

NOT: Fotoğraf Facebook Bursa sayfasından alıntıdır...
Aracın resmi tanıtımı Berlin'de ki fuarda olacak. Bu arada fotoğrafta ki ayrıntıyı kim fark edecek bakalım

Esat ağabey bu araç için bir başlık oluşturursun artık

Koltuklar Kiel marka. Markanın ötesinde metro / tramvay araçları için kullanılabilecek en iyi koltuklar bence. Çok uzun ömürlüler ayrıca görünüşlerinin aksine rahatlar da.Koltuklar otobüs koltuğu gibi mesela.
Kiel dışında başka seçenekte yok zaten, yanılmıyor isem Türkiye de ortaklıkları olan bir firma var yani ortak üretim yapıyorlar, kalitesiz anlamında bir şey demedim zaten fiyat/performans olarak iyisi zatenbtgn yazdı:Koltuklar Kiel marka. Markanın ötesinde metro / tramvay araçları için kullanılabilecek en iyi koltuklar bence. Çok uzun ömürlüler ayrıca görünüşlerinin aksine rahatlar da.
Ben ihale de öyle bir şey belirttiklerini düşünmüyorum, yani çıkarttığım sonuç bu oldu. Yani ihaleye girerken Gülermak konsorsiyum ile giriyorum aracı şu firmadan getireceğim taahhüdünü yazılı olarak verdi mi? Yoksa sadece E+M dahil olarak mı aldı ihaleyi? Bu durumda istediği firma ile çalışabilir çünkü, tabii ki Durmazlar ile çalışılmasını isterdim, sonuçta bir araç üretti ve Bursa' da işletmede de yürüyor, neyse işin arkasında neler var bilemediğimiz için çokta kurcalayıp yanlış yere gidecek yorumlar yapmak istemem.Özgür Türkler yazdı:Bu konu sıcak olduğu için buraya yazıyorum kusura bakmayın. Geçende internette bir haber okudum, İzmir tramvay ihalesini alan Gülermak firmasının 38 adet olan araçları Hyundai/Rotem den alacağına ilişkin , bu ihaleye Durmazlar ile katılmamışlarmıydı bunlar? Dere geçerken at nasıl değiştiriliyor, ihaleye aykırı değilmi?