ist-T.05:01 » T1 Zeytinburnu-Kabataş Tramvayı
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5576
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18113
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
bravo çok iyi bir nokta ben bana gelen dökümandan kopyala yapıştır yaptım sadece saatleri sıraladım ama ben bile dikkat etmedim -krasshhh- (cama kafa atma efekti)
Ek: aşağıda camdan sonraki durum Teşekkürler Başar
Ek: aşağıda camdan sonraki durum Teşekkürler Başar
23 Nisan Çocuk Treni Sefer saatleri
M1 Aksaray Havalimanı (LRT) Metro
Aksaray : 10:30 - 11:27 - 12:50 - 14:20 - 15:45
Havalimanı : 10:40 - 12:05 - 13:30 - 15:00 - 16:25
M2 Taksim-4.Levent Metro
Taksim : 11:00 - 11:28 - 11:56 - 12:25 - 12:52 - 13:19 - 13:46 - 14:13 - 14:40 - 15:07 - 15:34 - 16:01
4 Levent : 11:11 - 11:39 - 13:57 - 12:07 - 12:36 - 13:03 - 13:30 - 14:24 - 14:51 - 15:18 - 15:45 - 16:12
T1 Zeytinburnu Kabataş Tramvay
Zeytinburnu : 10:02 - 11:52 - 13:42 - 15:32
Kabataş : 10:57 - 12:47 - 14:37 - 16:27
T2 Güngören Bağcılar Tramvay
Zeytinburnu : 10:10 - 10:47 - 11:24 - 12:01 - 12:38 - 13:16 - 13:53 - 14:31 - 15:08 - 15:46 - 16:23
Bağcılar : 10:25 - 11:02 - 11:39 - 12:16 - 12:53 - 13:31 - 14:08 - 14:46 - 15:23 - 16:01 - 16:38
T4 Edirnekapı SultanÇiftliği Tramvay
Mescidi Selam : 10:05 - 11:20 - 12:35 - 13:50 - 15:05 - 16:20
Şehitlik : 10:40 - 11:55 - 13:10 - 14:25 - 15:40 - 16:55
Eyüp ve Maçka teleferik hatları ve Kadıköy – Moda Nostaljik Tramvayı da 23 Nisan günü boyunca hizmet verecektir.
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5576
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- abhazyalı ugur
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 128
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 17:54
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18113
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18113
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bugün Beyazıt' ta bir binada patlama ve meydana gelen çökme sonrasında tramvay hattı elektrik şebekesi zarar görmüş bu sebeple T1 Zeytinburnu-Kabataş tramvayında seferler Zeytinburnu-Beyazıt ve Sirkeci-Kabataş olarak yapılıyormuş yani Beyazıt Sirkeci arasına tramvay gidemiyor, arıza giderildimi halen devam ediyormu bilemiyorum, Haber7 de bu şekilde belirtmişler, burada tekrar sürekli dile getirdiğim ama kimsenin sallamadığı ikinci bir tramvay yolu olmalı düşüncemi dile getiriyorum, başları tarihine bizansına topraktan çıkan çömleğine, bir an önce Sur içine ikinci hatta üçüncü tramvay hatları inşa edilmeli bu hatlar birbirine bağlanmalıdır, bu tip olaylarda işletmeyi deplase etmenin yolcuyu bir şekilde ulaştırmanın yolu budur, Başar ın da sürekli dile getirdiği "ağ gibi ağ gibi" dediği şey de büyük ölçüde bu işe yaramaktadır zaten.
-İBB sitesinde okuduğum metne göre patlama sabaha karşı gerçekleşmiş, olay yerine itfaiye ve belediye ekipleri ile birlikte İstanbul Ulaşım A.Ş. ekipleride geçmişler ve arıza giderilerek seferler normale dönmüş-
-İBB sitesinde okuduğum metne göre patlama sabaha karşı gerçekleşmiş, olay yerine itfaiye ve belediye ekipleri ile birlikte İstanbul Ulaşım A.Ş. ekipleride geçmişler ve arıza giderilerek seferler normale dönmüş-
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18113
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Önceki mesajda bahsettiğim patlamanın görüntüleri ve tramvay hattına yakınlığı, işletme patlama sonrası yıkım ve temizlik çalışmaları ve güvenlik nedeni ile durdurulmuş, bu arada bir şeyi daha görüyoruz hani şu gözümüzün bebeği korumaya çalıştığımız canımız Tarihi Yarımada nın içler acısı hali bu binaların tamamı özellikle Aksaray' dan Gedikpaşa ya kadar olan bölgede Ordu Caddesine yakın olanların tamamı yıkılmalıdır bana göre, yıkıp yerlerine parklar bahçeler gezi alanları inşaa edilmelidir, gerçi aklıma şu da gelmiyor değil nasıl olsa deprem yıkacak masraf etmeyelim diye düşünen de varmıdır?
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5576
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Var, ne yazık ki, hem de çok kişi var. O sigara kutusu tarzı binalar korkunç. Levhasını sildiğin mini bina ise, sanki tarihî bir kalıntı, ama ne olmuş, nasıl sıkıştırılmış ... Kuledibi gibi, orayı bir düşün. Avrupa kentlerini kıskandıracak bina malzemesine sahip İstanbul, çöplük gibi, olsa olsa, evleri mağaza deposu olarak kullanır. Aksaray 1930, 1950 ve 1990 - bir mukaise edin, "medeniyet grafı" ne der.
B. Alabay
B. Alabay
-
- Mesajlar: 4
- Kayıt: 23 Eki Sal, 2007 23:43
Bugün geçerken gördüm yıkıntıları, patlamayı duymuştumda bu sanki deprem olmuş da yıkılmış gibiydi,
neyse konu ile alakası yok ama Aksaray'a yaklaştığımızda çok ani bir fren yapıldı ve bütün yoolcular havaya uçtu, daha sonra vatmanımızdan açıklama geldi, " kırmızı ışıkta yola çıkan yaya yüzünden ani fren yaptık, özür dileriz." güzel bir şeydi:)
neyse konu ile alakası yok ama Aksaray'a yaklaştığımızda çok ani bir fren yapıldı ve bütün yoolcular havaya uçtu, daha sonra vatmanımızdan açıklama geldi, " kırmızı ışıkta yola çıkan yaya yüzünden ani fren yaptık, özür dileriz." güzel bir şeydi:)
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
BEŞİKTAŞ'A UZAMASI MI???
http://www.iett.gov.tr/metin.php?no=186
Alıntı:
Mevcut sistemin Beylikdüzü-Kozyatağı şeklinde tamamlanmasına ek olarak yeni hatlar planlandı. Bu hatlar;
· Aksaray-Milliyet Sitesi
· Beşiktaş-Levent
Önceden KABATAŞ-LEVENT diyorlardı. Şimdi Beşiktaş-Levent dediklerine göre TRAMVAYIN BEŞİKTAŞ'A UZATILACAĞI KONUSUNDA ÜMİTLENEBİLİRMİYİZ.
Alıntı:
Mevcut sistemin Beylikdüzü-Kozyatağı şeklinde tamamlanmasına ek olarak yeni hatlar planlandı. Bu hatlar;
· Aksaray-Milliyet Sitesi
· Beşiktaş-Levent
Önceden KABATAŞ-LEVENT diyorlardı. Şimdi Beşiktaş-Levent dediklerine göre TRAMVAYIN BEŞİKTAŞ'A UZATILACAĞI KONUSUNDA ÜMİTLENEBİLİRMİYİZ.