Mesaj
gönderen alabay » 07 May Cmt, 2011 15:14
Yazdıklarını okuyunca, ortada gayet güzel esatımsı bir yanlış anlamanın olduğunun farkına varıyorum. Sen frekans mrekansla ne diyon be? Dallanma budaklanma, bir numaralı hattın dallanması değil ki be! Bir hat A'da başlıyor, B'de bitiyor. Ama onu kesen x hat var. Bunların kullandıkları raylar dallanıp, budaklanıyor. Hususî işleyen servisler işte o zaman sürücü için biraz daha gayrikurt oluyor. Off, dünya görmemiş adam, ülkemin, kentimin falan diye anlatıyor. Zerre kadar ilgilenememenin hesabını ödüyorsun(uz) zaten. İşte ilgileneceksin, ve ilk başta bir de karşındakinin sana ne anlatmaya çalıştığını anlayacaksın.
Yanısıra, benim anlattığım o olmasa bile, frekanslar ne kadar dar olursa olsun, bu konuda artık dijital teknikle hiçbir problem yaşanmaz. Yaşananlar da, başka her durumda yaşananlar, yani insanın beceriksizliği. Ama dediğim gibi, bir hattın A'da başlayıp, B, C ve D'de bitmesi benim için sözkonusu değil. Ama
işin komik tarafı, hani seni ilgilendirmiyordu ama boşver, aynen işte BU salata İstanbul'da, her nedense var. Olimpiyat köşesinden tut, Seyrantepe (eh, küçük diye atlayalım) ve Aksaray hattları. Peki, o denli problemli de değildir belki, ama yine de.
Bazen etrafımda olsan, sana bazı şeyleri daha iyi anlatabilirdim diye düşünüyorum, hele hele Berlin'de bu olsa!
KadıköyKaynarca için de şunu biraz özetleyeyim
bu hatta bağlı üç dört hat daha olsa, onlar da tünel şebekesi olarak birbirlerine bağlı olsa, ağ oluşurdu işte. Hepsi aynı akstan geçmeli diyen yok. Tabiîki bu hat çok kenarda gittiğinde, kesmek biraz zor oluyor, o başka, ama yine de tangensyal bir şekilde de düşünülebilir(di). İlle de aks gerekiyorsa, şöyle saçmalayabilirdik meselâ
Moda/Kadıköy tarafından Ataşehir istikameti dik hat, Maltepe/Kartal tarafından Havalimanı istikametine (kuzeyinden). Bunlar sırf atma, ama misal.