brs-M.03:04 » Bursaray D Etabı Arabayatağı-Kestel [İnşaat Süreci]
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Bursalılara göre bir önemli sorun da trenlerin yavaş olması.
Pek çok evi Bursaray üzerinde olan öğrenci trenler yavaş olduğu için Burulaş'ın sarı otobüsleriyle, yeşil olan ÖHO'ları tercih ediyor.
Tramvay kapasite olarak otogar hattını kaldırabilir mi?
Bence biraz şüpheli.
İstanbul'daki gibi katlı metro istasyonları olsun diyeceğim ama BBB böyle birşey yapmaz
Pek çok evi Bursaray üzerinde olan öğrenci trenler yavaş olduğu için Burulaş'ın sarı otobüsleriyle, yeşil olan ÖHO'ları tercih ediyor.
Tramvay kapasite olarak otogar hattını kaldırabilir mi?
Bence biraz şüpheli.
İstanbul'daki gibi katlı metro istasyonları olsun diyeceğim ama BBB böyle birşey yapmaz
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Kestel etabında inşaat işleri bitmiş ve kalan istasyonlarda açılmış anladığım kadarı ile, gerçi haberin içeriği komik ötesi ama ne yapalım habercilik böyle bir şey hatlar açılmış, bu açılan hatlar ile Türkiye' nin en uzun metrosu Bursa' da imiş. Gerçi boyu değil işlevi derler ama bilmiyorum neyse bunun geyiği çok su götürür ben yapmıyayım Bursa ve Bursalıların işini gören bir hat olsunda gerisi boş.
http://www.haber7.com/guncel/haber/1165 ... un-metrosu
Şimdi işletme nasıl oldu biri bilgi verirse açılan kesim ile ilgili bilgileri ilgili başlığa girip ismini falan değiştirelim, ya da yeni başlık mı olacak ne olacak bilelim derim, yardımınız lazım.
http://www.haber7.com/guncel/haber/1165 ... un-metrosu
Şimdi işletme nasıl oldu biri bilgi verirse açılan kesim ile ilgili bilgileri ilgili başlığa girip ismini falan değiştirelim, ya da yeni başlık mı olacak ne olacak bilelim derim, yardımınız lazım.
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 03 May Cmt, 2014 23:38
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Evet araç sıkıntısı varmış.
Yılda sadece 100.000 kişinin kullandığı bir havalimanı için metroyu 30km uzatmak bana mantıksız geliyor ki bu 30km içinde köyler var, yani yolcu potansiyeli de yok. Zararına çalışır gibi geliyor.
TCDD işbirliği ile Yenişehir'i Bursa'ya bağlayan bir proje üretilebilir bence
Yılda sadece 100.000 kişinin kullandığı bir havalimanı için metroyu 30km uzatmak bana mantıksız geliyor ki bu 30km içinde köyler var, yani yolcu potansiyeli de yok. Zararına çalışır gibi geliyor.
TCDD işbirliği ile Yenişehir'i Bursa'ya bağlayan bir proje üretilebilir bence
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
Havaalanına zaten hızlı tren gidecek. Bursaray'ı uzatmak mantıksız. Balat'a yapılacak olan gara Bursaray entegre olacak daha ne olsun, Bursaray'dan inip trene bineceksiniz. Ayrıca Balat-Güzelyalı (Mudanya)-Kurşunlu-Gemlik banliyö hattı planlanıyor, hatta bu hattın fizibilite ihalesi de yapılmıştı diye biliyorum
Şuan sistemde araç yetersizliği var. Kısa vade için bu Düwag'lar alındı ama görüldüğü üzere bu araçlardan randıman alınamadı ne yazık ki. Yakında yeni araç alım ihalesine çıkılacak.
Şuan sistemde araç yetersizliği var. Kısa vade için bu Düwag'lar alındı ama görüldüğü üzere bu araçlardan randıman alınamadı ne yazık ki. Yakında yeni araç alım ihalesine çıkılacak.
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Abi Kestel'den gelen trenden iniyorsun, hemen peronun diğer tarafındaki trene biniyorsun, kart basma filan da yok. Aktarma İstasyonu da dediğin gibi Arabayatağı.
Eğer dediğin gibi aktarmasız işletme bu sefer Kestel etabında 5dk'da aralıklarla 4'lü setlerin çalışması demek. Bu durumda enerji israfı olmaz mı?
Gördüğüm kadarıyla her 10 dk'da bir kalkan 2'li trenler Kestel etabınının ihtiyacını karşılıyorYeni vagonlar gelene kadar büyük ihtimalle işletme aktarmalı olacak. Düwag'lardan henüz verim alınamadı
Eğer dediğin gibi aktarmasız işletme bu sefer Kestel etabında 5dk'da aralıklarla 4'lü setlerin çalışması demek. Bu durumda enerji israfı olmaz mı?