seyrantepedeki reklam dilini burda da kullanacaklar. bakın konutu yapıyoz metrosu da aha. stadı yaptık metrosu da gibi
ist-M.03:05 » M3 Başakşehir-Kirazlı (Bakırköy) Metrosu
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18167
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kiptaş yaptı ise başka, yani boza şıra durumundan ziyade eh işte biraz daha toplu konut
Valla stat mevzusuna da okeyim aslında statdan önce metro gitmesi zaten doğru olan, ama doğru olan bir şeyi abartmanın anlamı yok, lütufta bulunmuyorsun ki işini yapıyorsun, yapman gereken bu zaten. Konut içinde öyle, gidin bakın, ya da araştırın adam akıllı toplu taşıma planlayan kentlerin hepsi yeni yerleşim yerlerini yaparken metrosunu yapar, yapmasa da toplu taşıma koridorlarını ayırır, planlarına işler. Sonra ıkınıp sıkınmaz yok istimlakmiş yok aman nereye istasyon çıkışı koyayım, aman nerden tramvay geçireyim diye.
Valla stat mevzusuna da okeyim aslında statdan önce metro gitmesi zaten doğru olan, ama doğru olan bir şeyi abartmanın anlamı yok, lütufta bulunmuyorsun ki işini yapıyorsun, yapman gereken bu zaten. Konut içinde öyle, gidin bakın, ya da araştırın adam akıllı toplu taşıma planlayan kentlerin hepsi yeni yerleşim yerlerini yaparken metrosunu yapar, yapmasa da toplu taşıma koridorlarını ayırır, planlarına işler. Sonra ıkınıp sıkınmaz yok istimlakmiş yok aman nereye istasyon çıkışı koyayım, aman nerden tramvay geçireyim diye.
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
ikitelli güney sanayinin orda işim vardı. istasyonun kapladığı cadenin orta refüjü kaldırım taşları ile örülmüş. sağ ve sol kaldırımlar ok. yola son bi asfalt kalmış. mıcır çekmişler. ama işler burda çok yavaş. 3-4 ay önce gittiğimden bi fark mıcır ve kaldırım. sanırım 19 eylüle kadar asfaltı atıp caddeyi trafiğe açarlar
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
aşağıya inen merdivenlerin başında kazulet gigi demir perde var. yürüyen merdivenler monteli ama üst kısımları açık. naylonla alelade kapatmışlar. aşağıda katener işi kaldı. o da büyük oranda bitti. istasyonlar hazır zaten. bombardier sinyalizasyonu yapıyor. testlerde devam ediyor. ama açılış için bi kaktırma gerek. her akşam başakşehirde iftar var. belediye başkanları halkla içiçe. kimse durupta bu metroyu n'aptınız diye sormuyor. geçen kadir topbaş 2012 gibi üstünkörü demeç vermiş. muhalefet yok ki memlekette. gündem çok darmadağın. futbol, yaş, vs. derken metroyu kimse takmıyor
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
http://www.rayturk.net/?p=27890
Otogar-İkitelli-Başakşehir-Olimpiyat Köyü metro hattının yaklaşık %75’ini oluşturan, 16 km uzunluğundaki “Kirazlı-Başakşehir (11 km) ve İkitelli-Olimpiyat Köyü (4.5 km)” hatları 2012 yılı Mart ayında,
-
oglcan
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 167
- Kayıt: 06 May Çrş, 2009 19:30
Kirazlı-Başakşehir Hattının kodu M3!!!!
Bugün (08.09.2011) M1 Bahçelievler İstasyonu'nun bilet katındaki haritada Otogar - Kirazlı Hattı M1'e dahil edilmiş.Kirazlı-Başakşehir Hattı M3 olarak görünüyordu.Renk de Eski T2 Mavisi idi.Diğer hatlarda pek bir değişim yoktu.
Maalesef fotoğraf yok.Kusura bakmayın.
Bu arada Bahçelievler İstsyonu'nun peron katında rayların arasına levhalar konulmuş.Bulunduğunuz noktanın hangi yönde olduğunu gösteriyor.Buna benzer bir örnek M1 Zeytinburnu İstasyonu'nda var.
Bugün (08.09.2011) M1 Bahçelievler İstasyonu'nun bilet katındaki haritada Otogar - Kirazlı Hattı M1'e dahil edilmiş.Kirazlı-Başakşehir Hattı M3 olarak görünüyordu.Renk de Eski T2 Mavisi idi.Diğer hatlarda pek bir değişim yoktu.
Maalesef fotoğraf yok.Kusura bakmayın.
Bu arada Bahçelievler İstsyonu'nun peron katında rayların arasına levhalar konulmuş.Bulunduğunuz noktanın hangi yönde olduğunu gösteriyor.Buna benzer bir örnek M1 Zeytinburnu İstasyonu'nda var.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18167
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Doğrudur Oğulcan demek ki İBB deki bazı yöneticilerin sebebini bilemediğimiz dayatmaları sonucunu vermiş, bakalım bir iki cevap buluruz belki ama tahminimi söyleyeyim M1 hattı için M1A ve M1B numaralaması hayata geçecek demektir bu, Kadıköy-Kaynarca için ise ortaya atılan "Neden M4 denildi?" sorusuna ya mantıklı bir cevap verildi ya da bir şekilde razı olundu ki Başakşehir hattı da daha önce Otogar-Kirazlı hattına verilmiş olan renk ve sayı kodunu almış, neyse bakalım bir teyit bulursam başlıkları güncellerim yine. Sıkıldım artık ya, bir numara vermeyi bile beceremedik yani şurda 3-4 adamın bile ortaya bir sistematik koyması ama işin içindeki bir araba dolusu insanın "mantıklı" "sistematik" "uygulanabilir" ve "gelişime açık" bir metro numaralama sistemi oluşturamaması ne gadan garip.
-
Mehmet Kasım
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18167
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37