ank-L.03 » Ankara - Niğde Otoyolu [İnşaat Süreci]

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 17219
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ank-L.03 » Ankara - Niğde Otoyolu [İnşaat Süreci]

Mesaj gönderen Esat » 21 Nis Sal, 2020 14:42

Evet, bence açılışlar için hiç kasmaya gerek yok şu dönemde, yani para olsa bile gerek yok, sağlık kriterleri sağlanabiliyorsa ne ala diyeceğim ama zor şantiyelerde :(

Engin Y
Çok Gezen, Çok Bilen
Mesajlar: 2407
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ank-L.03 » Ankara - Niğde Otoyolu [İnşaat Süreci]

Mesaj gönderen Engin Y » 24 Nis Cum, 2020 11:49

Esat yazdı:
21 Nis Sal, 2020 14:42
Evet, bence açılışlar için hiç kasmaya gerek yok şu dönemde, yani para olsa bile gerek yok, sağlık kriterleri sağlanabiliyorsa ne ala diyeceğim ama zor şantiyelerde :(
Abi,

Covid konusunda şöyle bir haber okudum: https://www.enerjigunlugu.net/yusufeli- ... 37050h.htm
Yusufeli HES işçileri şantiyeye kapandı proje kesintisiz sürüyor

Artvin Yusufeli Barajı’nın inşası, 4500 çalışanın giriş çıkışa kapatılan şantiye alanında konaklamaya başlatılmasıyla kesintisiz devam ediyor.
Elbette ki baraj gibi birkaç kilometrelik sahada çalışılan bir projede tüm çalışanları (mühendisi, teknikeri, makine operatörü, ustabaşısı, işçisi) derli toplu bir şekilde bir arada tutabilmek kolay, ancak otoyol gibi yüzlerce kilometrelik sahada çalışılan bir projede bunu yapmak zor; ama bu haberi okurken senin yazdığın konu aklıma gelince burada paylaşmak istedim..

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 17219
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: ank-L.03 » Ankara - Niğde Otoyolu [İnşaat Süreci]

Mesaj gönderen Esat » 24 Nis Cum, 2020 15:59

aynen tek şantiye de durumu kontrol edebilirler, ama yine de yatakhane sayısını arttırmak zor, çalışırken mesafe ve yemekte de çok zor değil ama yatakhane işi sıkıntı, umarım kontrollü bir şekilde başarabiliyorlardır.

Engin Y
Çok Gezen, Çok Bilen
Mesajlar: 2407
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Re: ank-L.03 » Ankara - Niğde Otoyolu [İnşaat Süreci]

Mesaj gönderen Engin Y » 18 Haz Prş, 2020 20:29

Tam iki yılda yolun %85'i tamamlandıysa, yıl sonuna kadar tamamı açılabilir diye tahmin ediyorum; ama kalan %15'lik kısım oyalayıcı işlerse, gelecek yaz başını da bulabilir yolun tamamının açılması: https://www.aa.com.tr/tr/turkiye/ankara ... i-/1878482
Marmara Bölgesi'ni Akdeniz ve Güneydoğu Anadolu bölgelerine bağlayacak uluslararası ulaşım ağının son halkasını oluşturacak Ankara-Niğde Otoyolu'nun yüzde 85'lik kısmı tamamlandı.

AA muhabirinin firma yetkililerinden aldığı bilgiye göre, yap-işlet-devret modeliyle 2018 yılının haziran ayında yapımına başlanan Ankara-Niğde Otoyolu'nda çalışmalar aralıksız devam ediyor.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı Karayolları Genel Müdürlüğünce yaptırılan, Ankara'nın Gölbaşı ilçesinden başlayıp Niğde'nin Gölcük Köprülü Kavşağı'nda son bulacak 275 kilometresi otoyol, 55 kilometresi bağlantı yolu olacak otoyolun yüzde 85'lik kısmı tamamlandı.

Bu yılında sonunda trafiğe açılması planlanan otoyolda, Ankara-Ahiboz arasında 30 kilometrelik kesimde 2x4, Ahiboz-Gölcük arasında 245 kilometrelik kesimde 2x3 şeritli ana otoyol ile güzergah boyunca 55 kilometrelik kesimde 2x2 şeritli bağlantı yolları bulunacak.

Ankara-Niğde Otoyolu ile Marmara Bölgesi'ni Akdeniz ve Güneydoğu Anadolu bölgelerine bağlayan, uluslararası öneme sahip ulaşım ağı oluşturulacak. Ayrıca Avrasya bölgesinin en önemli ulaşım ağlarından TEM Otoyolu'nun eksik kalan Ankara-Niğde kesimi bu projeyle tamamlanarak Edirne'den Şanlıurfa'ya kesintisiz ulaşım imkanı sağlanacak.
Resim

Cevapla

“Karayolu Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön