
Her hatta farklı bir sistem, ama hep en en. Boy boy en hem de. Bu konu, M2 yapıldığından beri hep gündemde. Aslında hemen baştan M1’i adapte etmek gerekirdi, bağlantı olsun, olmasın.
Böyle bir uzatma projesi olduğunu kim dile getirdi?Engin Y yazdı: ↑08 Ara Çrş, 2021 20:15Adamlar eski hatları yeniden organize ederek optimizasyon sağlıyor, ama bizde mesela M1’in Otogar durağından Mecidiyeköy’e uzaması (Havalimanı-Mecidiyeköy ve Kirazlı-Yenikapı şeklinde iki çapraz hat olacak şekilde düzenlenmesi) konusunda yaprak bile kımıldamıyor..
Abi,Esat yazdı: ↑09 Ara Prş, 2021 08:48Ben ne büyük dış çember hat ne de saydığınız istasyonları göremedim bile
Böyle bir uzatma projesi olduğunu kim dile getirdi?Engin Y yazdı: ↑08 Ara Çrş, 2021 20:15Adamlar eski hatları yeniden organize ederek optimizasyon sağlıyor, ama bizde mesela M1’in Otogar durağından Mecidiyeköy’e uzaması (Havalimanı-Mecidiyeköy ve Kirazlı-Yenikapı şeklinde iki çapraz hat olacak şekilde düzenlenmesi) konusunda yaprak bile kımıldamıyor..
Aynen abi, Nizhegorodskaya ve kuzeyindeki üç durak, 11 numaralı hattın parçası olacak..
Initially, the station is operating as part of the Nekrasovskaya line with direct service from Nekrasovka to Aviamotornaya. Once the Bolshaya Koltsevaya line opens, Nekrasovskaya trains will terminate here with a cross-platform interchange to that line.