ist-M.03:05 » M3 Başakşehir-Kirazlı (Bakırköy) Metrosu
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
başak-1 % 95 oranında bitmiş. turnikeler gelecekmiş yakında. 600 tane kamera siparişi verilmiş. yangın sistemleri kuruılacakmış. mali sıkıntı yokmuş. scada yazılımları daha kurulmamış. kurulacakmış. olimpiyatköy depodaki ana kumanda merkezi başak 5'e alınacakmış. ekip ofisi hazırlanıyormuş.xserhat yazdı:Mehmet aktarımlarım için sağol. Çok güzel bilgiler paylaşmışsın. İstasyon isimleri haricinde başka paylaşılacak şeyler gördün mü ya da yaşadın mı?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18155
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
2012 bütçesinde başak metro
http://www.rayturk.net/?p=1188
2013'e sarkıyor bütçe

2013'e sarkıyor bütçe
3-İnşaat işleri
Sıra no: 8 olarak Y200801050U11001 koduyla Otogar-Bağcılar-Olimpiyatköy metrosu inşaat, elektromekanik işlerin yapımı ve işletmeye alma işi toplam tutarı 2.718.686.000 TL’dir.
2011 yılı itibariyle kümülatif 2.462.026.000 TL olan projeye 2012 bütçesinde 65.000.000 TL yer almıştır.

-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
http://www.rayturk.net/?p=1228
anlamak çok zor. kartal-kaynarca uzatmasına 96.000.000 tl ayrılırken çok daha uzun olan ve yıllardır açılış bekleyen bir hatta 65.000.000 tl bütçe ayrılması gerçekten anlaşılması zor.
kartal kaynarca uzatması daha yeni başladı. bu hat ise 2004'ten beri sürünüyor. neden daha fazla bütçe aktarmıyorlar.
işler bittikten sonra ödemeye gelince müteahhit hakedişi görmezse işi durdurur. bağcılar istasyonunun kafadan 100.000.000 tl maliyeti olacak. bu 65 ile ne yapabilirsin ki?
anlamak çok zor. kartal-kaynarca uzatmasına 96.000.000 tl ayrılırken çok daha uzun olan ve yıllardır açılış bekleyen bir hatta 65.000.000 tl bütçe ayrılması gerçekten anlaşılması zor.
kartal kaynarca uzatması daha yeni başladı. bu hat ise 2004'ten beri sürünüyor. neden daha fazla bütçe aktarmıyorlar.
işler bittikten sonra ödemeye gelince müteahhit hakedişi görmezse işi durdurur. bağcılar istasyonunun kafadan 100.000.000 tl maliyeti olacak. bu 65 ile ne yapabilirsin ki?
En son Mehmet Kasım tarafından 28 Ara Çrş, 2011 17:42 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18155
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Mehmet öngörülerine güvenirim, endişeni de anlıyorum ama mesela Bağcılar' ın 100.000.000 tutacağını nereden biliyorsun, yani bilgiye dayalımı yazdın yoksa tahmini mi onu merak ettiğim için sordum.Mehmet Kasım yazdı:anlamak çok zor. kartal-kaynarca uzatmasına 96.000.000 tl ayrılırken çok daha uzun olan ve yılalrdır açılış bekleyen bir hatta 65.000.000 tl bütçe ayrılması gerçekten anlaşılması zor.
kartal kaynarca uzatması daha yeni başladı. bu hat ise 2004'ten beri sürünüyor. neden daha fazla bütçe aktarmıyorlar.
işler bittikten sonra ödemeye gelince müteahhit hakedişi görmezse işi durdurur. bağcılar istasyonunun kafadan 100.000.000 tl maliyeti olacak. bu 65 ile ne yapabilirsin ki?
Bir de şu açıdan düşünelim, Bağcılar istasyonunun zaten hattın açılışından sonraya kalacağı malum, dolayısı ile belki de onunla ilgili bütçe 2013 te ayrılacaktır??
İki; Kaynarca uzatması yeni başladı ama tünel hariç içinde hiçbir iş yapılmadı, bahsettiğimiz Başakşehir hattında ise sen gözünle de bazı şeyleri gördün büyük oranda bitmiş değil mi? Otogar hattıda aynı şekilde sanırım, gerçi daha geride ama. Benim buradan çıkarımım şu, zaten Otogar hattı Başakşehir' den sonra açılacaktı, plan bu şekilde idi, o zaman gecikmede aynı şekilde olacaktır, bu para Başakşehir' in tamamlanması içinde olabilir. Bir de zaten Başakşehir kesimide bakanlığa devredilmeyecekmiydi?
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
bu işlerin içinde olan güvenilir ve bilgili birinden duydum.Mehmet öngörülerine güvenirim, endişeni de anlıyorum ama mesela Bağcılar' ın 100.000.000 tutacağını nereden biliyorsun, yani bilgiye dayalımı yazdın yoksa tahmini mi onu merak ettiğim için sordum.
ama bağcılarda 2012 içinde inşaat yapılacak? onun parası nerden ödenecek? 2012'de iş yapılmazsa 2013'te bitmezki.Bir de şu açıdan düşünelim, Bağcılar istasyonunun zaten hattın açılışından sonraya kalacağı malum, dolayısı ile belki de onunla ilgili bütçe 2013 te ayrılacaktır??
çoğu bitti azı kaldı.İki; Kaynarca uzatması yeni başladı ama tünel hariç içinde hiçbir iş yapılmadı, bahsettiğimiz Başakşehir hattında ise sen gözünle de bazı şeyleri gördün büyük oranda bitmiş değil mi?
bu para sadece başakşehir kısmı için olsa, bağcılar'a ayrılmasa 2012'de bağcılar işleri için ödeme yapılmadan nasıl işler bitecek?Otogar hattıda aynı şekilde sanırım, gerçi daha geride ama. Benim buradan çıkarımım şu, zaten Otogar hattı Başakşehir' den sonra açılacaktı, plan bu şekilde idi, o zaman gecikmede aynı şekilde olacaktır, bu para Başakşehir' in tamamlanması içinde olabilir.
bakanlık ankara belasından sıyrılmaya çalışıyor. bakanlığın bütçesine de bakarım. hele bi yayınlasınlar. ama meclis bütçe görüşmelerinde hiç geçmedi. soranda olmadı.Bir de zaten Başakşehir kesimide bakanlığa devredilmeyecekmiydi?
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18155
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kanımca bitmeyecek işte, zaten Başak hattı sarktı, onu açarlarsa iyi, Otogar hattınıda 2013 e sarkıtacaklar gibi, iki hattı bir saymanın faziletibu para sadece başakşehir kısmı için olsa, bağcılar'a ayrılmasa 2012'de bağcılar işleri için ödeme yapılmadan nasıl işler bitecek?

-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38