Vay güne iyi bir başlangıç güzel bir haber o zaman oy vermeye gidebilirimMehmet Kasım yazdı:Neyse belki olur. Kadir Bey aday olmayacakmış. Tramvayın önü açılır belki.
ist-T.05:02 » T2 Zeytinburnu-Bağcılar Tramvayı
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Re: Osmaniye
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Birinci sorunun cevabını daha önce İstanbul Tramvay Hatları ütopyam ile ilgili başlıkta vermiştim sanırım, benim önerim mevcut Zeytinburnu istasyonlarından kalkan ve Zeytinburnu ilçe sınırlarını harmanlayan bir kaç hattın olması ve bunlardan bir veya ikisinin Zeytinburnu ve Kazlıçeşme de Marmaray ile kesişmesi idi zaten. Dolayısı ile Bağcılar-Zeytinburnu Marmaray ve Bağcılar-Topkapı gibi iki işletme dahi yapılabilir bence güzel fikir tabii bunun için tramvayı isteyen bu isteğini bu işi yönetenlere baskı yaparak diretebilen bir toplum ve kaynaklarını birazda tramvaya harcamak isteyen bir yönetim gerekir, 1+1=2 ama bizde ne var 0+0=0 olsun sonuçta denklik bozulmuyor
İkinci sorunu ise tam anlayamadım hangi makas, nereye açtık kim açtı, metro ilemi ilgili, biraz dağıldım bu aralar.
İkinci sorunu ise tam anlayamadım hangi makas, nereye açtık kim açtı, metro ilemi ilgili, biraz dağıldım bu aralar.
-
- Seyyah
- Mesajlar: 4319
- Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Heh şimdi anladım bence bu soruyu İstanbul Tramvay Hatları Projesi başlığı altına alalım ne dersin? orada üzerine tartışabiliriz, 3-4 yollu tramvay hatları nasıl olur, olurmu? bu sorulara cevap arayalım.Mehmet Kasım yazdı:Tramvayı Yusufpaşa'dan Yenikapı'ya indirdik ya Çizikldik. Orayı Bağcılar-Yusufpaşa-Yenikapı desek nasıl olur? Bazı yerleri 3. veya 4. ray ile yapabilirmiyiz.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Evet Bağcılar hattında tamamen Düwag setleri kullanılıyor, bu araçlar kapı problemleri haricinde bence oldukça verimli oldular, ayrıca T2 Zeytinburnu-Bağcılar dışında pik saatlerde T1 Zeytinburnu-Kabataş hattında da çalışıyorlar ama tam tur yapıyorlarmı şu an hatırlayamadım, bir ara sadece Cevizlibağ-Beyazıt, ya da Cevizlibağ-Sultanahmet olarak çalışıyorlardı diye hatırlıyorum.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18070
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Amman Kemal abim bize resim çekeceksin diye üşütüp hasta olma Vallahi burada da kar var bugün, hele şu anda acayip bir şekilde yağıyor.
Bence Düwaglar bu hatta çok yakıştı, neden bilmiyorum ama bana bu hissi veriyor. Görüntüsü ABB lere göre ne kadar köşeli olsa da, daha bir kibar geliyor bana belki de o yüzden.
Bağcılar hattında peron alçaltması gibi bir çalışma varmı abi gözüne çarptımı, benim bildiğim kadarı ile orada Yan Peron yapısı biraz sorunlu idi, yani iki ayrı peron vardı ama ortada, onların bir kısmını yıkarak tek orta peron yapıyorlardı ama bu söylediğim nerede ise 8 ay önceki iş, acaba ondan arta kalan çalışmalar mı var. Çünkü alçak tabanlı tramvayların gelmeye başlaması dahi yaz ortasından önce olmayacak gibi.
Bence Düwaglar bu hatta çok yakıştı, neden bilmiyorum ama bana bu hissi veriyor. Görüntüsü ABB lere göre ne kadar köşeli olsa da, daha bir kibar geliyor bana belki de o yüzden.
Bağcılar hattında peron alçaltması gibi bir çalışma varmı abi gözüne çarptımı, benim bildiğim kadarı ile orada Yan Peron yapısı biraz sorunlu idi, yani iki ayrı peron vardı ama ortada, onların bir kısmını yıkarak tek orta peron yapıyorlardı ama bu söylediğim nerede ise 8 ay önceki iş, acaba ondan arta kalan çalışmalar mı var. Çünkü alçak tabanlı tramvayların gelmeye başlaması dahi yaz ortasından önce olmayacak gibi.
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1588
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41