

Taksim - Tünel Nostaljik Tramvay Hattı


 
 

Buna kesinlikle katılıyorum, bu araçların yeri her gün saatlerce işletmede olmak değil, doğru düzgün adam gibi bir müzede bakımlı tertemiz olarak sergilenmek ve korunmaktır, ama maalesef İETT yaptığı her şeye rağmen bu konudaki kötü imajını silemiyor, ben o Tünel vagonlarının içine sıçılmış halinide görmüştüm Hasanpaşa' da ben o araştırmayı yapıp gidip görüştükten sonraki günlerde TRT de orada bir çekim yaptı da Allah'tan kıymete bindi alıp yenileyip şu yeni göya müzeye koydular, yoksa yine Koç' u bekleyecekti, alsada tamir etse diye. Bence de bu hatta Kadıköy' deki Gotha ların benzeri araçlar rahatlıkla kullanılabilir, hatta temizinden daha eski model araçlar bile bulunabilir.kemal yazdı:Bu keşmekeş içinde zavallı 1913 model Brill tramvaylarımız da helak oluyor. Dünyanın neresinde bu kadar berbat bir yaya yolu var merak ediyorum. Eski son derece kıymetli tramvaylarımızın da artık oradan çekilmesini yerine Gotha veya benzeri 3 tane motris konulmasını öneriyorum , çünkü bu cadde resmen savaş alanına dönmüş durumda
http://www.lojiport.com/news_detail.php?id=20832Bir zamanlar Lavanta kokusundan geçilmeyen Beyoğlu'na o hoş kokulu günlerini yeniden yaşatmayı hedefleyen projede nostaljik tramvaylar, tünel istasyonu giriş ve çıkış bölümlerindeki 72 noktadan günün belirli saatlerinde lavanta esansı püskürtülecek. Tünel Meydanı'nda 24 Nisan Cumartesi günü 13:30'da gerçekleştirilecek törenle kamuoyuna duyurulacak proje, Nostaljik tramvaylarda hayata geçirildi. Tramvaydan sıkılan hoş koku karşısında neye uğradığını şaşıran vatandaşlar, projenin Beyoğlu'nu bambaşka bir kimliğe bürüyeceği inancını dile getiriyor.
Projenin resmi açılış gününde Taksim'de vatandaşlara 10 bin lavanta poşeti ve 27 bin lavanta esansı dağıtılacak.
 Kemal abi o motris acaba şu Koç' un deposunda çürümekte olan olabilir mi? Onunla ilgili hiçbir gelişme yoktu, tamir edip müzeye de koymadılar, o yüzden aklıma acaba? sorusu geldi. Biliyorsun bir ara ben bayağı aradım ama maalesef araçların izini bulduğumda çok üzücü olmuştu geriye kalan malzemeler çöp gibi atılmıştı. Şimdi İETT den böyle bir atak görmek ilginç.
 Kemal abi o motris acaba şu Koç' un deposunda çürümekte olan olabilir mi? Onunla ilgili hiçbir gelişme yoktu, tamir edip müzeye de koymadılar, o yüzden aklıma acaba? sorusu geldi. Biliyorsun bir ara ben bayağı aradım ama maalesef araçların izini bulduğumda çok üzücü olmuştu geriye kalan malzemeler çöp gibi atılmıştı. Şimdi İETT den böyle bir atak görmek ilginç. 
 
Ne yaparsın Kemal Abi herkes işini sevdiği için yapmıyorkemal yazdı:Bunları biraz sordum ama adamlar nemrutça davranıyor ,yarım ağız savuşturuyor doğru dürüst konuşulmuyor ki
 bazıları aman devlet kapısı olsunda gün geçsin diye yapıyor. Böyle soru sorunca da, sana ne ki, gibi bir tavır oluyor. O zaman belki de bu senin içeride bildiğin araçtır, Koç un kolay kolay aldığı aracı geri vereceğini sanmıyorum.
 bazıları aman devlet kapısı olsunda gün geçsin diye yapıyor. Böyle soru sorunca da, sana ne ki, gibi bir tavır oluyor. O zaman belki de bu senin içeride bildiğin araçtır, Koç un kolay kolay aldığı aracı geri vereceğini sanmıyorum. )
)
 Memmed oldum he ...
 Memmed oldum he ... istenilse rahatlıkla gidiş geliş tramvay hattı olabilir, işte o zaman belki o otobüs kalabalığı da tamamen Mecidiyeköy' e ötelenir, ama hayal işte. Sonra gerçek falan sanıp cahil falan sanıyorlar bizi
 istenilse rahatlıkla gidiş geliş tramvay hattı olabilir, işte o zaman belki o otobüs kalabalığı da tamamen Mecidiyeköy' e ötelenir, ama hayal işte. Sonra gerçek falan sanıp cahil falan sanıyorlar bizi 
 ). Bir de şu Harbiye-Vali Konağı yok mu, oh oh oooh ... al sana eski Harbiye hattı! Ben o zaman Tünel-Vali Konağı'nı belki de hakikaten nostaljik araçlarla devam ettirirdim, Şişli/Perpa ve Beşiktaş/Kabataş (o aşağıdaki durum tam belli değil) dallarına ise modern araç yüklerdim. Yok, ille de Tünel'den sonra yokuşları insek (ki o zaman da Freiburg tarzı viyadükle de olur, sen 1 numaralı hattın Betzenhausen viyadüklerini bir görsen, metro gibi ...), ve orada da gerekse, daha kısa araçlar işler oradan.
 ). Bir de şu Harbiye-Vali Konağı yok mu, oh oh oooh ... al sana eski Harbiye hattı! Ben o zaman Tünel-Vali Konağı'nı belki de hakikaten nostaljik araçlarla devam ettirirdim, Şişli/Perpa ve Beşiktaş/Kabataş (o aşağıdaki durum tam belli değil) dallarına ise modern araç yüklerdim. Yok, ille de Tünel'den sonra yokuşları insek (ki o zaman da Freiburg tarzı viyadükle de olur, sen 1 numaralı hattın Betzenhausen viyadüklerini bir görsen, metro gibi ...), ve orada da gerekse, daha kısa araçlar işler oradan.