Animasyon da sanki yapılmış proje üzerinden gibi, yani hat km bilgisi falan verilmiş bu bana enteresan geldi yani acaba gerçek projelendirme mi, ilk etaptaki düşüncem böyle olmadığı yönünde idi. Çünkü gerçekten Bursa gibi bir kent için hiç ileri görüşlü bir Gar yapısı değil, hemen moderenlik falan dem vuracağımı sanmayın, gerçekten bu hali ile basit bir küçük kent Gar ı gibi görünüyor.
tr-HT.01:03 » Bursa Hızlı Tren Projesi [İnşaat Süreci]
- Esat
 - Pir-i Seyyâh
 - Mesajlar: 18166
 - Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
 
Havaalanı bağlantısı olması gerekliliğine katılıyorum, resimler içinde sana teşekkürler Mehmet, videonun linkini verirsen bir ara bende indireyim 
 
Animasyon da sanki yapılmış proje üzerinden gibi, yani hat km bilgisi falan verilmiş bu bana enteresan geldi yani acaba gerçek projelendirme mi, ilk etaptaki düşüncem böyle olmadığı yönünde idi. Çünkü gerçekten Bursa gibi bir kent için hiç ileri görüşlü bir Gar yapısı değil, hemen moderenlik falan dem vuracağımı sanmayın, gerçekten bu hali ile basit bir küçük kent Gar ı gibi görünüyor.
			
			
									
									
						Animasyon da sanki yapılmış proje üzerinden gibi, yani hat km bilgisi falan verilmiş bu bana enteresan geldi yani acaba gerçek projelendirme mi, ilk etaptaki düşüncem böyle olmadığı yönünde idi. Çünkü gerçekten Bursa gibi bir kent için hiç ileri görüşlü bir Gar yapısı değil, hemen moderenlik falan dem vuracağımı sanmayın, gerçekten bu hali ile basit bir küçük kent Gar ı gibi görünüyor.
- Esat
 - Pir-i Seyyâh
 - Mesajlar: 18166
 - Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
 
Bence bu birazda hattın kullanımı için yapılan plandan kaynaklanıyor olabilir, yani yolcu taşımacılığında sadece hızlı tren tarafından kullanılması planlanıyor ise, o ekstra yollar zaten yedek araç parklama/geceleme ve yük trenlerinin geçişi için düşünülmüştür, sadece hızlı trenler ile yolcu taşımacılığı yapılacağı içinde her bir yön için birer peron yeterli görülmüştür. Bence sebep bu olabilir. Diğer taraftan hızlı tren projesi yapıp bunu geleceğe dönük yapmamakta ısrar etmekte ayrı bir düşünce tarzı olsa gerek. Ya da belkide orta vadede doğu ile batı arasında göç diye bir sorun kalmayacağı düşünülüyordur 
			
			
									
									
						- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
- Esat
 - Pir-i Seyyâh
 - Mesajlar: 18166
 - Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
 
http://www.lojiport.com/index.php?sayfa ... y&id=29904
			
			
									
									
						TCDD'nin Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Tren projesi etaplarından 75 kilometrelik Bursa-Yenişehir hattı yapım ihalesini alan YSE Yapı-Tepe İnşaat ortak girişimi 8 teklif arasında yarıştı. İhale Komisyonu Başkanı Mehmet Aksoy, ihalenin ardından alınan mali teklifleri açıkladı ve nihai sonucun firmalara daha sonra bildirileceğini, TCDD'nin yaklaşık maliyet hesaplamasının 870 milyon lira olduğunu belirtti.
Yeterlilik alan sekiz firmanın tamamının teklif verdiği ihalede
YSE Yapı Tepe İnşaat 393 milyon lira teklif verirken
Societa Italiano Percondatte Spa Kolin İnşaat 469,6 milyon lira,
Yapı Merkezi İnşaat 512 milyon lira,
Limak Mapa İnşaat China Major Bridge Engineering 516,8 milyon lira,
Azer İnşaat Özgün Yapı 517,9 milyon lira,
Nurol İnşaat Özka İnşaat 554,1 milyon lira,
Cengiz İnşaat IC İçtaş CRCC China Railway 589,9 milyon lira,
Astaldi SpA Makyol İnşaat 608,8 milyon lira teklifte bulundu.
- 
				Mehmet Kasım
 - Seyyah
 - Mesajlar: 4319
 - Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
 
- Esat
 - Pir-i Seyyâh
 - Mesajlar: 18166
 - Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
 
- 
				btgn
 - Yıllık Paso
 - Mesajlar: 425
 - Kayıt: 08 Tem Prş, 2010 17:34