
İşin gerçekçi tarafına geçelim. Bildiğimiz üzere zaten hattın devri yapıldıktan sonra Ulaşım A.Ş. kuzey uçta bir uzatma yapacak. Habibler e kadar uzatılacak olan kısımda değişen istasyon sayıları çıkıyor hep karşıma

Mesajımı eksik yazmışım, dolayısı ile eksik mesajdan eksik çıkarım olmuş, iki hat bu proje şekli ile birlikte çalışamaz çünkü birisi yüksek tabanlı diğeri alçak tabanlı araçlara göre tasarlanmış, yani yukarıda verdiğim çizim alçak tabanlı bir tramvay hattı olarak tasarlanmış, ancak eski Düwag tarzı içeriden basamaklı bir araç satın alınarak (ki yeni modelleri de var aynı mekanizma ile) Edirnekapı'dan Vezneciler'e kadar olan bölümde basamakları açarak, Edirnekapı'dan Habibler yönünde ise basamakları açmadan çalıştırılabilir, tabii bu kabul görürmü bilemiyorum çünkü çok mızıldanan olur neden alçak tabanlı modern tramvay alınmadı bize diye, yaşlılar ve bebek arabalılar adına da bende aynı şeyi söylerim.alabay yazdı:Neyi beraber çalıştırmak mümkün değil? İşte bu hattı iyice bir derinlikte kazıyıp yaparlarsa, tünelden tramvay geçer. En mantıklısı da bu olur zaten.
http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Pages/Haber ... u0aQPmB2jsBaşkan Kadir Topbaş, Rami bölgesini de ilgilendiren bir müjdeyi şöyle verdi: Burası şehrin içinde kaldı. Bu bölgemizden geçen Topkapı - Habibler Tramvay Hattını Metro Hattına dönüştürme proje çalışmalarına başladık.