Burada ben şunu merak ettim, bahsettiğiniz 2. 3. ve 4. etaplar, aynı hattın yekpare uzaması şeklindemi düşünülüyor, yoksa dallanan hatlar söz konusu mu? Yani Sistemin tamamına Kayseray diyebiliriz, ama dallanan hatlar söz konusu ise tabii ki ayrı hat numaraları olacaktır, Başar bence biraz fazla kötümser bakıyorsun, oradaki kadroyu az çok tanıyorum bir şekilde sistemin kurulması için bir şeylerin yapılacağına da inanıyorum. (-wait for orders-karakus381 yazdı:Kayseri Raylı Sistemi’nin 2, 3 ve 4. etap güzergahları için de projelendirme çalışmaları yapılıyor. 2. Etap çalışmaları çerçevesinde mevcut raylı sistem hattı ile Şehirlerarası Otobüs Terminali’nin birleştirilmesi planlanıyor.
3. Etap kapsamında, halihazırdaki raylı sistem hattının Mimarsinan Kavşağı’ndan Beyazşehir-İldem’e kadar uzatılması hedeflenirken, 4. Etap olarak da Sivas Caddesi-Talas-Anayurt hattı planlanıyor.
 
  )
)Kayseri' yi bilmediğim için bu soruyu sormak durumunda kaldım hangi caddelerden geçeceğini güzel belirtmişsiniz ama biraz uzakta kaldık Kayseri' den.

 hatlar zaten planlanmış, işte daha şimdiden bir numaralandırma yapılmalıdır, bunun katı bir sistematik ile olması dahi gerekmez, çok basit bir yapı ile dahi Kayseri raylı sistemlerinin 50 yıllık gelişimini öngörerek numaralandırmayı şimdiden yapmalısınız, bu sebeple Başar' ın söylediklerine katılıyor ve destekliyorum.
 hatlar zaten planlanmış, işte daha şimdiden bir numaralandırma yapılmalıdır, bunun katı bir sistematik ile olması dahi gerekmez, çok basit bir yapı ile dahi Kayseri raylı sistemlerinin 50 yıllık gelişimini öngörerek numaralandırmayı şimdiden yapmalısınız, bu sebeple Başar' ın söylediklerine katılıyor ve destekliyorum.








