Ekran Alıntısı.PNG
Sorumlular
1- İBB Meclisinde iyiniyetli ve ilkeli, ahlaklı hangi partiden olursa olsun meclis üyeleri dışında geriye kalan büyük güruh
2- Mahallesi, ilçesi, yaşam kalitesi ile ilgili sorgusu, kaygısı, ilgisi olmayan fikir beyan etmeyen, sorumluluk almayan
İBB ve ilçe meclislerini belediyelerini sorgulamayıp sıkıştırmayan koca bir topluluk takribi 14 milyon 900 bin, kalan 100 bin öyle olmasın diyelim.
3- Akılcı, verimlilik esaslı çözüm üretip bunu kamuoyu baskısına çevirmeyi önemsemez,
sadece konu mankeni olarak boş soru sormakla yetinen ihalesine Belediye Yönetiminden paydaş arayan candaş muhalefet üyeleri
Özetle bu kentin sahip çıkanı, ona değer vereni çok az, verenler de bu gibi sitelerde veya çeşitli platformlarda olsa da yine de az etkili
Aidiyet duygusu gelişmemiş insanlardan başka ne bekleyebilirdik ki?
Madem paralar yoktu!
Ehhh be kardeşim, neden derhal ulaşımda verimlik adına otobüs hatlarını yeniden planlayıp aktarma düzenlemelerini yeniden ayarlayıp cep yakmadan az petrol, yeterince konfor ve daha az zaman kaybı, stres, insani gelişmişlik, mutluluk, memnuniyet odaklı olmadınız?
Kim tuttu sizi yanyolları yaparken veya mevcut yollarda sağ şeritleri otobüslere aymayın diye, kim tuttu, kim?
Zor mu yani bunu yapmak, eziyet değil mi milyonlarca insana milyonlarca dakika kaybettirmek, saatlerce yerinde sayan içi boş veya tıka basa dolu verimsizlik ve mutsuzluk ve hastalık kaynağı toplu taşımaların hesabını kim verecek?
Bir örnek olsun diye veriyorum; 142C diye hat koymuşsunuz içi bomboş 142B hattına otobüs vermiyorsunuz talep olduğu halde.
GZ1 FB1 ve şu Etiler sitelerine uğrayan otobüsler 65 yaş ve biraz öğrenci taşımakla meşgulken, işçi deposu, orta sınıf beyaz yaka dolu, toplu taşıma talebi olan mahallelere doğru dürüst düzenli güvenilir hat koymazsınız, en verimli hatlarınızı minibüs, dolmuş, özel halk(!) otobüsü ve diğerlerine verip en verimsizleri boş boş petrol harcayarak ve işlevsizce neden siz yürütürsünüz?
Metrobüsten başka toplu taşıma aracına değer vermez misiniz?
O metrobüs ki halen ama halen Anadolu Yakası'ndaki duraklarına halen ama halen doğru düzgün asansör ve yürüyen merdiven neden konulmaz?
Siz Anadolu Yakasına yol kenarı peyzajını kötü yaparsınız, asansör, yürüyen merdiven koymazsınız, Beylikdüzü'nden kalkan adam tek vesaitle Zincirlikuyu'ya gelir de Tuzla, Pendik, Sultenbeyli neden gelemez gelse de neden 2-3 bilet basmak zorundadır, tek izahı 3-5 yolcunun bastığı bilet parası eşdeğeri olan köprü geçiş bedeli midir?
Neden 146T meterobüs hattı yapılmaz, neden Olimpiyat Köyü metro ist.dan Bahçeşehir Esenyurt yönüne bir entegrasyon olmaz,
Bu Avcılar sonrası İstanbul değil mi ki? Avcılar - Silivri arası çoğu otobüs neden aktarma almaz ve böyle küçük midibüstür
Maltepe Zümrütevler - Niş Adalar yönüne giden otobüsler metroya bedava entegre edilir de Pendik Tuzla'dakiler Uzaylı mı?
Neden Kadıköy - Tavşantepe CAF'ları sürekli coffff coffff diye gacur gucur sesler çıkartıyor, eski banliyöden, ya da Moskova metrosundaki en eski Kırmızı Hattan farkı neydi bari eski banliyö trenlerini o tünellere koyaydınız.
Kim sizi tuttu Marmaray'ı bitirmeyeseniz diye, ihale iptallerinden de siz sorumlusunuz!
Neden önce Çatalca - Bahçeşehir - Başakşehir - Hasdal - Nurtepe yönündeki 3. Köprü bağlantı yolunu bitirmediniz bütün yollları aldınız topladınız Mahmutbey Gişelerin önüne hem de dev gibi bir AVM'nin yanına yığdınız, siz mi çok akıllısınız biz mi çok aptalız?
O Bahçeşehir-Avcılar, Mahmutbey ve Çamlıca (orası da Çamlıca değil ya neyse) Gişeleri neden para keser halen çok matah bomboş bir otoyol var da bizim mi haberimiz yok?
Kim tuttu sizi, Vatan Cad. Metrobüs durağını açıp hem otobüsler hem de yakınından geçen T4 ve M1 ile entegre etmekten çok mu zordu?
Kadir Topbaş Florya'dan çıkıp Sahilyolu'ndan İBB Binasına vardığına göre elbette İstanbul'dan bi haberdi, ne yapalım yani İstanbul'u daraltılmış bölgelere ayırıp her birine bir başkan seçip hepsini İBB Merkezine yollayıp orada Yönetim Konseyi mi kuralım tüm kente hakim Yönetim ancak öyle oluşacak gibi,
Madem İBB'nin parası yoktu çözüm önerisi nedir?
İBB yolcu alışkanlıklarını ölçmek için ne yapar?
Sormaz mısınız sabahın köründe o toplu taşımaya binen işçiye öğrenciye emekliye hastaya sen nereye gitmek istiyorsun diye?
Bugüne kadar sordunuz da ne oldu? Sorup sorup hatalı ihale mi yaptınız?
Kim size Anadolu Yakası'nda Avrupa Yakası'nın İncirli - Beylikdüzü hattının aksine çok da yolcu potansiyeli olmayan D100 Karayolu'nun altına metro yap dedi madem yaptınız bari bi ucu Üsküdar bi ucu Avrupa Yakası bir ucu Sabiha Gökçen bi ucu Kadıköy olan bi sistem yapaydınız?
Arabalı Vapur koydunuz ve yine arabacıları rahatlattınız, 3.Köprü ve Avrasya Tüneli ha keza, madem öyle Boğaz Köprüsü yolunda sağ şeritleri boşaltın yeterince açın otobüslere vızır vızır işlesin, Taksim -Mecidiyeköy son duraklı tonla otobüs var, ve çoğu saatlerde sıkış tıkış 1km 30 dk sürüyor, AMAÇ?
Kim sizi tuttu, TEM Otoyolu'nda oluşturulabilecek çeşitli otobüs durakları vasıtasıyla veya Metrobüs benzeri ayrıştırılmış yolda veya tamamen paralel ayrı bir yol halinde toplu taşıma hizmeti vermeye, kim tuttu?
Bu arada bu sitede yazan herkese teşekkür ediyorum, sayenizde birçok fikre ve bilgiye erişiyorum, tekrar teşekkürler.
Bu mesaja eklenen dosyaları görüntülemek için gerekli izinlere sahip değilsiniz.