
Bu tasarımı draft olarak adlandırabiliriz, çünkü içinde başka bazı değişikliklerde yapılacak, bu hafta içerisinde özellikle özürlü ve bebek arabası ile ilgili bir takım tasarım değişiklikleri de gösterilecekti, ayrıca ortadaki tutunma barı ve yanlardaki katlanır koltuklarda da revizyon var, bu araçların daha çok ayakta yolcu için tasarlanması söz konusu, ama kişisel görüşüm olarak kapı ağızlarında birer koltuk araç yönünde bırakılmalı ve bunların önünde tekerlekli sandalye ve puset bağlama kayışları olmalı, bu sayede bu kişiler ve yanlarındakiler bu bölümlerde oturabilirler, diğer ayakta yolcularda orta bölümde yolculuk edebilirler.
Aracın dışında büyük değişiklikler olacağını sanmıyorum, belki renk ile ilgili düzenlemeler olabilir, benim şerh düştüğüm kapıların pozisyonu gereği homojen yolcu dağılımı sağlamayacağı yönündeki görüş ise teknik personel tarafından pek kabul görmedi ama yine ben ısrarla olabileceğini iddia ediyorum öndeki motorlu boji yerine 2 tekerlekli taşıyıcı boji kullanılabilir böylece makinist arkasında da bir kapı oluşturularak ayakta yolcunun dağılımı sağlanabilirdi, bir diğeri Siemens-Bombardier ortak yapımı Viyana ULF tramvaylarının tamamı 2 tekerlekli motorlu bojiler ile çalışıyor demek ki oluyormuş, ama Alstom un böyle bir boji üretimi yok ise tabii ki bu araca özel yapmasını beklemekte ne kadar doğru, belki köfte ekmek hesabı olabilir.