tr-HT.01:03 » Bursa Hızlı Tren Projesi [İnşaat Süreci]

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 05 Ağu Cum, 2011 00:48

yazar tıkanması da olabilir. halka ucuza kapattık diyemezler. ihale kanuna aykırı. keşfin belli bir oranının altında teklif veren çizik yer. % 50 fark olur mu yav. bu kadar sperm arasından en hızlısı sen mi çıktın

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 05 Ağu Cum, 2011 11:56

Mehmet Kasım yazdı:bu kadar sperm arasından en hızlısı sen mi çıktın
Bunu anlayamadım Mehmet? Eğer bu söz bize ise, normal olarak her dünyaya gelmiş insan gibi tabii ki hepimiz en hızlısıyız.

btgn
Yıllık Paso
Mesajlar: 425
Kayıt: 08 Tem Prş, 2010 17:34

Mesaj gönderen btgn » 06 Ağu Cmt, 2011 12:33

halka ucuza kapattık diyemezler. ihale kanuna aykırı. keşfin belli bir oranının altında teklif veren çizik yer. % 50 fark olur mu yav.
Bunlar halka neleri yutturdular da bunu mu yapamayacaklar?
bu kadar sperm arasından en hızlısı sen mi çıktın
mesajlarından anladığım kadarıyla yarışsak şu an hayatta olamazdın.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 07 Ağu Pzr, 2011 00:48

ya o hızlı; ihalede keşiften çok düşük firmaya söylediğim bir şey. sizinle ilgisi yok

:)

öldürdünüz beni gülmekten

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 13 Eyl Sal, 2011 10:16

http://www.haber7.com/haber/20110913/TC ... alacak.php
Karaman, şu anda temeli atılacak ilk hızlı tren hattının da Bursa-Bilecik olduğunu belirterek, buranın ihalesini yaptıklarını, yakın zamanda çalışmaların başlatılacağını söyledi.
TCDD Genel Müdürü Sn. Karaman, yeni alınacak hızlı tren araçları ve hatlar ile ilgili beyanat vermiş, sözleri arasında Bursa ile ilgili olarakta ilk temel atma işinin bu hat için yapılacağını ve öncelikli olarak Bursa Bilecik arasının inşa edileceğini dile getirmiş, merakla bekliyoruz.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 13 Eyl Sal, 2011 12:08

bursanın ihalesi bir türlü sonuçlandırılmadı. her ay geldiğinde temel atıcaz deyip 1 ay erteliyorlar. 2010 nisanda temel atılacaktı. seçim dediler seçimelrde geçti. ama hala yok. bursa için en güzel yanı bilecik-eskişehir arasının 2 senede bitecek olması. istanbulu beklemek zorunda değil. bakarsın bursa istanbuldan önce yht'ye kavuşmuş.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 13 Eyl Sal, 2011 12:11

Haberde, ihaleyi sonuçlandırdık temel atacağız diyordu? Yanlış mı okudum yoksa yanlış bir beyan mı?

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 13 Eyl Sal, 2011 12:12

ihalesini yaptık diyor. sonuç yok daha ?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 19 Kas Cmt, 2011 13:10

İhale sonucu onaylanmış

http://www.lojiport.com/haberdetay/Anka ... andi/31178
Ankara-Bursa hızlı tren projesinin ilk etabının ihalesi tamamlanarak TCDD Yönetim Kurulunda onaylandı.İhaleyi 393 milyon 170 bin lira bedelle YSE Sanayi Ticaret AŞ-Tepe İnşaat ortaklığı kazandı.
Haberin içeriği sadece bu kadar :) kabul edildi, verdik bitti gibi. Güzergah ile ilgili tartışmalar ne durumda bilemiyorum, paylaşan olursa bizde öğreniriz.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 30 Ara Cum, 2011 16:37

http://www.lojiport.com/haberdetay/Burs ... ildi/31761

onaylanan ihale sonucu resmiyete de döküldü, bugün imzalar atıldı. Bursa ile Bilecik arasında inşa edilecek 1. etaba dahil olan Bursa-Yenişehir kesimi için imzalar atılmış, konu ile ilgili olarak Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım ve TCDD Genel Müdürü Süleyman Karaman açıklamalarda bulunmuşlar.
75 kilometrelik bir hat, 20 bin insanın yaşayacağı bir şehir kurmaya eşdeğer bir iş yaptıklarını bildiren Yıldırım, ''200'e yakın sanat yapısı var, 20 kilometresi tünelden oluşuyor, 6 kilometresi viyadükten oluşuyor. Yani üçte biri tünel ve viyadük. Türkiye'nin her tarafında zor bir arazi var, şartlar çetin. Ne yapacağız oturup ağlayacak mıyız? 'Zor, hemen yapılır, imkansız biraz zaman alır', anlayışıyla çalışıyoruz'' diye konuştu.
Bunu beğendim, bir de bu anlayışa kalite, kontrol ve ileri görüşlülüğüde eklersek tadımızdan yenmeyiz. :)
Yapımına başlanacak Bursa Yenişehir hattıyla ilgili bilgi veren Karaman, 75 kilometrelik kesimde, 15 kilometre uzunluğunda 20 adet tünel, 6 bin 225 metre uzunluğunda 20 adet viyadük, 44 adet alt ve üst geçit, 58 adet menfez olmak üzere toplam 143 sanat yapısı inşa edileceğini kaydetti.

Yaklaşık 10 milyon 500 bin metreküp kazı ve 8 milyon 200 bin metreküp dolgu gerçekleştireceklerini belirten Karaman, şöyle konuştu:

''Bursa, Gürsu ve Yenişehir'de üç istasyon yapılacak. Hattı, yolcu ve yük taşımacılığı birlikte yapılacak şekilde, en son hızlı tren teknolojisiyle saatte 250 kilometre hıza uygun olarak inşa ediyoruz. 2,5 yıl içerisinde alt yapısını bitirirken, eş zamanlı olarak Yenişehir-Bilecik arasının da yapımına başlayacağız.''

btgn
Yıllık Paso
Mesajlar: 425
Kayıt: 08 Tem Prş, 2010 17:34

Mesaj gönderen btgn » 30 Ara Cum, 2011 23:57

yapıldı yapılacak derken sonunda imzalar atıldı inşallah kısa sürede biter de biz de trenimize kavuşuruz.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 22 Haz Cum, 2012 15:53

Çalışmalar bir takım tartışmalar ile de başlamıştı, özellikle tartışmalarda bir anda odak konumuna gelen Kazıklı ile ilgili gelişmeler yaşanmış, malum bu bölgedeki çiftçiler ekili ve verimli alanların hem demiryolu hem de demiryoluna erişim için yapılacak karayolu bağlantıları nedeni ile zarar göreceğini, doğal olarak bu zararın hem üreticinin gelirine hemde üretime sekte vuracağını vurgulamışlardı, hatta bir de eylem başlatmışlardı hatırladığım kadarı ile. Bu bölgede çözüm üretilmiş, projede yapılan değişiklik ile demiryolunun güzergahı değiştirilmiş, tabi bu değişim projeye daha fazla tünel dolayısı ile daha fazla maliyet olarak yansıyacak ama bütüne baktığımızda bence doğru iş yapılmış gibi.

Sadece Kazıklı'da değil diğer istasyonlarda da çeşitli değişiklikler var, Kazıklı istasyonu projeden kaldırılmış, bunun yanında Yenişehir havalimanı ve Mudanya yoluna yakınlaşılarak hem havalimanı hemde Bursaray ile bağlantının kolaylaşacağı iddia ediliyor. Bir diğer değişiklikte Yenişehir istasyonunda, bu istasyonda artık bu yerleşim alanınından geçecek şekilde değiştirilmiş.

http://networkedblogs.com/z4pP8

Cevapla

“Hızlı Tren Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön