Metrobüslerin genişliği normal bir otobüsten daha fazla değil, şu anda teknik bilgileri aklımda yok ama bakar yazarız burayada, iki şerit olacağını düşünürseniz, her iki şeridin arasında yaklaşık 20-40 cm lik bir boşluk bırakıyorlar ayrıca iki kenarda çelik bariyerler ile de belli bir mesafe var 40' ar cm de bu olsa zaten tahminen 100-120 cm lik bir mesafe buraya gidiyor, araç genişliklerini de göz önüne alın herhalde 6,5 ila 7 metre arasındadır normal yol kesimi, eğer dediğiniz yerde bir durak olacaksa o zaman + 2 hesap edin tabi bunlar tahmini yaklaşık değerler tam değerleri bilemiyorum ama peronlar 2 metreden fazla ben +2 ile cimri davrandım
Yolun iki şeride düşmesine gelince, bu bahsettiğiniz yer 1. köprüden gelirken Hasanpaşa' ya iniş yolu açıkçası orada hiç yoğun saate denk gelmedim ileriye dönük derseniz tabii ki İstanbul bu hızla büyümeye devam ederse hiçbir yer yetişmeyecek, o güzergahta normalde yoğun bir otobüs trafiği varmı onuda bilemiyorum ki size otobüsler kalktığı için rahatlayacak diyeyim ama evlendirme dairesine doğru inen köprüdeki trafiği iyi biliyorum

minibüs ve otobüslerden o kavşağı dönmek mümkün değil hemde günün her saati ama metrobüsün de buna bir katkısı yok bakalım bu artışı önlemenin tek yolu Söğütlüçeşme de gerçek bir P+R alanı oluşturarak Kadıköylülerin özel aracı ile yola çıkmasını önlemektir, bunu becerebilirsek o zaman o yoldaki trafiğin çok uzun yıllar artması diye bir şey söz konusu olamaz çünkü bana göre zaten Kadıköy ün o bölgesi hem konuta hem de arabaya doymuş durumda
