ist-M.03:03 » M1B Otogar-Kirazlı (Halkalı) Metrosu 1.Etap
-
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
İşte bu kadar abartılı olmaması için, Aksaray(Yenikapı)-Kirazlı olmalı diyoruz, bence İBB de mantık şu İstanbul'un her noktasından 1 aktarma ile yani 2 hat kullanılarak Yenikapı'ya ulaşılacak, sonrasında isteyen istediği yere dağılacak, Başakşehir'de oturan'da Beylikdüzü'nde oturan'da bu merkeze 2 metro ile ulaşacak. Bu sebeple Yenikapı-Kirazlı bence kesin olacak üzüldüğüm konu M3 olmayacak olması M1B ne demek yahu?
Burada M1B olursa, Seyrantepe-Sanayi Mekik hattı da kesin M2B olur, o zaman M2 de rafa kalkar M2A olur. Uzadıkça uzar bu, 30 sene sonra şimdi İETT otobüslerindeki sistemsizlikten beter olur...
Burada M1B olursa, Seyrantepe-Sanayi Mekik hattı da kesin M2B olur, o zaman M2 de rafa kalkar M2A olur. Uzadıkça uzar bu, 30 sene sonra şimdi İETT otobüslerindeki sistemsizlikten beter olur...
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 156
- Kayıt: 05 Haz Cum, 2009 15:17
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18155
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Anlattım ya daha önce abi, ne şakası? Belki açılışa kadar düşünceleri değişir ama en son bu şekilde idi ve bence çok anlamsız, bunu Ulaşım A.Ş. nin yapıyor olması ise daha da anlamsız geliyor bana, oradan beklemediğim bir iş.alabay yazdı:Bu A/B fitilleri şaka mı? Yoksa cidden, bunları tasarlayanlar ne içiyor yahu?![]()
B. Alabay
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
İşte tam o noktada teke düşecek kadar alan var mı? Makas deişimi için minimum kaç m gerekir?
Tahminimce bir müddet teke düşecek ama hat açılınca eski istasyona giden eğik viyadük iptal edlecek, ondan sonra yeni istasyona direk gelen düz viyadük inşaa edilecek. Böylelikle otogar'dan depoya girişler yeni istasyonun menderese bakan tarafından yapılacak.
Tahminimce bir müddet teke düşecek ama hat açılınca eski istasyona giden eğik viyadük iptal edlecek, ondan sonra yeni istasyona direk gelen düz viyadük inşaa edilecek. Böylelikle otogar'dan depoya girişler yeni istasyonun menderese bakan tarafından yapılacak.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18155
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Teknik olarak bir sınırı varmıdır bilemiyorum, şimdi gözümde örnek Bayrampaşa makası canlandırıyorum ama kaç metre olduğunu kestiremiyorum ama çok büyük alanlara ihtiyaç yok, fakat bahsettiğin yerinde oldukça kısa olduğunu da biliyorum.
Diğer taraftan depoya giriş için başka bir çözüme gerek yok bence, eski giriş iş görmeye devam edecektir, çünkü şu anki depo ve atölye sahası yapısında doğru giriş eski yoldan, diğer yoldan giriş için biraz fazla manevra gerekiyor gibi, Esenler' e doğru direkt giriş verilse dahi, oradan giren rayların bir tanesi hariç tamamı atölyeye gidiyor yani araçların geçiş yapabileceği bir yer yok, garaj sahasına giden tek yolu kullanmak içinde 3 manevra yapılması gerekiyor bence çok gereksiz.
Ayrıca yolun 2 viyadüklü olacağı yönünde bir bilgi de yok, olması gerekir diye biz düşünüyoruz bunu başkalarıda düşünüyordur ama nedense yapılmadı, bu durumda senin bahsettiğin gibi bir çalışmada olabilir, bana gayet mantıklı geldi, yani giriş iptal edilip (en azından geçici bir süre) yeni bir viyadük inşa edilip çift yol yapılabilir.
Diğer taraftan depoya giriş için başka bir çözüme gerek yok bence, eski giriş iş görmeye devam edecektir, çünkü şu anki depo ve atölye sahası yapısında doğru giriş eski yoldan, diğer yoldan giriş için biraz fazla manevra gerekiyor gibi, Esenler' e doğru direkt giriş verilse dahi, oradan giren rayların bir tanesi hariç tamamı atölyeye gidiyor yani araçların geçiş yapabileceği bir yer yok, garaj sahasına giden tek yolu kullanmak içinde 3 manevra yapılması gerekiyor bence çok gereksiz.
Ayrıca yolun 2 viyadüklü olacağı yönünde bir bilgi de yok, olması gerekir diye biz düşünüyoruz bunu başkalarıda düşünüyordur ama nedense yapılmadı, bu durumda senin bahsettiğin gibi bir çalışmada olabilir, bana gayet mantıklı geldi, yani giriş iptal edilip (en azından geçici bir süre) yeni bir viyadük inşa edilip çift yol yapılabilir.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Yıkılan viyadüğü yıkmasalardı ve depoya giriş için orası da kullanılabilirdi. yada yıktıkları viyadüğü eğik olarak tekrar mı inşaa edecekler. Çünkü viyadük yıkıldı ama bir ucu hala duruyor. Kalıp halinde. Sanki oradan ileri devam edecekmiş gibi. Eğik viyadük yaparak. depoya gidiş için.
Bu arada istasyon diğerlerinden farklı olarak kırmızı ağırlıkta. Bauhaus ve carefour renkleri ile uyumlu olmuş. bölgedeki kırmızı ağırlığı göze hemen çarpıyor. acaba sponsor falan mı oldular bu marketler. Bizim tarafa da çıkış verin dediler galiba. otogar çıkışı marketlere ters kalıyor biraz.
Kirazlı'da ano imalatı son katı çıkılmış.
Bu arada istasyon diğerlerinden farklı olarak kırmızı ağırlıkta. Bauhaus ve carefour renkleri ile uyumlu olmuş. bölgedeki kırmızı ağırlığı göze hemen çarpıyor. acaba sponsor falan mı oldular bu marketler. Bizim tarafa da çıkış verin dediler galiba. otogar çıkışı marketlere ters kalıyor biraz.
Kirazlı'da ano imalatı son katı çıkılmış.