ist-L.03 » 3.Köprü İnşaat Süreci

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 05 May Pzr, 2013 00:43

3. köprü inşaatını fotoğraflarla takip etmek için : http://www.koprufotograflari.com/

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3505
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 09 May Prş, 2013 14:40

Rant köprüsünü ÇED kapsamından da çıkarmışlar..

http://video.cnnturk.com/2013/ekonomi/5 ... ruye-devam

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5555
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 09 May Prş, 2013 16:03

ÇED ne?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 10 May Cum, 2013 00:31

alabay yazdı:ÇED ne?
Çevre Etkisi Değerlendirme miydi ne, bilemedim şimdi doğru adını ama işte yapılacak projenin çevreye etkilerini araştırıp yapılan raporlama. Yapılan bu işlerin hepsi ÇED raporlarına rağmen yapılıyor, o yüzden diyorum boşuna para harcamasınlar raporlara, ülkenin tüm ormanları çöle de dönüşse, içme suları lağımda olsa bu projeler yapılacak, kendimizi üzmeye değmez, ha ileride zengin olursak kanserojen olmayan meyve sebze yiyerek belki kendimizi mutlu ederiz, ya da hastalanırsak tedavi olma imkanımız olduğu için Allaha şükrederiz ama zengin olamazsak sorun yok, zaten geldiğimiz yere toprağa gidicez be abi. :)

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3505
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 10 May Cum, 2013 08:25

İstanbul trafiğine hiçbir katkısı olmayacak ve üstelik kendi yerleşim alanlarını ve trafiğini yaratacak köprüyü Çevresel Etki Değerlendirmesi (ÇED) Raporu kapsamından çıkarıyorlar, çünkü kendileri de farkında geri dönüşü olmayan korkunç bir tahribata yol açacaklarının. Allah müstahaklarını versin demekten başka da bir şey kalmıyor bize..

ÇED ile ilgili bilgi: http://www.csb.gov.tr/gm/ced/index.php? ... k&IcId=673

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3505
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 16 May Prş, 2013 14:54

Bu köprü musibetinin bağlantı yolları belli mi?

Önceleri, kent içine hiç bağlantısı olmayacak, zaten çoğu tünel ve viyadük olacak deniyordu. Şimdilerde, kent içine az sayıda bağlantısı olacak deniyor. Muhtemelen 15 yıl sonra şimdiki TEM kadar kavşağı olur. Hatta şimdiki Maslak sapağını yapan gerizekâlı mühendis gibi birisi buna da benzer bir kavşak yapar ve trafiği mahveder. Neyse ki Boğaz'ın da bir sonu var, dördüncü köprüyü Karadeniz ortasına yaparlar artık..

kenanmar
Serbest Geçiş
Mesajlar: 741
Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47

Mesaj gönderen kenanmar » 16 May Prş, 2013 23:14

Resim

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 16 May Prş, 2013 23:27

Bu görünüşe göre her iki yakada sadece birer bağlantı, doğrumu anlıyorum? Bilmiyorum ki hiç kafam basmıyor bu işlere, şimdi diyelim ki kamyon ve tır trafiğini gerçekten kovduk bu köprüye, yani kentiçi kamyon trafiği hadisesini düzenledik mi gerçekten? Biliyorum yıllardır saat ile sınırlı bir takım kurallar var ama ne bileyim biz her türlü taşımacılığı kamyonlar ile yapıyoruz, bu kadar kamyon yükü nereden alıyor nereye götürüyor, böyle iki bağlantı ile gerçekten başa çıkacak mı o takıldı biraz kafama, ha çok meraklı değilim kalan 3-5 yeşillikte bağlantı yollarına gitsin ama ileride dediğim sebeplerden kalkıp "yetmiyor aga açacaz bir iki yol mecbur" denilirse kötü olacak.

Kullanıcı avatarı
Özgür Türkler
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 363
Kayıt: 15 Oca Prş, 2009 08:44

Mesaj gönderen Özgür Türkler » 17 May Cum, 2013 08:42

Bağlantı yollarını bilmem ama "Kavşak" denilen noktalar bu otoyola giriş yapılabilecek olan yerler değilmi?
Eğer öyleyse İkitelli bölgesi ile köprü arasına Uskumruköy kavşağı konmuş, yani bir şekilde Maslak bölgesinden buraya bir erişim olacak demektir ki o da yeni bir rantiye kapısı demek Sarıyer bölgesi için...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18061
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 17 May Cum, 2013 09:02

Özgür Türkler yazdı:Bağlantı yollarını bilmem ama "Kavşak" denilen noktalar bu otoyola giriş yapılabilecek olan yerler değilmi?
Eğer öyleyse İkitelli bölgesi ile köprü arasına Uskumruköy kavşağı konmuş, yani bir şekilde Maslak bölgesinden buraya bir erişim olacak demektir ki o da yeni bir rantiye kapısı demek Sarıyer bölgesi için...
Doğru Özgür haklısın ben onlara hiç dikkat etmemişim, aşağı yukarı 15-16 tane kavşak ile bağlanacak kentin çeşitli noktalarına, rant konusuna ise diyecek bir şeyim yok artık, herşey rant, yapmıyorum diyen bile alasını yapar halde.

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3505
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 17 May Cum, 2013 09:17

Şimdilik sadece Uskumruköy Kavşağı var, daha inşaat bitene kadar Rumelifeneri/Garipçe ve Anadolufeneri/Poyrazköy kavşakları yapılır. Uskumruköy kavşağının batısına Kısırkaya ve Riva kavşağının batısına da Polonezköy kavşakları yapılır, daha o arada talan edilecek kilometrekarelerce orman arazisi var. Tren yolculuklarım haricinde muhtemelen hayatım boyunca üzerinden hiç geçmeyeceğim bu köprünün.

Kamyonları FSM'ye sokmayacakmış, sanki sabah trafiğinde kamyon mu var da TEM'de Bahçeşehir'den Maslak'a gelmek normal günde 1,5 saat, yağmurlu günlerde 2,5 saat sürüyor?

justuur
Aylık Paso
Mesajlar: 82
Kayıt: 05 May Pzr, 2013 00:42

Mesaj gönderen justuur » 19 May Pzr, 2013 23:13

19 mayıs itibari ile yeni fotoğraflar.
http://www.koprufotograflari.com/2013/0 ... -icin.html

Kilitli

“Karayolu Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön