ist-T.10 » "İstanbul" - Yerli Tram/HRS Aracı
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
RTE nin seri üretimdeki modeli, bu 2 li dizi tam anlamı ile test edildi. T4 hattında işletilecek, dolayısı ile 3. araçta kuple edilip 3 lü testler sonrasında işletmeye verilebilir. 3. aracında işlemleri devam ediyor, yakında çıkacaktır. Tam bir tarih bilgim yok, yani ne zaman halkın kullanımına verilir onu bilmiyorum ama seçim öncesine yetişecektir diye düşünüyorum.
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yok yahu bende ne arar foto yarın ufak bir lansman olacak, basın katılımı ile tabi haberdar olan vatandaşta katılabilir, yolu o tarafa düşenler T4 Topkapı tramvay durağına uğrasın.mustafaguler yazdı:Eh hayırlı olsun resimlerEsat yazdı:İyi yakalamışsın bende bekliyorum ne zaman biri bir yerde yakalayıp çekecek, o yüzden sordum bir ara başka yerlerde fotosu yayınlandı mı diye
yarın basın da lansmanda olacak mı?
Bu arada Facebook ortamına fotolar düşmeye başlamış Fotoğraf bombardımanı yarın
-
- Müdavim
- Mesajlar: 801
- Kayıt: 05 Haz Cmt, 2010 17:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Yav uzunca mesaj yazdım resim yüklenmedi mesajda gitti neyse kısa özetleyeyim bari. Aracın bugün resmi tanıtımı Başkan Kadir Topbaş tarafından yapıldı, gazetecilerin oldukça ilgi gösterdiği sunumda aracın yaratacağı katma değer ve kazanımlardan bahsedildi, kısaca özellikleri dile getirildi. Bugün resmi turunu atan araç daha sonra Topkapı istasyonunda sergilenmek üzere bırakıldı, yolculu işletmeye çıkıp çıkmayacağını açıkçası bilmiyorum, bildiğim buna bir engel yok, sadece 3 lü dizi testleri henüz tam bitmediği için 2 li dizi olarak lanse edildi ama normalde 4 lü dizi dahi oluşturulabiliyor.
Bildiğiniz üzere araç yüksek tabanlı, teknolojisi itibari ile hem şehir içi karışık trafik sistemlerinde hem de hafif metro denilen daha yüksek kapasiteli ve farklı işletme kriterleri olan sistemlerde de çalıştırılabiliyor, yani araç istenilir ise M1 hattında da rahatlıkla çalıştırılabilir. Bir vagon 270 yolcu alabiliyor, tek taraftan makinist kabinli, diğer taraftan kumanda paneli ile sürüş mümkün, günümüzün teknolojisini barındırdığını söyleyebilirim. Benim çok beğendiğim bir araç, gerek tasarımı gerekse sürüş esnasında konforu gayet iyi, ayrıca belki yeni olduğu için bilmiyorum ama iç mekanı bana çok ferah geliyor, bu iç mekanın tasarımı ile de alakalı olabilir.
Bildiğiniz üzere araç yüksek tabanlı, teknolojisi itibari ile hem şehir içi karışık trafik sistemlerinde hem de hafif metro denilen daha yüksek kapasiteli ve farklı işletme kriterleri olan sistemlerde de çalıştırılabiliyor, yani araç istenilir ise M1 hattında da rahatlıkla çalıştırılabilir. Bir vagon 270 yolcu alabiliyor, tek taraftan makinist kabinli, diğer taraftan kumanda paneli ile sürüş mümkün, günümüzün teknolojisini barındırdığını söyleyebilirim. Benim çok beğendiğim bir araç, gerek tasarımı gerekse sürüş esnasında konforu gayet iyi, ayrıca belki yeni olduğu için bilmiyorum ama iç mekanı bana çok ferah geliyor, bu iç mekanın tasarımı ile de alakalı olabilir.
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22