ist-M.03:03 » M1B Otogar-Kirazlı (Halkalı) Metrosu 1.Etap

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 19 Şub Cmt, 2011 16:38

o bağlantı Olimpiyatköy-Güney Sanayii-Sefaköy-Havalimanı şeklinde görünüyor, tabi kuzeye staddan ileri doğru uzatması da var, ama yıllardır Esenler' de uygulanan mantık ile o hattın bir şubesi gibi gösterilecek sanırım. Bunun sebebi belkide inşaat sırasının yakın zamanda gelmesine ihtimal verilmemesidir.
havaalanı-olimpiyatköy hattının başlaması bence en az 5 sene sürer.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 19 Şub Cmt, 2011 17:46

Ona bir şey demiyorum, bencede sürer ama olay o değil ki, madem başka bir hatta ait ray kesimi o zaman ver numarasını şimdiden, niye 5 sene M5 kullanalım, sonra atıyorum M7 8 her ne ise o olsun ki, sonra kızıyorlar bizim millet alışmıyor diye :)

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 19 Şub Cmt, 2011 23:11

M5-A :Olimpiyatköy-İkitelli

veya

M5-1: Olimpiyatköy-İkitelli

şimdilik.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 20 Şub Pzr, 2011 02:57

Tamamen gereksiz, 5 senede olsa 8 senede olsa, değişecekse neden bir şeyler uydurmak zorunda kalalım, buna anlam veremiyorum. Orası başlı başına bir hat kendi numarası ve rengi şimdiden olmak zorunda.

OzanEmre
Kaçak Yolcu
Mesajlar: 6
Kayıt: 18 Oca Sal, 2011 22:56

Mesaj gönderen OzanEmre » 20 Şub Pzr, 2011 12:41

Havalimanı - Olimpiyat Metrosunun İkitelli - Olimpiyat ayağı şuan yapımına hala devam edilen M3 Bakırköy İDO - Başakşehir hattının bir kolu olarak araç içi "hat haritasında" gösterilmekte zaten. Yani 5 yada 8 seneden daha uzunca bir zaman öyle duracağı açıkça belli :!:

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 20 Şub Pzr, 2011 13:05

M3 Bakırköy İDO - Başakşehir hattının
M5 olacaktı

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 20 Şub Pzr, 2011 13:35

Ben belli olmasına bir şey demiyorum arkadaşlar, o konuda haklısınız, zaten öyle gösteriliyor, yazılıyor, çiziliyor. Ben her zamanki gibi uyuz muhalefet anlayışım ile olmamalıydı diyorum :)

OzanEmre
Kaçak Yolcu
Mesajlar: 6
Kayıt: 18 Oca Sal, 2011 22:56

Mesaj gönderen OzanEmre » 20 Şub Pzr, 2011 18:20

Mehmet Kasım yazdı:
M3 Bakırköy İDO - Başakşehir hattının
M5 olacaktı
Peki M3, M4 ve M5 hangi hatlar?

Başlıkta "Otogar-Kirazlı (Halkalı) Metrosu M3 1.Etap" olarak M3 belirtilmiş ama Otogar-Kirazlı M1A değil miydi?
Benim bildiğim;

- M1A Otogar - Kirazlı,
- M3 Bakırköy İDO - Başakşehir,
- M4 Kadiköy - Kaynarca,

yanlış mı? Yada hangisi yanlış?

OzanEmre
Kaçak Yolcu
Mesajlar: 6
Kayıt: 18 Oca Sal, 2011 22:56

Mesaj gönderen OzanEmre » 20 Şub Pzr, 2011 18:32

Mehmet Kasım yazdı:son durum:

M1: (Yenikapı)-Aksaray-Havaalanı
M1-A: Otogar-Kirazlı-(Halkalı)

M2: Hacıosman-Taksim-Şişhane-(Yenikapı-İncirli dahil)
M2-A: Sanayi-Seyrantepe
M2-B: Levent-Balmumcu (M7'ye entegrasyon)

M3: Başakşehir-Kirazlı-(Bakırköy)

M4: Kadıköy-Kaynarca

M5: Marmaray Tüp Geçit (Gebze-Halkalı)
M5-A: Ataköy-Atatürk Havaalanı
M5-B: Pendik-S.G. Havaalanı
M5-C: K.Çekmece-Avcılar-Ispartakule

M6: Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy

M7: Kabataş-Beşiktaş-Tekstilkent-Mahmutbey

M8: Bakırköy-Beylikdüzü (M5-C olabilir)

M9: Havaalanı-Olimpiyatköy

M10: Bostancı-Dudullu-Çekmeköy

M11: Sarıyer-Sahil Boyu-Beşiktaş-(Karaköy)

M12: Beykoz-Sahil Boyu-Üsküdar

M13: Kadıköy-Ataşehir
Kaynak: Mehmet :D

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 20 Şub Pzr, 2011 21:28

Bende Kaynak eşim, dostum, yakin çevrem diyorum ve aşağıdaki bilgileri veriyorum, mevcut ofişıl durum şudur;
M1 - (Yenikapı) Aksaray-Havalimanı
M2 - (İncirli) Şişhane-Atatürk Oto Sanayi (Çayırbaşı)
M3 - (Yenikapı) Otogar-Kirazlı (Halkalı)
M4 - Kadıköy-Kaynarca
M5 - (Bakırköy İDO) Kirazlı-Başakşehir

T1 - Bağcılar-Kabataş
T3 - Kadıköy-Moda
T4 - Topkapı-Mescid i Selam

F1 - Taksim-Kabataş

B1 - Halkalı-Sirkeci
B2 - Haydarpaşa-Gebze
Burada halen üzerinde yetkililerin muallakta olduğu tek konu M3 isimlendirmesi, halen bunun M1 türevi olması yönünde görüşü olanlar var ama ağırlık ve şu anki karar M3 tür bilginize.

Buradan sonrası ise Esatça olan durum, yani kaynak kesinlikle ben

M6 - Üsküdar-Ümraniye (Taşdelen)
M7 - (Şişhane) Kabataş-Beşiktaş-GOP-Tekstil Kent (Mahmutbey)
M8 - İncirli-Beylikdüzü TÜYAP
M9 - Havalimanı-Bahçeşehir (Ispartakule)
M10- Bostancı-Dudullu
M11- Seyrantepe-Kazlıçeşme

B1 - (Halkalı) Kazlıçeşme-Üsküdar (Gebze) Marmaray

1 - Bağcılar-Kabataş
2 - Zeytinburnu-Bağcılar - yedekte
3 - Kadıköy-Moda
4 - Topkapı-Mescidi Selam (Habibler)
5 - Taksim-İstiklal
6 - Eminönü-Alibeyköy (Haliç Çevresi)
7 - Tavukçuyolu Tramvayı

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 20 Şub Pzr, 2011 21:47

M1 - (Yenikapı) Aksaray-Havalimanı
M2 - (İncirli) Şişhane-Atatürk Oto Sanayi (Çayırbaşı)
M3 - (Yenikapı) Otogar-Kirazlı (Halkalı)
M4 - Kadıköy-Kaynarca
M5 - (Bakırköy İDO) Kirazlı-Başakşehir
son durumu böyle kabul etmek lazım.

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 20 Şub Pzr, 2011 21:49

Öyle zaten abi, ya ben çok mu anlaşılmaz yazıyorum :) yani sürekli olarak aynı şeyler tekrar tekrar yazıyorum da, ya okunmuyor ya da anlaşılmıyor gibi bir durum var, kendimden şüphe etmeye başladım.

Kilitli

“Metro Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön