
ist-B.03:03 » Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yine aynı güzergahtan geçen ama Yenikapı' da böylesi bir istasyona sahip olmayan bir sistemde olabilir, ana aktarma merkezi Kazlıçeşme olarak planlanan bir sistem, ama bu seferde oraya erişim sorunu ortaya çıkacaktı. İstanbul gibi bir kentte raylı sistemlere muhtacız, maalesef yer altından çıkacak değerli değersiz herşeye de katlanarak. Bana göre güzergah fazlası ile doğrudur, ama şuna katılıyorum tüm bu işler başlamadan önce, aynı proje içerisinde banliyö hatlarının revizyonu, elektromekanik ve araç yenileme işleri tamamlanarak devam ettirilebilir, bir yandan da tünel inşaatı yapılabilirdi, bu şekilde süre uzasa da büyük bir sorun teşkil etmezdi, çünkü zaten sistem olacağı hale getirilmiş olacaktı. Gecikmesiz, konforlu ne bileyim, tek eksik boğaz geçişi olurdu, ama şu an proje bunun tam tersi olarak planladığı için gecikmeler tüm sistemi etkiliyor. Öyle ya da böyle bitecek, bittiğinide ölmez kalmaz isek göreceğiz 

-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Geçenlerde kim dedi, o dedi bu dedi, diye konuşmuştuk ya, ben hep Marmaray için metro olacak denildi diye hatırlıyorum ama son zamanda söylemler banliyöye dönmüştü, şimdi İBB yaptığı bir açıklama da bu hatta metro olacak diyor
Marmaray metromudur banliyömüdür?
http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Haberler/Pa ... eniID=5969

http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Haberler/Pa ... eniID=5969
Yapılan etüt çalışmalarında esasen banliyö hattı Marmaray projesi kapsamında metroya dönüştüğünde Gebze’den Kadıköy ve Üsküdar’a, hatta Avrupa Yakasına kadar metro ile ulaşım sağlanabilecektir.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
Marmaraya B1 dedik yani. hiç ısınamadım desem yeridir. M5 iyiydi. peki marmarayın işletme varyasyonları nasıl numaralandırılmalı?
ÖR:
B1: Marmaray Tüp Geçit (Gebze-Halkalı)
B1-A: Ataköy-Atatürk Havaalanı
B1-B: Pendik-S.G. Havaalanı
B1-C: K.Çekmece-Avcılar-Ispartakule
VEYA
B1: Marmaray Tüp Geçit (Gebze-Halkalı)
B1-1: Ataköy-Atatürk Havaalanı
B1-2: Pendik-S.G. Havaalanı
B1-3: K.Çekmece-Avcılar-Ispartakule
VEYA
B1: Marmaray Tüp Geçit (Gebze-Halkalı)
B2: Ataköy-Atatürk Havaalanı
B3: Pendik-S.G. Havaalanı
B4: K.Çekmece-Avcılar-Ispartakule
ÖR:
B1: Marmaray Tüp Geçit (Gebze-Halkalı)
B1-A: Ataköy-Atatürk Havaalanı
B1-B: Pendik-S.G. Havaalanı
B1-C: K.Çekmece-Avcılar-Ispartakule
VEYA
B1: Marmaray Tüp Geçit (Gebze-Halkalı)
B1-1: Ataköy-Atatürk Havaalanı
B1-2: Pendik-S.G. Havaalanı
B1-3: K.Çekmece-Avcılar-Ispartakule
VEYA
B1: Marmaray Tüp Geçit (Gebze-Halkalı)
B2: Ataköy-Atatürk Havaalanı
B3: Pendik-S.G. Havaalanı
B4: K.Çekmece-Avcılar-Ispartakule
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18156
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Hatta banliyö diye tutturan sendin Mehmet
:) Gerçi sende resmi söylemi baz alarak söyledin tabi, ben sana takılıyorum ama banliyö ise banliyödür abi, zaten dediğim gibi sistem içerisinde metro olarak numaralanmamış, bizim mantık ile bakarsak M olmalı idi ama bizim sistem farklı biz ortaya iyi kötü bir sistematik koymak istedik, bu numaralamada mantık nedir bilmiyorum açıkçası.
Verdiğin numaralamada ben 3 tipten yanayım ama görünen o ki bizde raylı sistem yönetimlerinde eğilim ikinci tipten yana, bakalım neler gösterecek.

Verdiğin numaralamada ben 3 tipten yanayım ama görünen o ki bizde raylı sistem yönetimlerinde eğilim ikinci tipten yana, bakalım neler gösterecek.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38