ist-M.03:05 » M3 Başakşehir-Kirazlı (Bakırköy) Metrosu
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18167
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
gönderdiğin resimden çıkarttığım bölge burası ve evet haklısın acaba neden o araziye inşaa etmediler halbuki, kat karşılığı bu istasyon inşaatlarını yaptırabilirlerdi üstüne ver ruhsatı alışveriş merkezi hastane flan diye yapsınlar sana

Resimde de görüldüğü üzere çapraz yapılı orta platform yapılı iki katlı bir yapıda ayrı mezanin bölgeleri bulunan ve aynı koridorlar ile erişilen bir sistem yapılabilirdi belkide, altta kalan istasyon Alibeyköy Tekstilkent istikametinden gelen hattın ray koridoruda resimdeki gibi uzun bırakılır, ilerleyen zamanda inşaatına başlandığında bu tünellere birleşilerek istasyon bir temizlik ile açılabilirdi

Resimde de görüldüğü üzere çapraz yapılı orta platform yapılı iki katlı bir yapıda ayrı mezanin bölgeleri bulunan ve aynı koridorlar ile erişilen bir sistem yapılabilirdi belkide, altta kalan istasyon Alibeyköy Tekstilkent istikametinden gelen hattın ray koridoruda resimdeki gibi uzun bırakılır, ilerleyen zamanda inşaatına başlandığında bu tünellere birleşilerek istasyon bir temizlik ile açılabilirdi
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18167
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Evet çizdim bileAma artık çok geç.
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18167
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Benimde kast ettiğm öyle bir şeydi yani aşağıdaki gibi tek katta iki hattı birleştirerek, farklı bir versiyon olarak iki peron dört yol ile de çalışılabilir ama bana bu hemen aktarma için daha mantıklı geldi, orta peronu aynı hattın gidiş gelişi kullanıyor, diğer hattın gidiş gelişleri ayrı peronlarda ve en dışta, bu sayede kırmızı yoldaki Alibeyköy hattının her iki yönünden gelenler, diğer hattın aracı geldiğinde içinden geçerek aksi yöndeki gidişede erişebiliyor, yani bu sistemde merdiven çıkarak aktarma zorunluluğuda yok, tabi ülkemizde bu ray seviyesine inerek geçiş yapmak isteyen adrenalin bağımlıları için vazgeçilmez bir istekte uyandıracaktır 


-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
O zaman 1. ray ile 3. ray, 2. ray ile 4. ray hattı arasında nasıl aktarma yapılacak?
Ayrıca;
http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=324286
Oraya (İKİTELLİ SANAYİ) metroyu bu yıl sonu açıyoruz. Oradaki kooperatiflere şunu dedim. (Benden iyi kurtuldunuz. Zamanında ben olsaydım, metronun parasını sizin sanayi arsalarınıza giydiririm. Parayı sizden alırdım. Şimdi milletin parasını harcıyorum).''
Masko'da konut projesi. Ne alaka yav. Sanayinin ortasında konut olur mu??
Ayrıca;
http://www.haber7.com/haber.php?haber_id=324286
Oraya (İKİTELLİ SANAYİ) metroyu bu yıl sonu açıyoruz. Oradaki kooperatiflere şunu dedim. (Benden iyi kurtuldunuz. Zamanında ben olsaydım, metronun parasını sizin sanayi arsalarınıza giydiririm. Parayı sizden alırdım. Şimdi milletin parasını harcıyorum).''
Masko'da konut projesi. Ne alaka yav. Sanayinin ortasında konut olur mu??
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18167
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Otogardaki gibi aracı bekleyeceksin gelen aracın içinden geçeceksin, ya da merdiven çıkıp ineceksin, ikinci çözüm de şu ikili peron, yani en dıştaki yollar Alibeyköy hattı yolları olduğu yerde kalıyor onların içinde kalan iki peronda kalıyor ortadaki peron iptal oluyor işte bu durumda kesinlikle merdiven inip çıkmak durumundasın yoksa Eminönü iskelesindeki gibi vapurdan vapura geçme mantığı ile olmaz
üstüne çizmem lazım bi ara hallederim
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18167
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
abi sen anlamadı benim çizimi herhalde zaten ben merdiven çıkmadan çözüm önermiştim
isteyen merdiven çıkar isteyen 5 dk fazla beklemeyi göze alır tren içinden geçer, bak aşağıda senaryosu var Tekstilkentten gelmişim burada inmişim diğer trenlerde gelmiş o beyaz kafalı şey benim istediğine bindir
,

ortak ray hattı kullanımı dediğin Otogar orta yol gibi ise efektif değil bence, neden dersen sistemi 5 yıllık mı planlıyoruz ya da 10? Bu sistemler 30-40-50 yıl düşünülüp yapılmalı, bugün oraya Otogar gibi 3 ray yap sonra otur düşün acaba Otogar-Bağcılar nasıl Aksaray-Bağcılar çalıştırırız diye ki orası kolay bence, ama bir üçüncü hattı bindiremezsin, fakat mesela Mahmutbey istasyonu bir de bunun üstüne ya da yanına monorayı getir Sefaköyden? bak Masko konutları diyorsun bu bölgenin zaten yoğunluğu giderek artıyor 15 sene sonra ya trenleri 2 dakika ara ile çalıştırcaz ama yazılım müsait değil olmuyor mu diyeceğiz, şimdiden yaptır 2 dakika ara ile, o zaman başka hatlar için çıkış tünelleri bırak uzun uzun, başka metroları getir bağla ortak yol kullan, ama böyle düşünülürmü? hiç sanmıyorum bu kadar uzun vadeyi kimse düşünmüyor ülkemizde.

ortak ray hattı kullanımı dediğin Otogar orta yol gibi ise efektif değil bence, neden dersen sistemi 5 yıllık mı planlıyoruz ya da 10? Bu sistemler 30-40-50 yıl düşünülüp yapılmalı, bugün oraya Otogar gibi 3 ray yap sonra otur düşün acaba Otogar-Bağcılar nasıl Aksaray-Bağcılar çalıştırırız diye ki orası kolay bence, ama bir üçüncü hattı bindiremezsin, fakat mesela Mahmutbey istasyonu bir de bunun üstüne ya da yanına monorayı getir Sefaköyden? bak Masko konutları diyorsun bu bölgenin zaten yoğunluğu giderek artıyor 15 sene sonra ya trenleri 2 dakika ara ile çalıştırcaz ama yazılım müsait değil olmuyor mu diyeceğiz, şimdiden yaptır 2 dakika ara ile, o zaman başka hatlar için çıkış tünelleri bırak uzun uzun, başka metroları getir bağla ortak yol kullan, ama böyle düşünülürmü? hiç sanmıyorum bu kadar uzun vadeyi kimse düşünmüyor ülkemizde.
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38