Valla Hakan ne diyeyim, ben linki verdim, ha ama o link oradan kalkar, yazıp çizip sonra değiştirip silip işin içinden sıyrılınıyor, ben yine de alıntıladım açıkçası ne Yunus ne de Cevizli istasyonunu bilmem, Mehmet efendinin yazdığına güvendik, dediğim gibi admin butonu elinde başkasını yemlemiştir bizde düşmüşüzdür belki ardından zaten kendi soruşturmamı yaparak arkasına bilgi olarak ekledim, bizim arkadaşlarca bilinen tek sorun Kızıltoprak'ta yaşanmış Pendik'e kadar araçlar sorunsuz gidip gelmişler.Hakan yazdı:Yunus'la Cevizli mi? Yunus istasyonu da düz, Cevizli'de. Hattın en berbat istasyonu Kartal, trenle peron arasında nereden baksan 30-40 cm mesafe oluyor. Çocuklar falan elinden tutmadan inip binemiyor.
Bu saatten sonra istasyonlara 1 kuruş para harcamasınlar, değiştirdikleri bir patlak ampul bile fuzuli masraf artık...
ist-B.10:01 » Marmaray Araçları
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 06 Eyl Pzt, 2010 18:53
bu setlerle ilgili bir kaç eleştirim var. birincisi her vagonda 5 kapı olması. standart metro, banliyo araçlarında 4 adet kapı bulunuyor. bu araçlarda ise sanırım yoğunluk olacağı gerekçesiyle 5 kapı konuldu. ben gereksiz olduğunu düşünüyorum. zaten karşılıklı koltuk düzeni koyulmuş yolcu sirkülasyonunu kolaylaştırmak için 5 kapı koyup oturma alanını iyice azaltmanın ne gereği vardı? ikincisi ise koltuk düzeni tabiki. çoğu yer üstünden giden bir hatta karşılıklı koltuk düzeninin anlamsız olduğunu düşünüyorum. yoğun yolcu trafiği olacağı kesin ama 440 adet vagon alındı. yoğunluğu çok rahat kaldırabilecek bir sayı. metrobüs hattında 300-350 arası araç yoğunluğu kaldırabiliyorsa otobüslerden daha uzun ve geniş banliyo vagonları çok rahat kaldırır diye düşünüyorum.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Testteki araçlardan bir kare, bol miktarda araçta Sirkeci gar yanındaki park sahasında yatıyorlar, bunun dışında elimde bir kaç kare daha var aslında araçlardan ama hep önünde resim çekilmiş arkadaşlar var ve arkadaş listesine paylaştıkları için izinsiz yayınlayamıyorum. Geçen Sirkeci de çekilmiş bir resim 23000 lik banliyö treni ile yanyana çekilmiş bir fotosu vardı bu araçlardan birinin, bayağı bir heybetli duruyor 23000 in yanında, azametli
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Marmaray araçları hakikatten güzelmiş, yani güzelliği şu sessiz ve sakin, yolcu açısından çok konforlu bir yolculuk sunuyor, benim çok hoşuma gitti.
En son Esat tarafından 11 Kas Pzt, 2013 12:17 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5559
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
E tabiîki yahu! Alman kafa işte. Gözle görülür çizik neden temizlenmiyor, tamir edilmiyor? Yepyeni bir sistemi şimdiden eskimiş gibi gösteren bir durum. Bana Osmanbey metro istasyonunu hatırlatıyor, 2009da 20, 30 senelik varlığa sahip bir girişi varmış gibi gelmişti bana. Ben şahsen birar itina beklerim böyle şeylerde, pardon.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Marmaray'ın 10'lu Trenleri Halen Kullanılamıy
Marmaray'ın 10'lu Trenleri Halen Kullanılamıyor.
Marmaray için satın alınan 38 adet 10'lu vagon uygun bir tren ray sistemi olmadığı için 3 yıldır atıl biçimde bekliyor.
10 vagondan oluşan trenlerin ana istasyonlar olan Ayrılıkçeşme ve Kazlıçeşmede dönüş yapabilecekleri altyapı olmadığı için atıl durumda bekletildiği belirlendi.
http://www.gercekgundem.com/istanbul/93 ... ndal-israf
Marmaray için satın alınan 38 adet 10'lu vagon uygun bir tren ray sistemi olmadığı için 3 yıldır atıl biçimde bekliyor.
10 vagondan oluşan trenlerin ana istasyonlar olan Ayrılıkçeşme ve Kazlıçeşmede dönüş yapabilecekleri altyapı olmadığı için atıl durumda bekletildiği belirlendi.
http://www.gercekgundem.com/istanbul/93 ... ndal-israf