ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Kullanıcı avatarı
Edil Arda
Serbest Geçiş
Mesajlar: 585
Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41

Mesaj gönderen Edil Arda » 24 Haz Çrş, 2015 10:39

Pendik-Gebze için dendi sanırım :)

geri kalanının açılısı 2017 olacak gibi görünüyor...

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 24 Haz Çrş, 2015 11:02

Edil Arda yazdı:Pendik-Gebze için dendi sanırım :)

geri kalanının açılısı 2017 olacak gibi görünüyor...
hımm doğru, Pendik ten ötesini İstanbul saymadığım için :) aklıma gelmedi.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 24 Haz Çrş, 2015 18:03

Tuzla
Resim
Resim
YHT geçerken
Resim

Kullanıcı avatarı
Edil Arda
Serbest Geçiş
Mesajlar: 585
Kayıt: 24 Ara Çrş, 2014 00:41

Mesaj gönderen Edil Arda » 24 Haz Çrş, 2015 18:30

estetik olarak tam bir felaketler, umarım bu son gecikme pendik-söğütlüçeşme ve kazlıçeşme-halkalı kısmında biraz daha insaflı tasarımlar görmemize olanak sağlar. (tasarım kısmı tamamlandı ancak detaylara daha çok özen göstersinler bir zahmet)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 25 Haz Prş, 2015 08:04

Banliyö istasyonu işte, ne kadar estetik olacak. Zaten estetik değil de fonksiyonu düşünsek artık? 17 milyonluk şehir de 100 yıl çalışacak sistemler için hala iki kıç sığacak kadar merdivenler ile istasyon inşa etmek hangi akla hizmet bunu kimse sorgulamıyor.

kenanmar
Serbest Geçiş
Mesajlar: 741
Kayıt: 28 Eyl Çrş, 2011 15:47

Mesaj gönderen kenanmar » 25 Haz Prş, 2015 14:56

Esat sen çok yaşa! 2 kıç sığacak alan tanımını kopardı beni :D uzun süredir düşündüğüm üzere Halkalı - Gebze arasının tamamlanması için insiyatif alınmaması kastı bi durum, birçok proje için özel yasalar çıkarılıyor, hükümet bakanlık insiyatif alıyor ama bu proje kaderine terk edilmiş halde

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 25 Haz Prş, 2015 15:00

Artık estetiğinden filan geçtim yeter ki açsınlar.
Trenle 10-15 dk arası süren Tuzla Pendik arası otobüsle 40 dk'yı bile geçiyor. Kadıköy'ü filan söylemiyorum bile

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 02 Tem Prş, 2015 10:22

CR3'de işler yeninden canlanmaya başladı.Yüklenici firma bir kaç ay önce çok ciddi tazminatlar vererek işten çıkardığı personellerin yerine şimdi tekrar personel arayışlarına girmiş durumda.İspanyollar firma tarihinde hiçbir iş yarım bırakmakadıklarını ve bu projeyide tamamlamadan çıkmak istemedikleri için işlere devam ediyor.

İşlerin yarım kalması nedeniyle uzun süredir farklı projelerde çalışan taşeron firmalar şimdi tekrar cr3 için makina ve personel ekiplerini oluşturmakta.Bakalım bayramdan sonra sahalarda gözle görülür değişiklikler olacaktır diye umuyorum.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 02 Tem Prş, 2015 15:18

İspanyollar firma tarihinde hiçbir iş yarım bırakmakadıklarını ve bu projeyide tamamlamadan çıkmak istemedikleri için işlere devam ediyor.
5-6 milyon insanın çevresinde yaşadığı çok önemli bir projeyi 2-3 yıl geciktirmişler ama hala yüzsüzce karizmayı kurtarmaya çalışıyorlar :evil:

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 02 Tem Prş, 2015 16:12

Anatolian yazdı:
İspanyollar firma tarihinde hiçbir iş yarım bırakmakadıklarını ve bu projeyide tamamlamadan çıkmak istemedikleri için işlere devam ediyor.
5-6 milyon insanın çevresinde yaşadığı çok önemli bir projeyi 2-3 yıl geciktirmişler ama hala yüzsüzce karizmayı kurtarmaya çalışıyorlar :evil:
Hocam sana katılıyorum.Tabi ki firmanın çok büyük hataları var ama bu projenin bu kadar gecikmesinin tek sebebi OHL-Dimetronic ortaklığının hataları değil.

h212
Aylık Paso
Mesajlar: 35
Kayıt: 03 May Cmt, 2014 23:38

Mesaj gönderen h212 » 16 Tem Prş, 2015 12:05

OHL ye tekrar ihale vermek yerine başka bir firmaya verilseydi şimdi işlerin baya bir ilerlediğini görürdük.
Devlet bu işleri neden kendi yapmıyor onu da anlamıyorum, ille de özel olmak zorunda mı?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 22 Tem Çrş, 2015 15:48

İspanyol firma, Gebze-Pendik arası banliyö hattını bu yılın sonu, Halkalı-Kazlıçeşme'yi Eylül 2016'da, Ayrılıkçeşme-Pendik arasını 2016 sonunda bitirmeyi taahhüt etti.
http://www.milliyet.com.tr/takvim-belli ... efault.htm

yani 2016 sonundan önce kara görünmüyor, ne diyelim hayırlısı.

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön