ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 29 Mar Cmt, 2014 15:32

eh en azından bir değişiklik olmuş :)

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 18 Nis Cum, 2014 12:16

Keşke bazı istasyonlar bozulmadan bırakılsa...
Taş aralarından fışkıran otlar-çiçekler, ağaçlar filan...
Güzel ortam yani illa en moderninden betoname bir yapı olacak diye kaide yokResim
Resim

http://www.fotokritik.com/2992640/kizil ... -istasyonu
http://lcivelekoglu.blogspot.com.tr/201 ... syonu.html

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 19 Nis Cmt, 2014 13:07

Tuzla
Resim
Resim
Resim

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 23 Nis Çrş, 2014 17:07

Pendik'ten sonrası hiç ellenmemiş, eski raylar filan duruyor.
Kartal, Maltepe ve Kadıköy'deki istasyonlarda büyük ölçüde ellenmemiş denebilir.
Hızlı trenden sonra Anadolu Yakası'nın banliyösü üzerinde yoğunlaşırlar umarım.
Pendik, Tuzla ve Gebze için ulaşım çok sıkıntılı banliyö kapatıldığından beri.
Otobüsler sürekli tıklım tıklım, trafik sıkışık
:x

Kullanıcı avatarı
decimus
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1099
Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10

Mesaj gönderen decimus » 09 May Cum, 2014 11:33

Bugün bazı haber sitelerinde gördüğüm kadarı ile CR3 sözleşmesi kapsamında Avrupa yatırım bankası ile bu hattın yapımında kullanılmak üzere 200 Milyon euro kredi anlaşması sağlanmış. Bu kredi ile şuan ağırdan giden işlerin hızlanacağını ve 2016 yılında açılacağını umuyorum.

Merak ettiğim İstanbul için çok önemli ve uzun süredir insanların beklediği bir hat için hazine veya diğer öz kaynaklar 200 Milyon Euro ödeyemiyorlar mı ? Hat açıldıktan sonra kısa süre içinde maliyetini karşılyacağını ve trafiği ciddi anlamda çözebileceiğini düşünüyorum.Uzun süredir hat sökülerek imalatın başlaması bekleniyor geri dönüşü olacağı belli olan hatlarda daha erken finans probelmleri çözülmesi gerekiyor. Örneğin Avrasya Tüneli ihalesi 2008 yılında sonuçlandı fakat kredi bulmak için ihaleyi alan firmalar 2012 yılına kadar çalıştı.Bu tarz projelerde özellikle finans gücü yüksel olan firmalar seçilmesi çok önemli.

katliam
Aylık Paso
Mesajlar: 35
Kayıt: 14 Haz Cum, 2013 18:58

Mesaj gönderen katliam » 23 May Cum, 2014 16:19

Arkadaslar boyle bir haber gördüm marmarayla ne kadar alakali bilmiyorum ama sanirim raylarla yol arasindaki kot farkindan dolayi yolda bir miktar kayma olmus.
http://www.istanbulhaber.com.tr/marmara ... 197869.htm

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 23 May Cum, 2014 18:05

orada istinat duvarına zarar vermişler galiba, bende öyle bir tahminler okumuştum, eh olabilecek şeyler, bunlar bu işin doğasında var.

Anatolian
Serbest Geçiş
Mesajlar: 747
Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22

Mesaj gönderen Anatolian » 26 May Pzt, 2014 12:15

Tarihi Göztepe İstasyonu da yıkılacakmış :( http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=26487866
Yalnız yazar "banliyö, Kartal-Kadıköy hattına bağlanabilirdi" demiş.
Orada ne demek istemiş ben de anlamadım

Engin Y
Seyyah
Mesajlar: 3521
Kayıt: 04 Ara Sal, 2012 10:41

Mesaj gönderen Engin Y » 26 May Pzt, 2014 13:06

Tarihi Göztepe İstasyonu da yıkılacakmış
Haydaaaaaa :(

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5556
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 26 May Pzt, 2014 17:48

karşı yakadaki komşu İstasyon Halkalı-Sirkeci
?
Göztepe İstasyonu’nu yıkıp yerine yeni ‘modern’ bir istasyon yapacak
Oh ne güsselll … Diren Göztepe, derim :) Ama en cicisi, kabahatı çøh bözze İspanyollara atma yazı degnolocisi 8)
Tünel istasyonlarda yolcular metro gibi bir süre yer altına yolculuk ediyor.
Offf …
Tarihi korumak değil yok etmek istiyorlar. Bu korkunç bir şey. Zenginlerin Afrika’da çıktıkları ve masun hayvanları avladıkları safari turuna benziyor
Heh, işte Afrika.
Marmaray Kartal Kadıköy hattına da bağlanabilirdi.
Tünel karma dağıtım tüneli olablirdi, denmek isteniyor. Benzerini ben Haliç geçişi için yazmıştım. Eee … mastırrpılango.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18069
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 26 May Pzt, 2014 18:01

Bu yıkma konusu ile ilgili olarak yapılmış bir açıklama

http://www.haber7.com/guncel/haber/1162 ... kilacak-mi
Bakanlık, resmi açıklamasında "Göztepe Tren İstasyonu yıkılmayacak ve olduğu gibi muhafaza edilecektir. Mevcut istasyonun 400 metre batısına Marmaray projesi kapsamında yeni ve modern bir istasyon inşa edilecek ve o istasyon kullanılacaktır." dedi.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1585
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 26 May Pzt, 2014 18:05

Öfffff bayılıyorum geberiyorum böyle yıkacaz mıkacaz yok edecez laflarına sıkıntı basıyor...Yıkmayın arkadaş koruyun ha.Milleti de laf çıkarıp germeyin yahu yeter yani: yık ma yın, YIK MA

Kilitli

“Marmaray Projesi [İnşaat Süreci]” sayfasına dön