve 1 metroya başlama 2013 (bakırköy-kirazlı yada beylikdüzü)
Seçim zamanı başını kaşıyamama pozisyonu 2014
ohooo
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

