ist-T.10:04 » KTA Tramvay Araçları - Düwag B100
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Mehmet bu innotrans ta sergilenen revize edilmiş araç Bonn muydu Köln mü? B80C araçları vagon bası 1,5mio gibi. bir rakama yenilemişler ve yeniden sertifikasyona sokmuşlar ve 25 yıl kullanım ömrü verilmiş diye duydum. Yani adamlar 3 mio verip yeni alacağına bu araçlara yatırım. tercih etmişler, Onlar mı çok cimri, biz mi çok müsrifiz bilemedim
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 14 Haz Cum, 2013 18:58
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
Esat ne 10-15 yılı, abartmıyorum 50-60 yıl. Bu araçların retrofiti, sadece kapılar elektrikli, motorlarda, chopper'lı yapılırsa hepimizi mezara gömer. Aracın saç arkaları püskürtme bitümenik koruma. Saç kalınlıklları şase gibi. Yine heyecanlandım... ..
Bojileri, kuplaj'ı mükemmel. Adamlar bu aracı yaparken, mekanik zirvesi eletronik başlangıcındaymışlar. Köln sağmayacağı inek'e ot vermez. Almanyanın en cimri gariban belediyesi. Bu araçları ve Bombardier'i karşılaştırıp öyle yatırım yapıyorlar. Emekli olunca bu araçlardan bir bahçeye götürüp yerleştirecem, sadece hergün göreyim yeter.
Bu arada bu araçların kapıları elektrikli yapılacaktı olarak biliyorum. Kapıları elektrikli yaparlarsa bu araçlaradan daha çok ekmek yenir.
Bojileri, kuplaj'ı mükemmel. Adamlar bu aracı yaparken, mekanik zirvesi eletronik başlangıcındaymışlar. Köln sağmayacağı inek'e ot vermez. Almanyanın en cimri gariban belediyesi. Bu araçları ve Bombardier'i karşılaştırıp öyle yatırım yapıyorlar. Emekli olunca bu araçlardan bir bahçeye götürüp yerleştirecem, sadece hergün göreyim yeter.
Bu arada bu araçların kapıları elektrikli yapılacaktı olarak biliyorum. Kapıları elektrikli yaparlarsa bu araçlaradan daha çok ekmek yenir.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18079
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Mehmet sen hakkaten hayranıymışsın:) Valla bir iki bilgi var elimde ama bazılarından emin değilim, mesela sadece kapı revizyonu için ciddi bir yatırım söz konusu ama bu değişim bitmiş mi yoksa başlayacak mı, devam mı ediyor bilmiyorum. Klima takılmıştı zaten, bunun dışında kaportalarında ufak tefek derleme toplama işleri var. Bir de biraz problemli olan iki parçalı ön cam tek parça olarak yenileniyor, silecek sistemi hakeza dolayısı ile makinistin sürüş konforu artacak. Bir de duyduğuma göre bunların makinist koltuğu da çok beğeniliyor imiş?
Bu sefa ben biraz şekilcilik yapacağım ama:) ben ön görüntüsünü beğenmiyorum, keşke kupa değiştirilebilse de görüntüsü de modernleşse, Antep in araçları gibi artistik bir şeye gerek yok Ha aklıma gelmişken senin kaporta şasi ile ilgili sözlerine ek, yine duyduğuma göre yapısı incelenen bir araçta şasi beklenenin çok ötesinde sağlam çıkmış, hatta sapasağlam İsveç çeliği midirne?:) Mercedes değil raylı sistemin Volvo su herhalde bunlar
Bu sefa ben biraz şekilcilik yapacağım ama:) ben ön görüntüsünü beğenmiyorum, keşke kupa değiştirilebilse de görüntüsü de modernleşse, Antep in araçları gibi artistik bir şeye gerek yok Ha aklıma gelmişken senin kaporta şasi ile ilgili sözlerine ek, yine duyduğuma göre yapısı incelenen bir araçta şasi beklenenin çok ötesinde sağlam çıkmış, hatta sapasağlam İsveç çeliği midirne?:) Mercedes değil raylı sistemin Volvo su herhalde bunlar
-
- Moderatör
- Mesajlar: 233
- Kayıt: 18 Ara Prş, 2008 23:25
Esat kapı yenilemesi avrupalalılara yaptırırsan tabiiki çok para tutar. Yerli bir firmaya yaptırmaları lazım. Hatta bir aracı verip yaptırsınlar başarılı olması halinde diğerlerini yaptırsınlar. Önce denenir, artıları eksilerine göre, düzeltilir. Bu tür elektrikli kapıları yapabilen çok firma var. İlle ife dersen elbette olmaz. Biraz yoğrulmak lazım, zahmetsiz rahmet olmaz....