Benim bahsettiğim "Hat" Linie değil ama Bahnsteige ya da Gleise, hatırlarsan yazıştık bir ara bunu, öyle bir numaralama var ya, mesela dispeçer şemasında (bu şemalar orjinaline göre yapılıyor) atlayan numaralar var, gar da 36 peron görünüyor ama daha az, bunun sebebi şu; garın altında kalan banliyö ve diğer tren hatları da aynı gar içinde peron olarak sayılıyor, bu gördüğüm kadarı ile Alman ekolündeki tüm ülkelerde aşağı yukarı aynı. Birde Münih Başgar da 3 bölüm var yine gördüğüm kadarı ile ortadaki kesim yani 11-26 arası Başgar, 27-36 peronlar Starnberger Gar, 5-10 Holzkirchner Gar, 1-4 yanılmıyorsam Banliyö peronları alt katta, böyle karışık guruşuk işler işte
Hamburg gar ile ilgili de bir iki data giricem wikiden falan ama şimdi vakit ayıramadım. Sonra bende elimdeki Berlin, Paris Nordbahnhof ve Viyana garlarından fotoğrafları yüklerim bir ara.
He Esat, Almanya turu yapacaksan, bence şu kentleri de görmelisin: Köln*, Leipzig, Dresden
ve gomşi ülge İssiviççide de Zürih.
Almanya turu başka bahara kaldı gibi, dediğim gibi sadece yapabilirsem senin yanına bir uğramak istiyorum sonra "Der Exorzist ist zurückgekehrt" inşallah

Zürich i çok istiyordum ama olmadı, Zürich, Bern ve Cenevre kısmet değilmiş, belki ileriki yıllarda. Şu an en yakın ihtimal şöyle bir Grossglockner - Salzburg - Hallstadt, onlarında toplu taşıma ile alakası yok
