Aynen bende dalardım dozerle ama çıkmazımız oradaki tarihi camii. Yoksa İBB'de dalar giderdi eminim.Esat yazdı:Resimler ne demek istediğimi çok iyi anlatıyor sanırım, valla bana istasyonmu bu mezbelelik mi diye sorsalar düşünmem bile, az çok biliyorum da dozer kullanmayı kendim doğrarım oraları vallaha. Her tarafı tarih olsa ne olur.
Kemal abinin yüklediği resimden de görüldüğü gibi o sokaktaki binalar sağlı sollu traşlandı, yıkıldı. Metroya yol açıldı. Sorun olmaz.Esat yazdı:O sokak bir aracın gabarisini bile karşılamıyor, viyadük oraya nasıl sığacak çok merak ettim yani illa ki bir takım yıkımlar daha olacak sanırım.
İstasyonun uzunluğunu bir önceki mesajda belirtmiştim. Enlemesine baktığımızda 20 m gibi bir rakam çıkıyor.Esat yazdı:Bir de peron boyu 300 olabilir mi bilmiyorum? Olmaması için bir sorun yok ama önceki resimlere baktım istasyon P3-3 ile P3-4 dört çizgileri arasında kalıyor biraz da taşması var yani köprünün iki direğinden biraz dışarı taşıyor, fakat iki direk arası kaç metre onu göremedim, senin gösterdiğin alan 350m. yazıyor ve bu gereksiz çünkü hattın geri kalanında istasyonlar 250m. Ama derlerse biz köprüden Yenikapıya başka tren çalıştırıcaz bilemem dolayısı ile peron tam o direklerin arasında kalıyor ve 250m den fazla olmasına pek ihtimal vermiyorum, 50m. nedir demeyin ciddi bir fark.
Son olarak 300 m uzunluğun 20*20'lik kısmı peron haricinde merdiven sahası vs. için ayrılmış da olabilir. Yaya iniş-çıkış yürüyen merdiven vs. gibi. Pay bırakılmış olabilir.