ist-B.03:01 » Halkalı-Gebze Banliyö Hat Revizyonu (CR3)
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Keşke bazı istasyonlar bozulmadan bırakılsa...
Taş aralarından fışkıran otlar-çiçekler, ağaçlar filan...
Güzel ortam yani illa en moderninden betoname bir yapı olacak diye kaide yok
http://www.fotokritik.com/2992640/kizil ... -istasyonu
http://lcivelekoglu.blogspot.com.tr/201 ... syonu.html
Taş aralarından fışkıran otlar-çiçekler, ağaçlar filan...
Güzel ortam yani illa en moderninden betoname bir yapı olacak diye kaide yok
http://www.fotokritik.com/2992640/kizil ... -istasyonu
http://lcivelekoglu.blogspot.com.tr/201 ... syonu.html
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Pendik'ten sonrası hiç ellenmemiş, eski raylar filan duruyor.
Kartal, Maltepe ve Kadıköy'deki istasyonlarda büyük ölçüde ellenmemiş denebilir.
Hızlı trenden sonra Anadolu Yakası'nın banliyösü üzerinde yoğunlaşırlar umarım.
Pendik, Tuzla ve Gebze için ulaşım çok sıkıntılı banliyö kapatıldığından beri.
Otobüsler sürekli tıklım tıklım, trafik sıkışık
Kartal, Maltepe ve Kadıköy'deki istasyonlarda büyük ölçüde ellenmemiş denebilir.
Hızlı trenden sonra Anadolu Yakası'nın banliyösü üzerinde yoğunlaşırlar umarım.
Pendik, Tuzla ve Gebze için ulaşım çok sıkıntılı banliyö kapatıldığından beri.
Otobüsler sürekli tıklım tıklım, trafik sıkışık
- decimus
- Kadrolu Personel
- Mesajlar: 1099
- Kayıt: 01 Nis Pzr, 2012 20:10
Bugün bazı haber sitelerinde gördüğüm kadarı ile CR3 sözleşmesi kapsamında Avrupa yatırım bankası ile bu hattın yapımında kullanılmak üzere 200 Milyon euro kredi anlaşması sağlanmış. Bu kredi ile şuan ağırdan giden işlerin hızlanacağını ve 2016 yılında açılacağını umuyorum.
Merak ettiğim İstanbul için çok önemli ve uzun süredir insanların beklediği bir hat için hazine veya diğer öz kaynaklar 200 Milyon Euro ödeyemiyorlar mı ? Hat açıldıktan sonra kısa süre içinde maliyetini karşılyacağını ve trafiği ciddi anlamda çözebileceiğini düşünüyorum.Uzun süredir hat sökülerek imalatın başlaması bekleniyor geri dönüşü olacağı belli olan hatlarda daha erken finans probelmleri çözülmesi gerekiyor. Örneğin Avrasya Tüneli ihalesi 2008 yılında sonuçlandı fakat kredi bulmak için ihaleyi alan firmalar 2012 yılına kadar çalıştı.Bu tarz projelerde özellikle finans gücü yüksel olan firmalar seçilmesi çok önemli.
Merak ettiğim İstanbul için çok önemli ve uzun süredir insanların beklediği bir hat için hazine veya diğer öz kaynaklar 200 Milyon Euro ödeyemiyorlar mı ? Hat açıldıktan sonra kısa süre içinde maliyetini karşılyacağını ve trafiği ciddi anlamda çözebileceiğini düşünüyorum.Uzun süredir hat sökülerek imalatın başlaması bekleniyor geri dönüşü olacağı belli olan hatlarda daha erken finans probelmleri çözülmesi gerekiyor. Örneğin Avrasya Tüneli ihalesi 2008 yılında sonuçlandı fakat kredi bulmak için ihaleyi alan firmalar 2012 yılına kadar çalıştı.Bu tarz projelerde özellikle finans gücü yüksel olan firmalar seçilmesi çok önemli.
-
- Aylık Paso
- Mesajlar: 35
- Kayıt: 14 Haz Cum, 2013 18:58
Arkadaslar boyle bir haber gördüm marmarayla ne kadar alakali bilmiyorum ama sanirim raylarla yol arasindaki kot farkindan dolayi yolda bir miktar kayma olmus.
http://www.istanbulhaber.com.tr/marmara ... 197869.htm
http://www.istanbulhaber.com.tr/marmara ... 197869.htm
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Tarihi Göztepe İstasyonu da yıkılacakmış http://m.hurriyet.com.tr/Haber?id=26487866
Yalnız yazar "banliyö, Kartal-Kadıköy hattına bağlanabilirdi" demiş.
Orada ne demek istemiş ben de anlamadım
Yalnız yazar "banliyö, Kartal-Kadıköy hattına bağlanabilirdi" demiş.
Orada ne demek istemiş ben de anlamadım
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5556
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
?karşı yakadaki komşu İstasyon Halkalı-Sirkeci
Oh ne güsselll Diren Göztepe, derim Ama en cicisi, kabahatı çøh bözze İspanyollara atma yazı degnolocisiGöztepe İstasyonunu yıkıp yerine yeni modern bir istasyon yapacak
OfffTünel istasyonlarda yolcular metro gibi bir süre yer altına yolculuk ediyor.
Heh, işte Afrika.Tarihi korumak değil yok etmek istiyorlar. Bu korkunç bir şey. Zenginlerin Afrikada çıktıkları ve masun hayvanları avladıkları safari turuna benziyor
Tünel karma dağıtım tüneli olablirdi, denmek isteniyor. Benzerini ben Haliç geçişi için yazmıştım. Eee mastırrpılango.Marmaray Kartal Kadıköy hattına da bağlanabilirdi.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18069
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bu yıkma konusu ile ilgili olarak yapılmış bir açıklama
http://www.haber7.com/guncel/haber/1162 ... kilacak-mi
http://www.haber7.com/guncel/haber/1162 ... kilacak-mi
Bakanlık, resmi açıklamasında "Göztepe Tren İstasyonu yıkılmayacak ve olduğu gibi muhafaza edilecektir. Mevcut istasyonun 400 metre batısına Marmaray projesi kapsamında yeni ve modern bir istasyon inşa edilecek ve o istasyon kullanılacaktır." dedi.