
kapısında da bekçiler var kötü kötü bakıyorlar aman yani

Bir de bir sürü yürüyen merdiveni paketlenmiş şekilde stad otoparkının yanındaki alana dizmişlerdi, bu inşaat iyi gidiyor galiba, daha iyi çekim için Mehmed'in yardımı lazım.
Otogar-Bağcılar-İkitelli Olimpiyatköyü Hattı İnşaat ve Elektromekanik İşler ve Araç Temini için 294 milyon TL, Otogar-Bağcılar-İkitelli Olimpiyatköyü hattı kamulaştırma bedeli için 20 milyon TL,
Konuşmasının devamında İETT’nin 2010 yılı yatırımlarına değinen Genel Müdür Baraçlı, yapımını İETT’nin üstlendiği Otogar-Bağcılar-İkitelli Olimpiyatköyü raylı sistem hattında inşaat çalışmalarının yüzde 80 oranında tamamlandığını söyledi.
2006 yılınan bu yana deam eden metro hattı inşaatındaki 9 istasyondan 6'sının kaba inşaatı hemen hemen bitti gibi. Bitmeye yakın istasyonların başında Başakşehir-1,İSTOÇ ve Triko Center Sitesinin içindeki istasyon olan Sanayi-1 geliyor. Estonevlerinin yanındaki Kirazlı ve Biksan Sanayi'nin önüneki Sanayi-2 ve Başakşehir-4 istasyonları da bitme aşamasında.
Bitmesi biraz zaman alacak istasyonlar ise;
Mahmutbey
Kirazlı-1 (Trasfer Merkezi)
İkitelli Güney Sanayi
Bu 3 istasyonun tamamlanamsı 6 ayı bulabilir.
ray hattı ile duvar arasındaki mesafe, ray hattı ile peron arasındaki mesafeden oldukça fazla. genelde ray hattı tam ortalanır sanıyorum. bu mesafe 3. rayı döşemek için olabilir mi? teknik bilgim olduğundan değil tahminen söylüyorum. belki de katener teli döşerler.Esat yazdı:Araçla ilgili bilgilerden yola çıkarak bir şeyler söylerim diye düşündüm ama Metropolis serisinde çok çeşitli araçlar var, bizim aldığımız araçların resimlerine göz attığımda hiç pantograflı görmedim herhalde 3.ray enerjili.