ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18138
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Mesaj gönderen Esat » 25 Mar Cmt, 2023 23:41

evet, bir kaç hafta içinde başka açılışlarda olabilir, sadece duyum :)

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3547
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Mesaj gönderen Engin Y » 29 Mar Çrş, 2023 09:48

Ankara'da inşa hâlinde metro kalmadığı için müsaadenizle başlığı kilitliyorum..

Eğer Ankaray'ın Natoyolu uzatması, M4'ün Dikmen uzatması ya da farklı bir metro hattının inşaatına başlanırsa, kilidi açarız..

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18138
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Mesaj gönderen Esat » 19 Ara Sal, 2023 07:12

Başlığın kilidini yeniden açıyorum, Ankara'da bir takım devam eden inşaatlar var fakat hat bazlı tek tek takip edemiyoruz, bu başlık altında devam edebiliriz diye düşünüyorum.

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3547
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Mesaj gönderen Engin Y » 24 Oca Çrş, 2024 18:05

Abi, Ankara'da 2023 Mart'ında inşaatı tamamlanan M4 Kızılay uzatmasından beri inşaat hâlinde metro yok, ancak bu ay bitmeden A2'nin ihalesinin sonuçlandırılması ve en geç Mart ayında temelinin atılması hedefleniyor; bu münasabetle başlığa yeniden aktif olarak yazarız :)

Resim

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3547
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Mesaj gönderen Engin Y » 31 Oca Çrş, 2024 13:45

İhale ne yazık ki iptal edilmiş: https://www.ankara.bel.tr/haberler/basi ... masi-17037
MAMAK METRO HATTININ DAHA ÖNCE YAPILAN İHALESİ FAHİŞ FİYAT NEDENİYLE İPTAL EDİLDİ, YENİDEN İHALE EDİLECEK

31 Ocak 2024 Çarşamba 13:13

İptal Edilen İhaledeki Katılımcılar:

Cengiz İnşaat Sanayi ve Ticaret AŞ: 575.141.666 Euro (Km Bedeli: 77 milyon Euro)

Makyol İnşaat Sanayi Turizm ve Ticaret AŞ: 579.257.958 Euro (Km Bedeli: 78,2 milyon Euro)

Gülermak Ağır Sanayi İnşaat ve Taahhüt AŞ: 579.767.006 Euro (Km Bedeli: 78,3 milyon Euro)

Kolin İnşaat Turizm Sanayi ve Ticaret AŞ: 594.000.000 Euro (Km Bedeli: 80,2 milyon Euro)

Rönesans Medikal Taahhüt İnşaat AŞ: 605.444.485 Euro (Km Bedeli: 81,8 milyon Euro)

Değerlendirme raporunda en düşük teklif olan 575.141.666,9 Euro, hesaplanan 370.000.000 Euro yaklaşık maliyetinin %55 üstündedir. İhale bu nedenle iptal edilmiş olup en kısa sürede yeniden ihale edilecektir.

Kullanıcı avatarı
asosyalmuhendis
Abonman
Mesajlar: 27
Kayıt: 17 Haz Pzr, 2012 23:48

Re: ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Mesaj gönderen asosyalmuhendis » 31 Oca Çrş, 2024 15:29

EBRD'nin ihale mevzuatında tekliflerin yaklaşık maliyete oranıyla alakalı bir kısıtlama mı var acaba?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18138
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Mesaj gönderen Esat » 31 Oca Çrş, 2024 17:10

asosyalmuhendis yazdı:
31 Oca Çrş, 2024 15:29
EBRD'nin ihale mevzuatında tekliflerin yaklaşık maliyete oranıyla alakalı bir kısıtlama mı var acaba?
muhammen bedelin üzerinde olması iptal için yeterli olmuyor mu? Düzenleyenin bu hakkı oluyor sanırım ama dediğin gibi kredi verenin de şartları olabilir.

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3547
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ank-M.03 » Ankara Metro İnşaatları

Mesaj gönderen Engin Y » 29 Oca Çrş, 2025 21:26

Gülermak, Ankaray'ın Mamak uzatmasının ihalesini kazanmış: https://www.kap.org.tr/tr/Bildirim/1386011
Şirketimiz tarafından Ankara Natoyolu-Dikimevi Hattı Metrosu yapım işleri ihalesi kapsamında 22 Kasım 2024 tarihinde 14.084.200.000 TL teklif verilmiştir. İhaleye katılan sekiz katılımcı arasından Şirketimiz birinci sırada yer almış olup idare tarafından kesinleşen ihale sonuç bildirimi 28 Ocak 2025 tarihinde Şirketimize tebliğ edilmiştir.

Sözleşmeye davet beklenmekte olup konuyla ilgili önemli gelişmeler mevzuata uygun olarak kamuya açıklanacaktır.
Geçen yıl iptal edilen ihalede 580 milyon Euro teklif eden Gülermak, bu sefer 400 milyon Dolar teklif etmiş..

Cevapla

“Metro Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön