at-D.07 » Avusturya'da Hızlı Demiryolu Güzergahı Gün Sa
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Aynı güzergahta yapılmış, test ölçüm aracı diye not düşmüşler ama araç içinden görüntü varmı acaba hiç, gerçi ICE ile test yapıldı diye yazmışlardı ama açıkçası 330 yaptığını bilmiyordum
yorumlarda birisi yapamaz falan demiş ama test araçlarının biraz farklı olduğunu unutuyorlar herhalde, Taurus'un 300 yapması da imkansız ama rekoru 357 fakat senin daha önce yazdığın gibi yazılım ile ilgili kısıtları kaldırılmış ve arttırılmış elektrik gücü ile tahrik edilmiş motoru dolayısı ile standart sürüş araçları değil bunlar, hem biraz aracı zorlayıp denemek hemde hattın maksimum kapasitesini görmek için yapıyor olsalar gerek, daha önce dediğimiz gibi bu hatta 250 de gitseler ben razıyım 
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5587
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
- alabay
- Evliya Çelebi
- Mesajlar: 5587
- Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12
Gidiliyorsa bu ama sadece zeminle ilgili, veya zemin ve karma trafikle (başka trenler). Bu araçlar 300 ve üstünü problemsiz yaparlar, ve, dediğim gibi, FrankfurtKöln hattında da bu hızla işlerler (galiba başka bir hat daha açıldı, ama ben tanımıyorum). Ama o hat da sırf bu trenler için yeni yapılmıştı zamanında. Sadece, bana göre o hızla gittiklerinde içinde oturmak pek zevk vermiyor. 250, 280 km/h başka, 330 km/h başka
Tabiîki »normal« yollarda 200250 km/h küsur işlerler herhâlde. Ama meselâ Fransaya geçtikten sonra da azıyorlar (deniyor) 
-
senturk90
- Sezonluk Yolcu
- Mesajlar: 153
- Kayıt: 09 Ağu Pzr, 2009 07:28
Bu trenler ICE 3 hatta ICE Valero Çin'de o malum Pekin-Shanghai hattındaki kaza olmasaydı bu ICE Valerolar ve Çinlilerin yaptığı o CRH380A isimli trenlerle birlikte 380 km hıza neredeyse tüm güzergah boyunca ulaşacaklardı. Şimdilerde güvenliktir yok bilmemnedir falan filan (tabiki kazadan sonra) hız genelde 300kmlerde. Ancak yinede güzergahta 330-340km/h ları bulabiliyor. Sahi o kaza altyapıdan değil yıldırım düşmesi sonucu sinyalizasyonun bozulmasından kaynaklanıyor dediler. Niçin hız kestilerki altyapıda problem yoksa? 1318 km lik güzerahın neredeyse tümünü 380km ile alıp 4 saatte iki şehir arasını ekspres bir şekilde alacaklardı. Şimdide pek birşey değişmiş değil 4 saat 48 dakikada alıyorlar.
- Esat
- Pir-i Seyyâh
- Mesajlar: 18166
- Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37
Bu güzergahta yani Avusturya Batı demiryolu (Westbahn) güzergahında inşa edilen hızlı güzergahta Viyana-Linz arasında yer alan Ybbs-Amstetten etabı da dün hizmete alınmış.
Amstetten doğu gar ile Ybbs arasındaki güzergahta 250km/s işletmeye izin veren yeni bir hat inşa edilmiş, inşa çalışmaları çerçevesinde eski iki gar yeniden inşa edilmiş, ayrıca eski yolunda rehabilite edileceği gibi bir şeyler okudum. Viyana-Linz arasındaki bölümün tamamı 2015 yılında bitmiş olacak, bu bahsettiğim bölümde iki adet konvansiyonel tren hattı 2 adette yüksek hızlı tren hattı var artık, sebebini bilmiyorum ama şu anda açılan bu hızlı kesim üzerinde de 200km/s ile işletme yapılacakmış.
ÖBB Linki
Haber Linki : IRJ
Amstetten doğu gar ile Ybbs arasındaki güzergahta 250km/s işletmeye izin veren yeni bir hat inşa edilmiş, inşa çalışmaları çerçevesinde eski iki gar yeniden inşa edilmiş, ayrıca eski yolunda rehabilite edileceği gibi bir şeyler okudum. Viyana-Linz arasındaki bölümün tamamı 2015 yılında bitmiş olacak, bu bahsettiğim bölümde iki adet konvansiyonel tren hattı 2 adette yüksek hızlı tren hattı var artık, sebebini bilmiyorum ama şu anda açılan bu hızlı kesim üzerinde de 200km/s ile işletme yapılacakmış.
ÖBB Linki
Haber Linki : IRJ