ist-M.03:02 » M2 Şişhane-Yenikapı Güney 2.Etap İnş

oglcan
Sezonluk Yolcu
Mesajlar: 167
Kayıt: 06 May Çrş, 2009 19:30

Mesaj gönderen oglcan » 24 Haz Cum, 2011 21:21

Bu habere NİHAYET derim :) Hadi bakalım,ortadaki en büyük engellerden biri kalktı

http://www.ibb.gov.tr/tr-TR/Pages/Haber ... wsID=19538

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 24 Haz Cum, 2011 22:52

Bence unesco dakiler kendilerine iş çıkartmak için çabalıyorlar, İstanbul tabii ki ayakta kalmış olan eski devlet ve ibadet yapıları ile bir kaçta kulesi ile tarihi bir o kadar da mirastır, buna hiçbir itirazım yok. Amma velakin bırakalım kenti, kentin ne sur içinde ne yarım adasında kültür mirası olacak bir yapı yok. Olanları söyledim zaten kalkıp şimdi bana cami ve saray saymayın, kaç tane 100 yıllık bina var onu söyleyin, restore edilmiş ya da edilmemiş önemli değil. Süleymaniye Doğum Evi nin arkasında bina yapmışlar gördüm :) Ya 2 sene önce orası otoparktı :) tamam evleri yakıp otopark yapıyorlardı biliyorum da vallahi otoparkı yıkıp tarihi ev inşa ettiklerini ilk defa gördüm :) 2000 li yıllarda inşa edilen evler ile kültür mirasına girmek harika bir iş.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 22 Tem Cum, 2011 12:15

İBB Köprü geçiş ile ilgili bir animasyon yaptırmış, beni tatmin etmedi açıkçası, sadece köprünün İstanbul silueti önünde nasıl göründüğü ya da su üzerinde nasıl durduğu hakkında iyi fikir veriyor ama bazı sorunları var bana göre, sanırım İBB den daha çok işin mimarlık tarafındaki firma tarafından yapılmış bir çalışma,

http://www.youtube.com/watch?v=SBtJ6oFh4Mk

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 22 Tem Cum, 2011 14:27

şişhaeden galata surlarına inen yeri merak ediyordum. orayı da göstermişler.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 30 Tem Cmt, 2011 12:48

Bir süreliğine başlık içerisinde yer alan bazı mesajlar tatile gittiler :) Geriye dönük olarak başlığı okuyanlar kopukluklar görürlerse idare etsinler. Kaynağı belli ve özellikle de İBB kaynaklı bazı mesajlar ile çalışmaya devam edecekler, bizi bağlayan bir durum yok bana göre.

Bu durumda neden durmadan kaynak, kaynak diye çığırdığımızında sonuçları ortaya çıkmaya başladı diyorum, yaşasın ileri demokrasi, heryerde sansüre evet.
En son Esat tarafından 30 Tem Cmt, 2011 13:15 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 30 Tem Cmt, 2011 15:29

sadece kaynak göstermek yeterli değil. aınt yapıla yerin iyi niyeti de önemli. izin vermesi gerekiyor. bazı cinsler sorun ediyor. bazıalrı teşekkür ediyor. bizim dosyalarımızda kullanılıyor ama biz bi şey demiyoruz.

neyse.

m2 haliç köprü inşaatı daha çok su kaldırır

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 30 Tem Cmt, 2011 15:51

Haberle ilgili konu açık diye biliyorum, alıntı yaptığın yerin linkini verdikten sonra ve yaptığın şeyde alıntı olduktan sonra bir hak iddiası yok, haber metninin tamamını alıp koyarsan, alıntının sadece ismini yazar linkini vermezsen sorun var.

Tabi buradaki durum biraz farklı, şahsın yaptığı iş telif hakları kapsamına girebilir, bu durumda da yayınlanmamasını isteme hakkı vardır, sağlık olsun ne diyelim. :) Ayrıca dediğin gibi alıntı yaptığın yerin izin vermeside gerekiyor, haklısın. Bir şey demiyorsun ama demek gerekiyor işte Mehmet, öyle paylaşımcıyım abi dediğin zaman senin iyi niyetini suistimal ediveriyorlar, neyse diyeyim bende.

Bu köprü mevzusu saçma, bir kere bana göre İstanbul Dünya Kültür Mirası kentler arasına girebilir, tamam tarih var cart var curt var, iyi de onu koruyan varmı? Zerre kadar yok, dolayısı ile hiç kültür mirası kent görmemiş kişiler İstanbul u kültür mirası diye yutar ben yutamadım boğazıma takılıyor, ve İstanbul için üzülüyorum, unesconun bunu tescil etmesine gerek yok ki, kim yaparsa yapsın birileri adam gibi şu şehri tamir etsin gelen turistin kaç katı adam gelir zaten.

Köprünün kazıkları çakıldı kendisi yapılamıyor, komedi.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 30 Tem Cmt, 2011 16:25

köprünün kazıkları hedeflenenden 30 cm derine inmiş. zemin kötü imiş. çözüm aranıyormuş.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 30 Tem Cmt, 2011 18:44

Mehmet Kasım yazdı:köprünün kazıkları hedeflenenden 30 cm derine inmiş. zemin kötü imiş. çözüm aranıyormuş.
Aha, zemin etüdü? Gerek yokmuydu yoksa? Ne bileyim Mehmet mesela sende benim kadar İstanbullusun, biz bile biliyoruz çocukluğumuzdan beri burasının dibi çamur, zemini berbat diye bu işe bakan arkadaşlar bilememiş mi, neyse adı "öngörülemeyen sebep" olsun bari.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1610
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 30 Tem Cmt, 2011 22:56

Filmde Galata surlarının etrafı nasıl düzelecek gayet iyi görülüyor. Ama karşı tarafa geçtiğinde tek değil iki ayrı tünele bağlanacak, orası hatalı olmuş.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 01 Ağu Pzt, 2011 20:34

nasılyani 2 ayrı tünel? unkapanı tarafı tek tüneldi

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 01 Ağu Pzt, 2011 20:53

Bu mesajda iki tünel görünüyor ama bana daha çok NATM ile tünel açma yönteminden kaynaklanıyor gibi geldi
kerim yazdı:Süleymaniye altı tünel girişi.. Foto çekim tarihi 3.3.10
Resim
Bu resimlerde Kemal abimizden, iki tünel görüşünü destekliyor
Resim

Resim

Kilitli

“Metro Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön