ist-M.03:05 » M3 Başakşehir-Kirazlı (Bakırköy) Metrosu

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 02 Mar Sal, 2010 15:21

Vay güzel bunlarda iyi oldu vallaha, ayagina saglik. Üstü kapatilan bir bölüm var diyordun sanirim sanayinin orada bu resimler o bölümden mi, kapatilip yol tekrar ulasima acildi mi?

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 02 Mar Sal, 2010 15:26

İlk fotoğrafta üzeri metal çatı ile kapalı yer giriş-çıkış mı? Bir de hemen solunda kalan üzeri örtülü yer nere, ora asansör galiba?

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 02 Mar Sal, 2010 15:29

Muhtemelen, bende o sekilde tahmin ediyorum gerci Mehmet oralar yapilirken iyi gözlemledigi icin daha dogrusunu yazacaktir bize, ama büyük ihtimal ile merdiven girisleri ve asansör. Pek havalandirma gibi durmuyor üzeri kapali olan o yerler.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 02 Mar Sal, 2010 16:20

1. resimde asansör var evet. birde normal giriş çıkış. BP'ye bakıyor.

2. resimde tümsan sanayi sitesinin içine verilen giriş çıkış.

3.resimde 1. resimdeki grişle sırt sırta olan ve aralarında sadece 40-50 m uzaklık olduğu için eleştirdiğim giriş çıkış

o cadde trafiğe tam olarak açıldı. iett durak koydu. 89c ve 98'ler urada duruyor. ayrıca etaplar arası ring otobüsü daha da genişletildi. çift yönlü çalışıyor. bu durağa da geliyor.

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 02 Mar Sal, 2010 16:21

havalandırma da bu olabilir:

Resim

Hakan
Kadrolu Personel
Mesajlar: 1434
Kayıt: 29 Oca Sal, 2008 15:44

Mesaj gönderen Hakan » 02 Mar Sal, 2010 18:50

Bu giriş-çıkışlar tam bitmedi değil mi? Çünkü o çatıların biraz daha iyi şeyler olacağını sanıyorum, şu an ilk rüzgarda uçacak gibi duruyorlar...

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 02 Mar Sal, 2010 19:45

Hakan yazdı:Bu giriş-çıkışlar tam bitmedi değil mi? Çünkü o çatıların biraz daha iyi şeyler olacağını sanıyorum, şu an ilk rüzgarda uçacak gibi duruyorlar...
sanırım bitmei. geçici olarak yağmurdan korumak amacıyla yapılmış. yoksa hat hizmete girdiğinde böyle olmaz tabi.

((( aramızda kalsın başar abiyi yemliyorum ama sabahtan beri şuna yorum yapmadı yavv :))) : "yolu olmayan ama metrosu olan toki konutları ::))))

Ayazma metrosu

varoş metrosu

dere yataklarına metro

getto metrosu

metro değil banliyö

abi zarfa bi gelmedi yavvv :))))

Resim
Resim
Resim
Resim

Kullanıcı avatarı
alabay
Evliya Çelebi
Mesajlar: 5585
Kayıt: 21 Eyl Cum, 2007 12:12

Mesaj gönderen alabay » 02 Mar Sal, 2010 19:55

Valla ne diyeyim ... beni daha çok üzen o binalardaki 1950 tarzı pencereler. Ayol orası ay mı?! Enerji, tasaruf, gürültü, bilmem ne ... ama ne yapalım, beklenmeyen bir şey. Beklenmezse de yapmaz kimse. Yani yolun olmaması ... yol olmadan metro veya tramvay ulaşırsa aslında bu "moderin" bir yaklaşım :-)

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 02 Mar Sal, 2010 20:21

alabay yazdı:Valla ne diyeyim ... beni daha çok üzen o binalardaki 1950 tarzı pencereler. Ayol orası ay mı?! Enerji, tasaruf, gürültü, bilmem ne ... ama ne yapalım, beklenmeyen bir şey. Beklenmezse de yapmaz kimse. Yani yolun olmaması ... yol olmadan metro veya tramvay ulaşırsa aslında bu "moderin" bir yaklaşım :-)
vay abim benim. şu makaeyi oku o zaman. ne demekistediğimi net anlattım slında. reklam faturası gönder esat :) tamam.

http://www.rayturk.net/?p=3703


peki abi istasyon girişlerinin sırt sırta ve 40 m mesafede olmasına bir şey demedin hiç? 3 giriş 100 m2'lik alanda kümelenmiş. böyle olmaz dimi abi? bak senni öğrencin nasıl kavradı bu işleri :)

Kullanıcı avatarı
Esat
Pir-i Seyyâh
Mesajlar: 18155
Kayıt: 17 Eyl Pzt, 2007 13:37

Mesaj gönderen Esat » 02 Mar Sal, 2010 20:55

:) Yok başka türlü anlaşıcaz senle fatura olayı yok ama hesap kesicem :D:D

Başar bu aralar gaza gelmez, onun işi çok. Bence orada istasyonların o kadar yakın olması çok önemli değil, sonuçta ana cadde üzerinde bir taraftaki girişler sanayi ye bir taraftakiler konutlara hitap ediyor dimi, orası şu Başakşehir girişte BP nin orada bir istasyon olacaktı o dimi Mehmet? Eğer o ise yani sanayi içine kadar bir tünel uzatmaya gerek varmıydı? Bence yoktu, ama yan tarafta konutların içerisinde bir yerden bir tünel girişi yapılabilirmiydi, eğer yeri doğru anladı isem hani çok hafif bir yükselip Başakşehir e girip yol yokuş aşağı iniyor, işte o inişin bitişinde bir yerde daha konutların içine hitap eden bir tünel giriş olabilir miydi?

Mehmet Kasım
Seyyah
Mesajlar: 4319
Kayıt: 09 Kas Cum, 2007 12:38

Mesaj gönderen Mehmet Kasım » 02 Mar Sal, 2010 23:22

evet bp'nin orada istasyon. 1. etap girişinde. konutların site içine çıkış yok. siteden çıkmadan metroya binilemeyecek. ama tümsan siteden çıkmadan girilebilecek. olsun yinede iett durağına sıfır metro. asansörde iyi. birde cadde başında asansörümsü bir şey var ama asansör değil. havalandırma ile ilgilimdir? tam bilmiyorum. adını koyamadığım 2 nesne var yani. resminide çekemedim. özetle 6 nesene var. 4'ünü resimledim.

kemal
Hareket Amiri
Mesajlar: 1610
Kayıt: 24 Eyl Pzt, 2007 09:41

Mesaj gönderen kemal » 03 Mar Çrş, 2010 15:26

Mehmet in resimlerinde, hatta katener olduğu görülüyor ben bu araçların üçüncü raydan besleneceğini zannediyordum, herhalde rigid katener denen şey bu olmalı. yanılıyormuyum ?

Kilitli

“Metro Projeleri, İhaleler, İnşaatlar” sayfasına dön