
Ama sana şu konuda katılıyorum bu kadar yatırım yapılmış daha fazla yolcu taşımalıdır.
İyi güzel diyorsunda Mehmet Bey, bu durumda aklı başında hiç yöneticiye sahib değiliz deseneMehmet Kasım yazdı:Eleştirilerde çok haklısın. Bu hatalar metro inşaatının 3 dönem (3 başkan) eskitmesinden kaynaklanıyor olabilir.
1992'de sözen başladı. Bir yere kadar getirdi. 1994'te tayyip devam eeti. 97'de gürtuna aldı bayrağı.2000'de açıldı.
Her biri farklı saiklerle bir şeyleri değiştirdi. Proje revize üstüne revize oldu. Sonuçta böyle karmaşalar ortaya çıkıyor.
Sadece bu hatta değil ZEYTİNBURNU aktarma noktası da öyle
Para yok mazereti işlerin eksik, yarım yamalak ve saçma yapılmasına sebep gösterilemez, raylı sistem dediğin şey 3 sokak ötedeki tabelasından başlar, totem ile belirgenleşir, alınlık ile anlam kazanır, yönlendirmeler ile devam eder, tren ile sonlanır. sadece binayı dikip ray döşeyerek yapılmaz bir sistem açılırken her şeyi ile tam olmalıdır ve kusura bakmayın ama trilyonlara ihale edilen hattın toplasan 100 milyar etmez yönlendirme sistemide başka bir sistemin canına can katmaz, şunu açıkça söyleyeyim ne inşaat ve müteahhit firmalar ne de bu işi verenler bahsettiğim şeyleri önemsemiyor, bir bellemişiz 250 km - 500 km ray yapıcaz iyi sonra keşmekeşi çözmek içinde 5 sene düşünür 5 senedede çözersek 2030 da düzgün yönlendirme ve entegrasyona sahip sistemlerimiz olur.Merkezi yönetimin kaynak açısından yardımcı ve destkçi olması lazım. İstanbul'un ulaşım sorunu bir belediye çözemeyecek kadar büyük. 200 bütçesinde ulaşıma ayrılan para 2 milyar ytl. Bu para neye yeter?