alabay yazdı:M1'de düşüş mü? Eh, oh olsun! Hiç bir işe yaramayan bir metro hattı. Havalimanında başlıyor, çok güzel, e sonra? Dolaşıy veee Aksaray'da bitiy! Oha yani. Şunu şehre doğru dürüst bağlasaydılar ya. Bir de havalimanında iniyorsun, turistsin, var mı sana 24 saat hemen bilet? Var mı, höt?B. Alabay
M1 adam olacak yakında. Kirazlı açılsın yolcu sayısı patlayacak. Acayip yolcu yoğunluğu olacak. Şu anda çok az işlev görüyor ama M2 ile bir öpüşsün o zaman sen bak yoğunluğuna. Tıklım tıklım bile olacak. Bağcılar'ın kalabalık otobüslerinden gelecek yolcular metronun her derdine deva olur
M1 Dalanın attığı yarım kalmış bir kazık.
Kirazlı Uzatması Yolcu Sayısı Patlama Ayrıntıları:
1-Menderes İstasyonu: Burası E6'ya en yakın olan bölge. Bir çok insan çevreden hemen giderim diye E-6'ya yürüyor. Hatta bu E6'dan Ulubatlı'ya İETT ile gidip metroya aktarıp Yenibosna yönüne giden bile var. Ayrıca Esenlerin kuzey tarafında kalıp mevcut metroya yürümeye üşenip minibüs ile Topkapı vs. ye gitmek isteyenlere alternatif olabilir. Bir çok kimse minibüsle Topkapı yapıp tramvay ile Aksaray yapabiliyor. Menderes'ten Esenler metroya gitmek için minibüse bineler metroya geçecek. Bağcıalr-Habipler minibüsleri buradan geçiyor. ve yoğun. Bağcılar'a gitmek isteyenler direk gider. E6 Atışalanı'ndan Bağcılar'a geçmek kısalır. Ben olsam E6-Menderes arasına indirimli veya ücretsiz metro besleme İETT hattı koyarım. Tek durak mekik çalışan İETT hattı

Hızlı.
2-Üçyüzlü: Ulaşımı çok kötü olan bir bölge. E6'ya giden İETT Hattı yok. Eli mahkum E5'e iniyor. Bir dünya zillet. Esenelr metroya ulaşmak için minibüsler tıklım tıklım. Burası öyle bir yer ki Esenler-Bağcılar arasının tam ortası. Ve günün her saati minibüsleri çift yönlü dolu. Şimdi o minibüslere binenler metroya kayacak. Aksaray'a gitmek isteyenlerde artık e5 iett hattına gitmez (33B). Buradan Merter'e minibüs bile var. Metrobüse gitmek isteyenelrin tercihi. Bu değişebilir bir özellik.
3-Bağcılar Meydan: Anlatmaya gerek bile yok. 92, 92K, 87G,92B ve 92 Ş'nin yoğunluğuna bakmak yeterli. Burada ilginç yolculuk talepleri bile çıkabilir. Camlıkahvenin pis trafiğini çekmek istemyenler metro ile Otogar-İncirli yapabilirler. E5'e inmek için metroyu kullanabilirler.
4-Kirazlı: Güneşli'den ve ötesinden İETT besleme hatları iyi olur. 92 K'da yoğun. Papaz Köprüsü ve dere Mevkii çok yoğun yerler. Çiftik Meydandan bile yolcu kayabilir. Minibsleri bağlayıp Matbaacılara besleme yapabilirler.