* 5,8 km - Şişhane-Şişli -
yazmışım zaten gerekçeyi, böylesi düşük kapasiteli ama yüksek maliyetli bir iş için oradaki binaları zengin etmeye değer mi?

* 4,5 km - Zincirlikuyu-Sarıyer
Bu güzergahı hiç anlamadım, Zincirlikuyu-Beşiktaş-Hisar Üstü-Sarıyer diyor, yani şu bir türlü metromu yapalım, yok o yokuşu raylı sistem çıkmaz, troleybüs olsun, metrobüs olsun derken Barbaros Bulvarı için çözüm diye bu mu sunulacak ben güzergahı bir türlü anlayamadım.
* 5,5 km - 4.Levent-Levent
burada zaten metro çalışıyor, bir zamanlar M2 hattını beslemek için 3-4 tane havaray planlanıyordu sanırım onlar ile alakalı bir proje, ama metro hattı beslemek için monoray gibi bir sisteme illa gerek varmı?
* 10,5 km - Ataşehir-Ümraniye
Bir şey diyemeyeceğim, talebi bilemem ama Hakan hiçte uygun olmayacağını düşündüğünü belirtmişti
* 7,2 km - Sefaköy-Atatürk Havalimanı
Bunu hiç anlamadım, madem böyle bir hat yapmayı düşündünüz, o zaman neden Havalimanı-Sefaköy-İkitelli metrosu yapılacak? Bu proje Sefaköy-Halkalı-İSTOÇ gibi bir şeydi, İBB bu hale çevirmiş, Kuyumcukent e de zaten Beylikdüzü metrosu gidecek. Hani bana aslında olabilecek tek hat gibi geliyor da Sefaköy' ü anlayamıyorum. Kuyumcu Kent-Havalimanı-Marmaray gibi bir hat yapılsa daha iyi değil mi?
* 3,6 km - Maltepe-Başıbüyük
Yine Hakan' ın bilgisi ve öngörüsüne saygı duyuyorum, daha önce yazdığı bir pazarlama kampanyası düşüncesine ise sonuna kadar katılıyorum.
* 3 km - Kartal-D100
Bana göre uygun hatlardan birisi ama bu kadar maliyet yerine tramvay olamaz mı, ya da yine Hakan' ın belirttiği gibi sahil şeridi ve Marmaray bağlantılı bir şey olamaz mı?
* 7,7 km - Sabiha Gökçen Havalimanı-İstanbul Park
Yılda kaç sefer çalışacak?
