ist-DN.07 » Eskihisar - Topçular Hattında IDO'ya rakip
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
İDO'nun rakibi gemilerini getirdi...
http://ekonomi.milliyet.com.tr/ido-nun- ... efault.htm
"--Denizcilik sektörüne rekabet getirmelerinin kaliteyi artıracağını söyleyen Şafak, konuşmasını şöyle sürdürdü: “140 araç ve 800 yolcu kapasiteli vapurlarımızla üstün hizmet kalitesini amaçlıyoruz. Bu sektöre rekabet getirmemiz müşteriye hem hizmet kalitesi anlamında hem de fiyat anlamında avantajlar sunacak. Artık uzun kuyruklar bitecek. Biz insanların Eskihisar – Topçular hattında uzun zaman kaybetmelerini, kötü hizmet görmelerini istemiyoruz. Bu amaçla yola çıktık. Bu amaç için mevcut sistemdeki en iyi gemileri aldık. Bu gemiler yüksek kapasiteli, hızlı ve konforludur. Hem araç hem de yolcu girişi açısından çok farklı gemiler. Müşterilerimiz ilk kullandıkları andan itibaren bunu hissedecekler.”--"
"--Denizcilik sektörüne rekabet getirmelerinin kaliteyi artıracağını söyleyen Şafak, konuşmasını şöyle sürdürdü: “140 araç ve 800 yolcu kapasiteli vapurlarımızla üstün hizmet kalitesini amaçlıyoruz. Bu sektöre rekabet getirmemiz müşteriye hem hizmet kalitesi anlamında hem de fiyat anlamında avantajlar sunacak. Artık uzun kuyruklar bitecek. Biz insanların Eskihisar – Topçular hattında uzun zaman kaybetmelerini, kötü hizmet görmelerini istemiyoruz. Bu amaçla yola çıktık. Bu amaç için mevcut sistemdeki en iyi gemileri aldık. Bu gemiler yüksek kapasiteli, hızlı ve konforludur. Hem araç hem de yolcu girişi açısından çok farklı gemiler. Müşterilerimiz ilk kullandıkları andan itibaren bunu hissedecekler.”--"
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18138
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 741
- Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47
Kurban Bayramı bitişi tatilciler Eskihisar-Topçular'da arabalı vapura yüklendiler. Lodos sebebiyle denizyolu kullanılamaz hale geldi. 5-6 yıl sonra İzmit Körfezi Köprü Geçişi'nin bittiğini farzedelim. Kimse 1 saat kuyruk bekleyip arabalı vapuru tercih etmeyeceğine göre gelecekte Negmar veya İdo hangi rekabet avantajını kullanıp yolcu çekecekler anlayabilmiş değilim.
Köprü Geçişi 10 Dolar olacak da bu firmalar 3 dolara mı yol taşıyacak.
Köprü Geçişi 10 Dolar olacak da bu firmalar 3 dolara mı yol taşıyacak.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Körfez Köprüsü geçiş ücreti ihale sırasında belirlenmişti. 35 USD+KDV. Körfez Köprüsü açılınca Feribot Ücretleri %50 bir avantaj sağlamalı ki insanlar beklesinler.
Sadece Köprüden geçirilmeyecek olan tehlikeli madde taşıyan TIR'lar ve zaman sorunu olmayan ağır yük taşıtları, Feribot müşterisi kalacak diye düşünüyorum.
"Otomobil için geçiş ücreti, İzmit Körfez Geçişi Köprüsü için KDV hariç 35 dolar"
http://ekonomi.milliyet.com.tr/iste-3-k ... efault.htm
Sadece Köprüden geçirilmeyecek olan tehlikeli madde taşıyan TIR'lar ve zaman sorunu olmayan ağır yük taşıtları, Feribot müşterisi kalacak diye düşünüyorum.

"Otomobil için geçiş ücreti, İzmit Körfez Geçişi Köprüsü için KDV hariç 35 dolar"
http://ekonomi.milliyet.com.tr/iste-3-k ... efault.htm
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18138
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
İkisinden birisi elveda diyecek, bu durumda İDO nun ayakta kalması muhtemeldir bana göre.kenanmar yazdı:Kurban Bayramı bitişi tatilciler Eskihisar-Topçular'da arabalı vapura yüklendiler. Lodos sebebiyle denizyolu kullanılamaz hale geldi. 5-6 yıl sonra İzmit Körfezi Köprü Geçişi'nin bittiğini farzedelim. Kimse 1 saat kuyruk bekleyip arabalı vapuru tercih etmeyeceğine göre gelecekte Negmar veya İdo hangi rekabet avantajını kullanıp yolcu çekecekler anlayabilmiş değilim.
Köprü Geçişi 10 Dolar olacak da bu firmalar 3 dolara mı yol taşıyacak.
Zaman sorunu olmayan ağır yük taşıtı pek yoktur amaKamil16 yazdı:Sadece Köprüden geçirilmeyecek olan tehlikeli madde taşıyan TIR'lar ve zaman sorunu olmayan ağır yük taşıtları, Feribot müşterisi kalacak diye düşünüyorum.

- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Feribot hattında büyük kavga...
İZMİT Körfezi’nde, Bursa ve İzmir yönüne gidip- gelen günlük ortalama 4 bin aracın taşındığı ve ’En karlı hât’ olarak da bilinen Gebze Eskihisar ile Yalova Topçular arasında feribot hattında İDO’ya rakip olarak ortaya şirket yetkilileri ilk kez basın toplantısı düzenledi.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/21862751.asp
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/21862751.asp
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18138
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Haberin altındaki yorumlarda bir şahıs İDO'nun rakip firmaya izin verilmesi halinde teminatını geri isteyeceğini söylediğini yazmış, gerçekliği varmı bilmiyorum ama eğer İDO ya böyle bir şart ile işletmecilik hakkı verilmiş ise bu hem kabotaj kanununa hem de anayasal olarak vatandaşın özgür seyahat hakkına aykırı bir durum oluşturmaz mı? Zaten firma yetkililerinin en çarpıcı cevabı ilgili kurumlara işletme için başvuru yaptıkları ama henüz izin çıkmadığı, yani gemileri getirmiş olması biraz havada kalan bir iş oldu sanki.
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Negmar'ın güzergahı farklı : "Eskih

"Eskihisar Tavşanlı arabalı vapur hattı seferlerini yakın bir zamanda başlatacak olan negmar Grup bünyesindeki Narlı Feribot İşletmeciliği AŞ'nin Genel Müdürü Bülent Şafak, İDO'nun gürültüyle gerçekleri sakladığını ve kamuoyunu yanıltmaya çalıştığını belirtti. Şafak, "Bizi gürültü oluşturarak vazgeçiremezler. Eskihisar Tavşanlı arasında üç yeni gemimizle 2-3 hafta içinde hizmete başlamayı planlıyoruz" dedi."
http://www.bursadabugun.com/haber/ido-g ... 43337.html
- Kamil16
- Müdavim
- Mesajlar: 919
- Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44
Eskihisar - Tavşanlı arasında ISTANBUL LINES
Denizde büyük kavga devam ediyor ama, sessizce Eskihisar - Tavşanlı arasında ISTANBUL LINES seferlere başladı...
http://www.denizhaber.com.tr/guncel/500 ... t-koc.html
http://www.denizhaber.com.tr/guncel/500 ... t-koc.html