ist-M.03:05 » M5 Üsküdar-Sultanbeyli Metro Hattı [İnşaat Süreci]
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 143
- Kayıt: 27 Oca Prş, 2011 12:59
OCAK AYI İSTASYONLAR
OCAK AYI İSTASYON RESİMLERİ ÇIKMIŞ..
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Resimlerden anlaşılan kar yağışı nedeniyle işlerde çok fazla ilerleme sağlanmamış.İstasyonların bazılarında hala kazı çalışmaları sürüyor ve uzun süre beton işine başlanamayacak gibi görünüyor.Önümüzdeki aylar için beklenti en azından trafiği etkilyen istasyonların kaba inşaatının tamamlanarak daraltılan yolların eski hale getirilmesi olumlu olur.
Tek olumlu haber TBM segment üretimi tamamlandı.Çünkü ne zaman depo sahasına baksam dağ gibi segment deposu görüyodum.
Tek olumlu haber TBM segment üretimi tamamlandı.Çünkü ne zaman depo sahasına baksam dağ gibi segment deposu görüyodum.
- Edil Arda
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 586
- Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41
Re: OCAK AYI İSTASYONLAR
metronun web sitesinde yok, neredeler acaba?fearenes yazdı:OCAK AYI İSTASYON RESİMLERİ ÇIKMIŞ..
Buradakiler de pek yeni gibi değil: http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/SubSites/an ... Metro.aspx
-
- Abonman
- Mesajlar: 19
- Kayıt: 14 Mar Cum, 2014 17:18
Web sitesine yuklenmis fotolar, siz bulamamissiniz bence
http://www.uskudarumraniyecekmekoymetro ... -2015.aspx
http://www.uskudarumraniyecekmekoymetro ... -2015.aspx
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Üsküdar-Çekmeköy hattının en önemli 3 durağı madenler,altunizade ve üsküdar.
Yukarıda üsküdar istasyonu ile ilgili son durum fotoğrafları var. Bir yandan portal vinç kurulumu yapılmış batı tarfaından stratlar yerleştiriliyor diğer taraftan fore kazık makinaları kazık çakmaya devam ediyor.Yanılmıyorsam 1 seneyi geçti ama hala kazık makinaları sahadan gönderilemedi.Ortalama bir operatör günde 3 kazık (12 saat) çakabilir. Burada gece -gündüz çok uzun zamandır 2 fore kazık makinası çalışma yaptı ama anlaşılan hala tamamlanmadı.Bunu neden söylüyorum çünkü kazılar hızlanması ve ankaraj bağlantılarının yapılması için bu makinanın sahadan çıkartılması gerekiyor.Üsküdar istasyonu bu sene için kaba inşaat anca tamamlanır gibi geliyor bana.
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Kısmı açılış senaryolarını bi kenara bırakalım.Bu kadar uzun ve durak sayısı fazla olan hatlarda istasyon inşaatları arasında fark olabilir. Örneğin Otogar-Başakşehir projesinde başakşehir tamamen bitmiş, boyası, badanası yürüyen merdiveni vs. tamamen hazırdı ama bağcılar diyafram beton çalışması vardı.Yani kazı bile başlamamıştı.Kaldı ki üsküdar-çekmekoydeki istasyonlar arasında bu kadar fark yok.Otogar-başakşehir hattında 3-5 durak arası istasyonlar hazır bu kadar kımsı açalım demediler. Burda da demezler.O yüzden artık kısmı açılıştan bahsetmeyelim.fearenes yazdı:en geç kaba inşatı biticek istasyon üsküdar ve çekmeköy olacak gibi..belki ümraniye-altunizade yada fıstıkağacına kadar kısmi açılış yapılabilir öncelik..
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kismi acilislar ancak secim propagandasi olur, eh secimde gececegine gore politik bir acilista beklemeyelim diger taraftan bir kent ici rayli sistem projesinde gercekten olmazsa olmaz bir sey olmadiktan sonra 3-4 istasyonluk bir acilis ziyan geliyor bana, yarisi falan acilsa neyse de bir de gecen dedigim gibi sinyalizasyon icin sonra acilan kesim yuzunden once acilan kesimde etkilenecek, gerek var mi?