Mesaj
gönderen Kamil16 » 15 Tem Pzr, 2012 11:48
Reklam yapmak istemiyorum ama açıkdıktan sonra yıllarca atıl duran Sabiha Gökçen Havalimanını kalkındıran Pegasus olmuştur. Pegasus'un ısrarı hem kendisini büyüttü hemde Sabiha Gökçen'i. Bunu Ali Sabancı'nın başarısı olarak kabul etmek gerekir.
Bursa Yenişehir Havalimanınında işletmeciliği özel bir şirkete verilse agresif pazarlama yöntemleri ile bulunduğu coğrafyada kendine bir kapasite yaratabilir düşüncesindeyim.
Coğrafya olarak Yenişehir Havalimanı, Bursa dışında, Yalova, Kocaeli, Sakarya, Bilecik, Eskişehir, Kütahya, Balıkesir illerinin yolcu potasiyelini kendinde toplayabilir. Özel bir havayolu şirketi buraya bir "hub" olarak yatırım yapabilir.
Bursa-Bilecik Hızlı Treninin Yenişehir Havalimanında durması, Bursa-İzmir Otoyolunun yapılması, Havalimanına ulaşım alternatiflerini çoğaltacaktır.
Milli Havayolumuzun yapamadığını Lufthansa iki yıl önce test etti. Bursa-Münih hattını kurdu.
İşin sırrının doğru güzergah, doğru hat seçimi ve uygun uçak tiplerinde olduğunu düşünüyorum.
Tabii ki İyi pazarlama. Bu arada Bursa Büyükşehir Belediyesinin yaptığı tamamen yanlış Bu saatten sonra yeniden Yunuseli Havalanını açmaya çalışmak, kendi ayağına kurşun sıkmak gibi birşey.
Onun yerine Gürsu'dan Yenişehir'e Bursaray'ı uzatsa daha hayırlı iş yapmış olur.
Bursa Yenişehir Havalimanı maalesef, Sabiha Gökçen'in özelleştirilmesi sonrası kapsama alanına girdiği için "kurban" verildi.
Türkiye'nin 4.büyük şehri 21.yüzyıl başında, havayolu ve demiryolundan mahrun, otoyol ağı inşa durumunda ne yazık ki. Bir Bursalı olarak üzülmek yerine çözüm geliştirmeye çalışıyorum.