ist-M.03:05 » M3 Başakşehir-Kirazlı (Bakırköy) Metrosu
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
2011'de seçim var. Seçime biraz daha yaklaştırmak isteyebilirler metroyu. Gördüğüm kadarıyla hiç aceleleri yok. Tasaları da yok. Eskiden her akşam tv'de ulaşım konuşulurdu. Kadir Bey'de katılırdı.Şimdi hiç göremez olduk.
Metro açılışı için acele etmeyecekler. 2010 sonu bile olabilir. Başakşehir için tabi. Kirazlı bu sene sonuna olabilir.
Metro açılışı için acele etmeyecekler. 2010 sonu bile olabilir. Başakşehir için tabi. Kirazlı bu sene sonuna olabilir.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18155
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Eeee ne yaparsın seçimden seçimeeee hatırlıyorlar, neden çünkü hedef sadece bir sonraki seçimi kazanmak, hedef metroyu bitirmek değil, sonra sende soruyorsun İstanbul' un nihai metro hedefi kaç km olmalı? 1 milyon km diye sallarım çok kolaylıkla, çünkü zaten bir hedef yok ki, bana şu bir ara lafını ettikleri 600 ü bir araya toplasınlar? Ama o zaman ki söylem ile
şimdi yeni hatları kaktırmadan hadi, yok niye çünkü kendi içinde çelişkiler yumağı. 


-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18155
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Devlette devamlılık esastır derler. Ama önce "devlet" olmak gerekir. Kabile değil. Biz daha devletçik bile olamamışız. 8M1 metro güzergahı bunu çok iyi anlatır, dalan neye niyet etmiş sözen neyi yapmış, ya t1)
Bizde olay "benden önce bir şey yapılmamış enkaz devraldım, benden sonrası tufan" mantığıyla gider.
Bizde olay "benden önce bir şey yapılmamış enkaz devraldım, benden sonrası tufan" mantığıyla gider.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Bugün plan yapanlar geelceği öngörmüyorlar ki? Her gelen adam geçmişte görev yapan adamın izlerini silmeye çalışıyor. Bu eski bir gelenek. Cumhuriyet kuruldu Osmanlı'yı silelim gibi bir mantık. Halbu ki birbirinin devamıdır. Uzaydan mı geldi bu insanlar. Osmanlı boğaza ruhsat vermeyi taa 1800'lü yılalrda durdurmuş. Yararlansana o zamanki tapu kayıtlarından imar planlarından. Yok. Silecez hepsini sıfırdan yapacaz. Gördük nasıl yaptığını.
Dalan sim-city almış belediyeye. simulasyon yapacam trafiği çzöecem diye. en azından teknolojiden yararlanmak istemiş. sözenin ilk işi sim'İ çöpe atmak olmu. Ulan ara verilen şeyi çöpe bniye atıyorsun. yararlansana. upgrade ettirsene. yok. O zaman eşşek gibi M1 metrosunu Aksaray'a gidebilmek dönün dönüm dolaştırırsın Otogar'a. Tramvay'ıda Zeytinburnu'na kadar yaparsın. Ötesi?
Cık.
Dalan sim-city almış belediyeye. simulasyon yapacam trafiği çzöecem diye. en azından teknolojiden yararlanmak istemiş. sözenin ilk işi sim'İ çöpe atmak olmu. Ulan ara verilen şeyi çöpe bniye atıyorsun. yararlansana. upgrade ettirsene. yok. O zaman eşşek gibi M1 metrosunu Aksaray'a gidebilmek dönün dönüm dolaştırırsın Otogar'a. Tramvay'ıda Zeytinburnu'na kadar yaparsın. Ötesi?
Cık.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5585
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Şimdi bu vagonlar bağımsız mı? Yoksa M2 sistemiyle aynı da, bir gün gelince, bu sistemler birbirlerine bağlanaca ve kavuşacak mı? M1 sistemine dahil değıller herhâlde. "Metro" sistemimiz şu an iki tarz: M1 tarzı ve M2 tarzı. Üsküdar herhâlde M1 tarzı olacak, Kadıköy M2. Yoksa?
Yanısıra, bizim M3 ve M7 şimdi hayal mi, öyle mi adlandırılırlar?!
B. Alabay
Yanısıra, bizim M3 ve M7 şimdi hayal mi, öyle mi adlandırılırlar?!
B. Alabay