Bana da köprünün pek çeşme ile alakası yok gibi geldi, maps ten yakından bakınca. Fakat köprü ayakları için kazık çakılacak ya belki o çalışma zarar verebilir düşüncesi ile ayakları biraz uzaklaştırma düşüncesi olabilir.
ist-M.03:04 » M4 Kadıköy-SGH-Tuzla Metro Hattı [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Her şey gayet net bir hal aldı benim için. Marmaray kapsamında ben o Ayrılıkçeşme şantiyesini gezmiştim, fakat otobüsümüz çok garip bir güzergahtan oraya çıktığı için bunca zamandır ben Marmaray istasyonunu hep o demiryolunun yanındaki yol ile arada zannetmişim.
Bu yüzden ikide bir de bu iki hattın istasyonları birbirini makas gibi kesecek diyorum aptal gibi. Şimdi her şey netleşti benim için, bir de dediğim gibi daha önce senden almıştım o detay projeyi fakat ne yaptıysam çözememiştim tam olarak 
Bana da köprünün pek çeşme ile alakası yok gibi geldi, maps ten yakından bakınca. Fakat köprü ayakları için kazık çakılacak ya belki o çalışma zarar verebilir düşüncesi ile ayakları biraz uzaklaştırma düşüncesi olabilir.
Bana da köprünün pek çeşme ile alakası yok gibi geldi, maps ten yakından bakınca. Fakat köprü ayakları için kazık çakılacak ya belki o çalışma zarar verebilir düşüncesi ile ayakları biraz uzaklaştırma düşüncesi olabilir.
-
Hakan
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1434
- Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Güzel bilgi yani artık ray döşeme işini takip edeceğiz desene 
Bu arada metrobüs ile ilgili açıkçası bilgi alabileceğim pek kimse yok, düşünüyorum bakalım bulabilirmiyiz bir kaynak, bu bağlantının istenmesinin sebebi Söğütlüçeşme de sadece Marmaray bağlantısı olacağı için mi? Ben bu hat ile de metrobüs bir noktada kesişiyordu diye hatırlıyorum? Yani entegrasyon dediğimizde tabii ki Ayrılıkçeşme de olması belki daha iyi olabilir ama ne bileyim gerek te varmı diye düşünmeden edemedim.
Bu arada metrobüs ile ilgili açıkçası bilgi alabileceğim pek kimse yok, düşünüyorum bakalım bulabilirmiyiz bir kaynak, bu bağlantının istenmesinin sebebi Söğütlüçeşme de sadece Marmaray bağlantısı olacağı için mi? Ben bu hat ile de metrobüs bir noktada kesişiyordu diye hatırlıyorum? Yani entegrasyon dediğimizde tabii ki Ayrılıkçeşme de olması belki daha iyi olabilir ama ne bileyim gerek te varmı diye düşünmeden edemedim.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bu Ayrılıkçeşme deki çalışma tam netleşse iyi olacak aslında, orada son resimlere bakınca sanki bir kutu açma çalışması var
yani yan tarafları düz bir şekilde açıyorlar, o bölümlere kazık çakarak bir duvar haline getirmek için yapılan çalışmalara benzettim, ama dediğim gibi kamera açısı süper ne oluyor bitiyor görebileceğiz.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kozyatağı istasyonunun tamamı o kompleksin altında galiba, daha önce Hakan' ın yüklediği çizimlerde zaten E-5 güneyinde tek bir giriş olduğunu ve istasyon yapısının Carrefour' un bahçesinden E-5 e doğru uzanan bir doğrultuda olduğunu görmüşüz, kontrol ettim de
nedense aklımda sanki E-5 in altındaydı gibi kalmış.
Resimler için teşekkürler Şevki Bey, ilk resim biraz büyük olduğu için sayfa bayağı bir genişlemiş mümkünse ve isterseniz siteye de yükleyebilirsiniz. Bu arada ray montajı metreleri de verilmeye başlanmış 3 km nin üzerine çıkılmış, daha önce bir takım hedef bilgiler vermiştim bir kontrol etmek lazım bakalım tarihleri örtüştürebilecekmiyiz.
Resimler için teşekkürler Şevki Bey, ilk resim biraz büyük olduğu için sayfa bayağı bir genişlemiş mümkünse ve isterseniz siteye de yükleyebilirsiniz. Bu arada ray montajı metreleri de verilmeye başlanmış 3 km nin üzerine çıkılmış, daha önce bir takım hedef bilgiler vermiştim bir kontrol etmek lazım bakalım tarihleri örtüştürebilecekmiyiz.





















