ist-L.01 » İstanbul Meydan Projeleri
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Görüntü İBB den mi, linki varsa alabilirmiyim. Tünel alt geçit yapmaktan vazgeçilmiş demektir bu proje yapılacaksa, bir de Cami nin yan tarafındaki binalarda bayağı bir yıkım olacak gibi görünüyor, bu tip görseller ne kadar sağlıklı tartışılır mesela Bezmi Alem Valide camii yanındaki şu İstanbul Üniversitesi girişindeki kapının minyatürü burada görünmüyor, Sn. Topbaş bu meydan düzenlemesinin en büyük gerekçelerinden birisi olarak yıllar içinde bu tarihi eserlerin yol seviyesi altında kalmış olmasını da gösteriyordu.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Metro istasyonuna erişim için düzenleme yapılmayacağı bilgisini aldım, yani yapılan tek değişiklik Talimhane girişi olarak bilinen metro kumanda merkezi altındaki girişin kapatılmış olması, bu kesimde asıl giriş Gezi Parkı girişi oldu, meydanda planlanan bir değişiklik vardı ki o da İstiklal Caddesi başlangıcına bir giriş inşa etmek, en son konuya vakıf bir iki kişiye sorduğumda, tünel projesinin revizyonu nedeni ile bu çalışmanın ikinci etaba bırakıldığı şeklinde oldu, yani ileride AKM önüne doğru uzanan cadde de yer altına alınır ise o zaman yapılacakmış.kenanmar yazdı:altgeçit bitse de metro giriş-çıkışlarını da düzenlemek gerekecek
-
- Serbest Geçiş
- Mesajlar: 747
- Kayıt: 22 Haz Cmt, 2013 12:22
Taksim Tüneli'nin fotoğrafları http://galeri.haberturk.com/yasam/galer ... sim-tuneli
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Pek öyle alt geçitli yol meraklısı değilimdir ama Taksim' de bir trafik düzenlemesi için doğru bir çözüm olabilir diye düşünüyorum, gerçi garip bazı şeyleri de var yok değil yani yeterliliği tartışmalı olabilir bazı noktalarda yine de yapıldı bitti ve yarın Taksim tüneli açılıyor, meydandaki görüntü en son gördüğümde berbattı yanlız, çevre düzenlemesi yok cart curt denilebilir ama ööyle beton beton bana kötü geliyor sonra diyorum hangi meydan da ağaç var ki? Yok, eh demek ki meydan da ağaç olmuyor.
http://www.haber7.com/guncel/haber/1073 ... dan-akacak
http://www.haber7.com/guncel/haber/1073 ... dan-akacak
Tarlabaşı Bulvarı-Cumhuriyet Caddesi araç trafiği yer altına alınarak bu bölge yayalaştırıldı, Oteller Bölgesi ile İstiklal caddesine erişimi kesintisiz olarak sağlandı. Altyapı Hizmetleri Müdürlüğü'nün yaptığı çalışmalarla birbirinden bağımsız olan anıt çevresi, metro giriş çıkışı ve Gezi Parkı proje kapsamında birleştirilerek toplamda 98.000 m2'lik yayalaştırılmış alan halkın hizmetine alındı.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Güzel görünüyor, peki nasıl Kemal abi kullanışlı mı? Üst tarafta hiçbir düzenleme yok çıplak beton olduğu için iğrenç görünüyor ama alt geçit kısmı nasıl, trafiğe etkisi, yayaların durumu, şikayetler okudum, bir tarafta korkunç geniş bir kaldırım diğer tarafta daracık bir kaldırım var falan yazıyordu.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18081
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Altta dediğin yer yerin 60 metre altı değil be Başar, 50 cm betonun altında tünel uzunluğu bir koşu mesafe oranın rüzgarı tek başına yeter havalandırmaya, takma kafana sen bunları, ya da diyorum ya bu kadar takıyorsan İBB ye iş başvurusu yap :Dalabay yazdı:Ve asıl soru: Hava altta nasıl? Kanser yolu mu gözüküyor, yoksa iyi mi yapılmış?
-
- Hareket Amiri
- Mesajlar: 1593
- Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41
Ben trafik olmayan yani pik saat dışında gittim buraya. Gayet rahat işliyordu . Altta sorun yok gibiydi. Ama pik saatte ne olacak onu bilmem. metro bağlantısı da geniş yapılmış. Buraya bence de bu tip bir geçit yapılması iyi oldu ama Taksim'in altı görünüm olarak Topkapı geçitlerine benzedi. Kanser olayına gelince, bu tip yerlerde fazla dolanmak elbette ki riskli. İşini bitirip kaçacaksın dışarı.
Üst yapılar ise daha yok. Yani kel bir durumda oralar nasıl yapılacak artık bilmiyorum.
Benim gözümü rahatsız eden bir şey de ışıklı yada ışıksız karayolu bilgi tabelalarının çokluğu oldu. Resimde de bu görülüyor.
Üst yapılar ise daha yok. Yani kel bir durumda oralar nasıl yapılacak artık bilmiyorum.
Benim gözümü rahatsız eden bir şey de ışıklı yada ışıksız karayolu bilgi tabelalarının çokluğu oldu. Resimde de bu görülüyor.