Biz unuttuk bile

hakikaten ya acaba ne oldu o davanın sonucu bak merak ettim şimdi.
Bu bağlantının açılma günü yaklaştıkça senaryolarda oturuyor sanırım, hat büyük ihtimal ile shuttle çalışacak, yani Taksim-4.Levent otomatik mod da devam edecek Taksim-Şişhane arası manuel olarak kumanda edilecek bu durumda Taksim istasyonunda peronun bir tarafı Shuttle bir tarafı normal sefere tahsis edilecektir, tabii bu shuttle da bir dizi mi çalışacak iki dizimi? Ben bir dizi ile başlayacağını tahmin ediyorum bu durumda acaba sistem bir otomatik ile bir manuel aracın aynı anda Taksim perona girmesine izin verecekmi bunu bilemiyorum, tabi bu yolcu açısından Esenler dekine benzer bir durum ortaya çıkaracaktır, yani her seferinde Taksim de iki araç birbirine denk gelemeyebilir bu bir problem değil tabi belki de gelir, iki dizi çalışırsa gelebilir herhalde, tabi birde buradaki makas kontrolde scadaya bağlımı onu da bilmiyorum bağlı ise supervizörler kumanda edecektir değil ise acaba M1 Havalimanı hattındaki gibi kumanda butonu sistemi varmı? Ya varya o kadar dolaştım içinde hala bilmediğim bir sürü şey varmış
Aşağıda muhtemel bir shuttle senaryosu çizdim sizin için, tıklayarak büyük haline ulaşabilirsiniz.
