Mesaj
gönderen Hakan » 11 Eyl Cum, 2009 22:48
Tabi ki, şekile de bakacağız ama, şekil asla ilk sıradaki kriter olamaz. Sonuçta ben mesleğim gereği teknik pencereden bakıyorum ve hangi konuda olursa olsun ilk kriterim verimlilik.
Eğer araçlar verimli ise, sonra ki kriterler, yolcu gözüyle kapıların açılıp kapanışları, araç içi ses durumu, ivmelenmelerde sarsıntı durumu, virajlarda ne kadar sarsılacağımız, daha sonra koltukların kalitesi, kaplamaları, tutacaklar, klimalar... şeklinde devam ediyor.
Rotem ve Alstom'lar M2 de bariz şekilde kardeş, yani dış görünüşleri dikkat etmeyenler için birebir aynı, yani dış görünüşe odaklanmak hata olur.
Bu hat ile ilgili yapılması gereken tüm ihaleler böylece tamamlanmış oldu.