Marmaris ten Datca ya motor var Kemal Abi, yani benim Marmaris günlerimde vardi (off offfff

genctim bir zamanlar, genc, yakisikli, dinamik, atletik

) ama cok fazla degil di ve sanirim sadece sabah ve aksam kalkiyordu, digerleri cogunlukla Marmaris Icmeler calisirdi, Datca icin haklisin o yolu bir daha araba ile gitmek istemem.
Mehmet' in sorusunun cevabina gelince, Mehmet soruyu ve basliklari ulasim konularinda yetkin, sitemizi de takip etmeye calisan bir akademisyene danistim, diger sehirlerin hizli feribot filosu kurmasi ile ilglili olarak halihazirdaki yolcu potansiyeli bazinda bakildiginda Canakkale güzergahinin fizibil bir isletme olmayacagi ki buna bende katiliyorum Canakkaleden gelen ya da Canakkale üzerinden giden nakliye trafigi cok düsüktür cünkü buradaki karayolu buna imkan vermiyor.
Bir feribotun tanesi 70-80 milyon dolara mal oluyor. Her hat için en az 2 tane düşünülse bu Istanbul disindaki geliri belli idareler icin cok büyük bir yatirim karsiliginda ise taşıma operasyonunun ekonomik olmama ihtimalini artırıyor. Yani Tekirdag dan Bursa ve Izmir yolcusu ne kadardir, bu sadece agir araclar icin bir alternatif olabilir ki burada da eminim ki cok yüksek rakamlara tasinacaktir araclar dolayisi ile karayolu daha cazip gelecektir nakliyeciye ben bile cogu zaman feribot ile Yalovaya gecmektense araba ile gitmeyi tercih ederim, düzgün kullanirsan az yakar
