ist-MB.01 » Yeni Metrobüs Hatları
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 156
- Kayıt: 05 Haz Cum, 2009 15:17
1)Köprü ile son duraktan Eyüp AKSOY cAD. atlatılacak metrobüs Ayrılıkçeşme'den köprü ile gar sahasına girecek ve oradan alınacak yerden devam ederek Haydarapaşa Protokol Camisi yanındaki otoparkta son durak yapacak.Bu şart.
2)Avcılar-Beylikdüzü.Bununda Mimar Sinan olması tarafıyım böylece Topkapı-Mimar Sinan işletmesi yapılacak.
3)Aksaray-Göztepe MAH. HATTI ŞART.Bunuda bazı istimlakler ile Yenikapı'ya uzatabiliriz ileride.
2)Avcılar-Beylikdüzü.Bununda Mimar Sinan olması tarafıyım böylece Topkapı-Mimar Sinan işletmesi yapılacak.
3)Aksaray-Göztepe MAH. HATTI ŞART.Bunuda bazı istimlakler ile Yenikapı'ya uzatabiliriz ileride.
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 156
- Kayıt: 05 Haz Cum, 2009 15:17
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Beylikdüzü için yapılacak olan metro doğru planlanacak ise taraftarım ama eminim ki o hatta da sorunlar özellikle araç kaynaklı sorunlar ve kışın hava şartlarında sorunlar yaşanacaktır, İsmail Bey ve Miraç orayı iyi bilirler, kışın en ufak karda problem vardır, yani çözüm ya iki tepe arasında viyadük ile geçmesi (yüksekte) ya da gerçekten paraya kıyılarak teknolojik çözümler üretilmesi olabilir, yani burada metrobüse taraftarım ama metro ile üst üste binmemeli, metro da normalde E5 paraleli düşünülüyordu bence E5 i S şeklinde keserek Cennet Mah.-K.Çekmece ve Avcılar-Ambarlı sahile yakın kısımları toparlamalıdır.
Aksaraydan bir Vatan Caddesi İkitelli istikametinde metrobüse de sıcak bakıyorum, metrodan daha hızlı bir çözüm, fakat burada kavşaklar nasıl planlanacak, yani pek çok noktada dönüş var ve olması da gerekiyor, aksi takdir de Vatan caddesi tamamen felç olur. Ama bence en büyük artısı otobüslerin buradan kaldırılması olur ya da sefer saatlerinin arası çok açılmalı çünkü hem otobüs hem metrobüs Aksaray-Ulubatlı arasında hiçbir işe yaramaz. Bence İBB Bayrampaşa istasyonu yanındaki arazinin problemini ne olursa olsun çözmeli ve otobüs planktonluğunu buraya almalı, buradan isteyen metro isteyen metrobüs isteyende Demirkapı' dan tramvay ile devam etmelidir.
Anadolu yakası için yorum yapamam, çok büyük çoğunluğunu gezmiş veya geçmişimdir muhakkak ama gidiş sıklığım olmadığı için canlandıramıyorum.
Aksaraydan bir Vatan Caddesi İkitelli istikametinde metrobüse de sıcak bakıyorum, metrodan daha hızlı bir çözüm, fakat burada kavşaklar nasıl planlanacak, yani pek çok noktada dönüş var ve olması da gerekiyor, aksi takdir de Vatan caddesi tamamen felç olur. Ama bence en büyük artısı otobüslerin buradan kaldırılması olur ya da sefer saatlerinin arası çok açılmalı çünkü hem otobüs hem metrobüs Aksaray-Ulubatlı arasında hiçbir işe yaramaz. Bence İBB Bayrampaşa istasyonu yanındaki arazinin problemini ne olursa olsun çözmeli ve otobüs planktonluğunu buraya almalı, buradan isteyen metro isteyen metrobüs isteyende Demirkapı' dan tramvay ile devam etmelidir.
Anadolu yakası için yorum yapamam, çok büyük çoğunluğunu gezmiş veya geçmişimdir muhakkak ama gidiş sıklığım olmadığı için canlandıramıyorum.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
2.köprüden metrobüs yapılması zor. yer yok. günün her saati kilit. her zaman kullanıyorum. akışkan halini görmedim daha. kaacık özellikle iki yönlü kalabalık hep.İSMAİLÇELİK yazdı:Unuttum 4.Levent-Kozyatağı 2.köprüden gayet güzel iş yapar.
Şu metrobüs işinden vazgeçsen hocam. Metro desen. Olmuyor işte. Bir şeyler hep eksik kalıyor. Tam çözüm olmuyor. 2 gün sonra bitiyor her şeyi.
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 156
- Kayıt: 05 Haz Cum, 2009 15:17
2.köprüden niye zor olsunki.Köprü hariç yalıtılmış yoldan gidecek ama ortadan değil kenardan.
2.Köprü zirve saatler hariç köprü üstünde akıcı.Kavacık'taki mesele her delikte bekleme hastası taksilerden ve aynı harteketi yapan diğer araçlardan kaynaklanıyor.
Köprü üstünden metro şüpheli.Buradan asıl yolcu yoğunluğunun olduğu Kozyatağı'nı topluyoruz ve Kadıköy-Kartal ile entegre.
Çakmak'ta planlanan Üsküdar-Sarıgazi ile entegre olcak,ayrıca Hekimbaşı'da durak olcak ve Kavacık.Köprüyü geçecek gişeler sahasında durak olacak burası Etiler-F.S.M.Han Mah. yakınıdır.Buradanda 4.Levent'te metroya ulaşacak.Zaten mühim bir kitle Z.kuyu'dan 4.Levent-Maslak çevresine geliyor bu sayede bu yoğunlukta azalacak biraz.
ASıl çözüm tabiki metro.Ama acil hastaya ilk müdahalede şarttır.
2.Köprü zirve saatler hariç köprü üstünde akıcı.Kavacık'taki mesele her delikte bekleme hastası taksilerden ve aynı harteketi yapan diğer araçlardan kaynaklanıyor.
Köprü üstünden metro şüpheli.Buradan asıl yolcu yoğunluğunun olduğu Kozyatağı'nı topluyoruz ve Kadıköy-Kartal ile entegre.
Çakmak'ta planlanan Üsküdar-Sarıgazi ile entegre olcak,ayrıca Hekimbaşı'da durak olcak ve Kavacık.Köprüyü geçecek gişeler sahasında durak olacak burası Etiler-F.S.M.Han Mah. yakınıdır.Buradanda 4.Levent'te metroya ulaşacak.Zaten mühim bir kitle Z.kuyu'dan 4.Levent-Maslak çevresine geliyor bu sayede bu yoğunlukta azalacak biraz.
ASıl çözüm tabiki metro.Ama acil hastaya ilk müdahalede şarttır.
-
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 156
- Kayıt: 05 Haz Cum, 2009 15:17
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
BEYLİKDÜZÜ'NE METROBÜS MÜJDESİ
Metrobüsçülerin gözü aydın, tabii ne kadar doğru bir haber bilemiyorum, daha geçenlerde yapmayacağız önce meydan falan filan gak guk ediliyordu, biraz da İDO ve İGDAŞ satış haberleri ile gaza gelindi herhalde, yine de ben yapılmasının iyi olacağını düşünüyorum, bu şekilde bu bölgeye yapılacak metro hattı da belki farklı bir şekilde projelendirilir, biraz daha içerilere hizmet eden bir metro hattı bence daha doğru çünkü.
http://www.lojiport.com/news_detail.php?id=15106Söğütlüçeşme arasındaki 40 kilometrelik hat üzerinde hizmet veren metrobüsün, 4. etabı olarak planlanan 12 kilometre uzunluğundaki Avcılar-Beylikdüzü hattının, 2010 yılı başında hizmete girmesi planlanıyor.
Vatan'ın haberine göre İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin 100 milyon lira kaynak ayırdığı metrobüsün Avcılar-Beylikdüzü etabının yapımına, Mart ayında yapılan yerel seçimlerin hemen ardından başlanması planlanıyordu. Belediyedeki kaynak yetersizliği ve en önemlisi, güzergah üzerinde çok sayıda kamulaştırma yapılması gerekliliği, projeye start verilmesini geciktirdi. Beylikdüzü Tüyap önüne kadar götürülmesi planlanan metrobüsün, ön projesi tamamlanırken, uygulama projesi için de çalışmalara başlandı.