ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Kullanıcı avatarı
Kamil16
Müdavim
Mesajlar: 919
Kayıt: 08 Tem Pzr, 2012 10:44

Gebze - Halkalı

Mesaj gönderen Kamil16 » 31 Eki Cum, 2014 21:25

decimus yazdı:Bu proje kesinlikle 2015 haziranda açılırdı.Şimdi 3. Bir ihale demek en az 5 yıl beklemek demek. Bu firmayı ikna ederek ortak bir noktada işlerin sürdürülmesi gerekmektedir. Bence İstanbul için 1. Öncelikle takip edilerek bitirilmesi gereken proje CR3 Gebze – Halkalı raylı sistem projesi olması gerekmketedir.Çok çok önemli ve Acil..
Anlamak mümkün değil gerçekten. Eski yollar söküldü. Çakıl dökülecek, ray döşenecek, elektirifikasyon falan.

Hepsi 12 ayda rahatlık ile bitirilebilir. Tünel yok, kazı yok. :? 8)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Re: Gebze - Halkalı

Mesaj gönderen Esat » 02 Kas Pzr, 2014 11:31

Kamil16 yazdı:
decimus yazdı:Bu proje kesinlikle 2015 haziranda açılırdı.Şimdi 3. Bir ihale demek en az 5 yıl beklemek demek. Bu firmayı ikna ederek ortak bir noktada işlerin sürdürülmesi gerekmektedir. Bence İstanbul için 1. Öncelikle takip edilerek bitirilmesi gereken proje CR3 Gebze – Halkalı raylı sistem projesi olması gerekmketedir.Çok çok önemli ve Acil..
Anlamak mümkün değil gerçekten. Eski yollar söküldü. Çakıl dökülecek, ray döşenecek, elektirifikasyon falan.

Hepsi 12 ayda rahatlık ile bitirilebilir. Tünel yok, kazı yok. :? 8)
O kadar kolay oldugunu dusunmuyorum, bahane bulmak bana kalmaz zaten niyetimde o degil ama hakikatten bu is o kadar kolay da degil :) tabii ki 2015 e rahatlikla yetismeliydi ama yukarida decimus bir takim seyleri yazmisti, bu plansizlik birazda yukleniciden kaynaklanmis gibi.

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 06 Kas Prş, 2014 19:36

Resim
Resim

Ben hala buradayım, Küçükyalı bölgesinden 2 fotoğraf...

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3522
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 06 Kas Prş, 2014 21:37

Hakan yazdı:Resim
Resim

Ben hala buradayım, Küçükyalı bölgesinden 2 fotoğraf...
Metrobüslük olmuş burası, eline sağlık resimler için :)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 06 Kas Prş, 2014 23:01

Hakan yazdı:Ben hala buradayım,
:) unutmadik, fotolarin, tespitlerin ve fikirlerin bekleniyor, bilesin.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 06 Kas Prş, 2014 23:22

Google Maps'ten baktım. Pendik - Ayrılıkçeşme arasında Söğütlüçeşme hariç hiçbir istasyon, ray kalmamış.

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 24 Kas Pzt, 2014 17:44

OHL - Dimetronic ortaklığının şuana kadar projenin % 40'ını gerçekleştirip gerçekleştirilmediği konusunu arkadaşlarımı sordum ve güldüler.Şu güne kadar kesnlikle % 40 'lık bir çalışmanın yapılmadığını ve işlerin olduğu gibi durduğu.Daha önce yüklenicinin hatalarını ve sebeplerini yazmıştım.Tekrar aynı şeyleri yazmak istemiyorum.

Şuan 2015 yılı bekleniyor. Yüklenici firmaların fiyat artışı talebi değerlendirilecek eğer kabul edilmezse OHL-Dimetronic işi bırakarak dava süreci başlayacak.Eğer kabul edilirse işler tekrar yapılamaya başlanacak. AYGM iki kez aynı hatayı yaptı. Umarım bu ahataları Bakırköy - Kirazlı hattında en düşük alana değil işi hakkyla yapabilecek firmalar verir.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 24 Kas Pzt, 2014 18:12

Bir iki gün önce bir yerlerde vatandaşın birisi bu hattın bitişi ile ilgili bir soru sormuştu, (sosyal medya da idi galiba) verilen cevap 2016 ya bitirilmesi hedefleniyor gibi yuvarlar bir şeydi, yani 2015 i her halukarda unutmamız gerekiyor.

katliam
Aylık Paso
Mesajlar: 35
Kayıt: 14 Haz Cum, 2013 18:58

Mesaj gönderen katliam » 24 Kas Pzt, 2014 21:17

bazı arkadaşlar desteklemediklerini daha önce başka konularda dile getirmişlerdi ama örneğin bu hatta avrupa yakasında ataköy e kadar en azından bakırköy e kadar anadolu yakasında da erenköy veya suadiye (bağdat caddesine yakın olmasından dolayı) ye en azından söğütlüçeşme ye kadar açılsa yani yapılan ufak çalışmalar da oralarda yogunlassa faydalı olmaz mı? aslında sadece bu hat içinde değil mesela m5 te öncelikle ümraniye ye kadar olan kisima öncelik verilse en azından altunizade ye kadar açılış yapılsa bence çok faydalı olur çünkü maalesef ülkemizde böyle büyük işlerde kesinlikle bir pürüz çıkıyor ve kesinlikle zamanında açılış yapılamıyor (istisnalar hariç tabiiki) :-)

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 10 Oca Cmt, 2015 17:44

Bu sabah UDH bakanı Lütfi Elvan Cnnturk'de bir programa katıldı ve merak edilen soruları cevapladı.İzlemek isteyenler için aşağıda linki paylaştım. Programda en çok sorulan ve benimde merak ettiğim proke CR3 son durumu idi. Bakan İspanyol firmanın işi yavaşlattığını buna karşılık gerekli uyarıların yapıldığını ve şuanda ispanyol firmanın işi bir türk firmasına devretmeye çalıştığı ve görüşmelerin devam ettiğini söyledi. Bu demek oluyorki tekrar bir ihale hazırlığı yapılmayacak ve işler kaldığı yerden devam edecek. Şuan için en mantıklı seçim olarak bu görünüyor.

Avrasya tüneli hakkında 1700 m kazıların sürdüğünü söyledi.

3. Köprü için ise 29 Ekim 2015'e projenin yetiştirlmeye çalışıldığını söyledi.

Aslında Binali Yıldırım'dan sonra bu göreve nokta atışı yapılmış gibi geldi bana. UDH bakanı hem söylemleri gerçekçi,doğru ve şovdan uzak dürüst ve samimi olduğunu düşünuyorum.

Ayrıca 1 ay içinde İstanbul için mega proje açıklayacaklarını söyledi.

http://tv.cnnturk.com/tv-cnn-turk/progr ... utfi-elvan

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 10 Oca Cmt, 2015 19:25

Ayriyetten Banliyö için bu yıl açılması zor demiş. :?

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1587
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 11 Oca Pzr, 2015 01:25

"İstanbul trafiği ne olacak" sorusuna 3'cü köprü ve üzerinden geçecek trenden bahsetti. Sonra da Ankara İstanbul için ikinci hızlı tren hattı ihalesine bu yıl çıkılacak dedi. 1buçuk saatte Ankara İstanbul'a bağlanacakmış. Bizim daha doğru dürüst konvansiyonel tren hatlarımız yok iken, birçok büyük şehir demir yolundan mahrumken
ikinci hızlı hatta ne gerek var acaba.

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön